Onko kellään kokemusta tai tietoa verenpainelääkkeestä ja päänsärystä haittavaikutuksena?
Verenpainelääke ja pääkipu
4
2423
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko lukenut käyttämäsi verenpainelääkkeen ohjelappua? Onko siellä mainittu sivuvaikutuksena päänsärky, ellei niin valita asiasta hoitavalle lääkärille.
- Anonyymi
On. Päänsärkyä, rytmihäiriöitä, turvotusta ym. Tosin nämä kaikki on mainittu mahdollisuuksina lääkkeen mukana toimitetussa ohjelappusessa.
Juuri näiden syiden vuoksi olen melkeinpä valmis luopumaan lääkityksestä. Korkeamman verenpaineen aikana oireita ei ollut, enkä tuntenut verenpainetta ongelmana ja olin muuten tyytväinen olooni.
Nyt lääkityksen aikana ei ns "tervettä päivää" ole ollut, mutta lääkärin mukaan elän pidempään kun verenpaine on laskenut parisen prosenttia. Siis, elääkö onnellisenpana ja terveemmän oloisena vähemmän aikaa vai kipuilevana sairaana pidenpään?
Siinäpä pulmaa mietittäväksi. - Anonyymi
Onko verenpaineen lukemat kunnossa? Mitäs, jos päänsärky johtuu kohonneesta verenpaineesta? Verisuonet on kovilla ja voi oireilla aivoinfarktista.
- Anonyymi
Verenpainearvot ovat nyt lääkityksellä kunnossa. Lääkkeinä minulla on Candesartan ja Nifedipin. Kummassakin on ilmoitettu tavallisena haittavaikutuksena päänsärky. Mietin vaan, että onko sellaisia verenpainelääkkeitä olemassa, jonka haittavaikutus ei ole päänsärky.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846