Olisin innokas lukemaan oikeustiedettä. Olen tällä hetkellä lukion ykkösellä. Mihin aineisiin minun pitäisi panostaa erityisesti lukiossa?
Olen myös ADHD ja joissain asioissa tyhmä, mutta asiat jotka kiinnostaa
Oikeustieteiden opiskelu
5
168
Vastaukset
- Anonyymi
...niin niissä olen perillä. Minun vahvuuksiani on hyvä muisti ja lukutaito. Varjona on ADHD keskittyvyys.
- Anonyymi
Sinun kuten muidenkin kannattaa panostaa lukiossa niihin aineisiin, jotka kiinnostavat ja joissa menestyt.
Ylioppilaskirjoitusten jälkeen tiedät, mihin panostuksesi riittää ja missä olet hyvä. Näiden tietojen pohjalta tunnistat oman alasi ja suuntaat opiskelemaan sitä. - Anonyymi
Lähinnä yhteiskuntaoppi. Lisäksi kirjota L-E aineista, joista saa hyvin pisteitä todistusvalinnassa. Eli äikkä, pitkät kielet, matikka, fysiikka, historia ja uskonto.
- Anonyymi
Älä helvetissä rupea lukeen tähtäimenä oikkis. Joudut pyöritteleen loppuelämäsi homeisia papereita. Saat homeallergian. Se on huonopalkkainen homma.
Jos haluat rikastua rupea yrittäjäksi heti lukion jälkeen. Jos tarvit lakipalveluja yrittäjänä niin voit sitten hankkia jonkun oikkislaisen siihen pyöritteleen niitä homeisia papereita.
Tv: Toivo - Anonyymi
Näytän olevan pikkusen keskustelusta jäljessä, mutta itteä ainaki aikannan autto sellanen työkalu ku www.korkeakouluun.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259