Mikä vuosi on isänmaallisin?
isänmaallisin vuosi?
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
Vuodet 1917-1994. Sen jälkeen meni itsenäisyys.
- Anonyymi
Liioittelet. Suomi oli itsenäinen ja vapaa maa ainoastaan vuodet 1917-1939.
Sen jälkeen maamme on aina ollut jonkun ulkomaisen tahon alaisuudessa.
Suomen isänmaallinen ja sinivalkoinen eliitti tuhottiin ja alistettiin jatkosodan jälkeen.
R.I.P. Finland.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liioittelet. Suomi oli itsenäinen ja vapaa maa ainoastaan vuodet 1917-1939.
Sen jälkeen maamme on aina ollut jonkun ulkomaisen tahon alaisuudessa.
Suomen isänmaallinen ja sinivalkoinen eliitti tuhottiin ja alistettiin jatkosodan jälkeen.
R.I.P. Finland....Tyypillistä fixit-älykääpiön koulu"sivistystä" osoittaa se, ettei lajinsa edustaja edes tiedä minä vuonna jatkosota päättyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillistä fixit-älykääpiön koulu"sivistystä" osoittaa se, ettei lajinsa edustaja edes tiedä minä vuonna jatkosota päättyi.
Tietysti tiedän, mutta kyse on kahdesta eri asiasta!
Isänmaallinen eliittimme nujerrettiin vasta jatkosodan loppuessa. Mutta jo sitä ENNEN Suomi oli joutunut sekä NL: n että Saksan voimakkaan vaikutuksen alaiseksi.
Ei kait sinulle neropatille pidä selittää, mitä noilla vaikutuksilla tarkoitan?
- Anonyymi
Kaikkein anti-isänmaallisin oli se vuosi jolloin Suomi liittyi kommunistiseen eurostoliittoon.
- Anonyymi
Ääni änkyrädemareille ja feministidemareille on ääni epäisänmaallisuudelle ja miesvastaiselle poliitikalle. Siksi muistakaa että ei yhtään ääntä demareilla vaaliuurnilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327