Miksi näin?
Siirretäänpä ajatus myös tänne Suomeen ja verratkaamme oloja vanhainkodeissamme ja vankiloissamme.
Vanhainkodeissa ryöstetään vanhuksen eläke ja hänelle jätetään n. 3- 4 € päivässä käyttörahaa. Vankilassa työeläke juoksee lyhentämättömänä pankkitilille.
Vanhukset eivät pääse vanhainkodeissa ulkoilemaan kuin satunnaisesti 2-3 x viikossa. Vankiloissa jokainen pääsee ulos tunniksi joka päivä; myös pyörätuoleissa olevat.
Vankilassa pääsee lääkärille jo seuraavana päivänä; myös hammaslääkärille.
Kirjastot ja kuntosalit ovat vankiloissa loistoluokkaa emmekä voi unohtaa kolmea lämmintä ateriaa päivässä. Kavereita on paljon ja vartijat ovat ystävällisiä jos niitä verrataan vanhainkotien ulkomaalaisiin vihamielisiin hoitajiin.
Vankilaan on tosin hyvin vaikeaa päästä. Lapsien raiskauksistakin tuomitaan vain pari kk ehdollista jos sitäkään. Tämä siksi koska vankilat pullistelevat näitä ulkomaiden raiskareita.
Japanissa vanhukset hakeutuvat vankiloihin.
0
51
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244