Viime vuosina on kestänyt yleensä useita vuorokausia ennen kuin aurauskalusto on ehtinyt tänne omakotitalojen teille, nyt on aura käynyt eilen ja tänään heti sateiden jälkeen. Niin ja vielä näin viikonloppuina jolloin ei ennen ole aurattu kuin pääkatuja. Kiitos kaupungille palvelun parantumisesta.
Onko katujen auraamista lisätty?
7
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelma kuulemma sekin että ammattivalittajien mielestä aurat ajaa liaan kovaa. Eivät pääse valittamaan että miksi ei ole aurattu.
- Anonyymi
Ei ole lisätty, mutta lumisateita on vähennetty.
- Anonyymi
Monella ammattivalittajalla on huonot ajat kun aurauskin hoidettu hyvin.
Ihan vinkkinä. Nyt voisi valittaa että tuleeko liikaa kustannuksia kun hommat hoidettu kunnolla ja hyvin ja kuka tämän kaiken maksaa. Ja kai sitä jotain pientä keksii risteyksistä tai tietyistä ajankohdista. Heräyskellot vaan kolmelta yöllä soittamaan ja kyttämään.- Anonyymi
Vaikka en yleensä valita niin olin kuitenkin huomaavinani manskin katukivissä jotain valkoista. Oliko se jäänyt huonon lumenpoiston jäljiltä vai oliko kivetys huonosti siivottu linnun jätöksistä? Hiukan kesälläkin tuli katseltua että tummuuko kivetys, olisiko vaihdon aika.
Pitääkö olla huollissaan kunnan tilasta ja sen asioiden hoidosta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka en yleensä valita niin olin kuitenkin huomaavinani manskin katukivissä jotain valkoista. Oliko se jäänyt huonon lumenpoiston jäljiltä vai oliko kivetys huonosti siivottu linnun jätöksistä? Hiukan kesälläkin tuli katseltua että tummuuko kivetys, olisiko vaihdon aika.
Pitääkö olla huollissaan kunnan tilasta ja sen asioiden hoidosta?Sinuna olisin huolissani ihan omasta mielenterveydestä
- Anonyymi
Näkyyhän nuo aura-autot ajelevan vaikkei luntakaan ole satanut, samoin kuin jokapäiväiset parin miehet partiot puhdistamassa olematonta lunta linja-autopysäkeiltä..
- Anonyymi
Hurjaa meno. Mutta onneksi kyylät on valppaina ja hereillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368