Olenko ainoa?

Anonyymi

Oonko mä ainoa, joka pelkää kaikkien ystäviensä menettämistä ja siksi en pysty käyttäytymään normaalisti... Siis mä työnnän kaikkia pois mun luota, mutta lopulta ahdistun, kun ihmiset ei ole mun ympärillä. En halua olla töykeä muita kohtaan, mutta en muista yhtään kertaa jolloin en olisi haukkunut luokkalaisiani tai ollut kunnolla ystävällinen, sillä pelkään että jos he tulevat minun lähipiiriin he tutustuvat paremmin jonkun muun ystäväni kanssa ja minut hylätään. Pelkään läheisieni menetystä niin paljon että tuntuu kuin pää räjähtäisi jos joku mun kavereista on läheisempiä jonkun muun kanssa. Haluan vaan omia ne itselleni. Kuulostaa itsekkäältä, mutta en osaa käyttäytyä normaalisti enää. Olen muutenkin kärsinyt vihanhallinta ongelmista, ahdistuksesta ja masennuksesta nyt kohta 3 vuotta...Pelkään olevani riippuvainen muista ihmisistä, ahdistun helposti sosiaalisista tilanteista ja ahdistun jos olen pitkään erossa muista ihmisistä... juu ei käy järkeen mutta olipahan pakko tulla nyt kysymään että oonko tosiaan ainoa? Ahdistaa kun ei ole mitään tietoa, miksi minulla on tällainen olo.

2

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen että tuossa on kyse hylätyksi tulemisen pelosta.Mä oon tuntenut mun parhaan ystävän 12 vuotta ja mulla oli muutama vuosi kun olin laittamassa välejä poikki,koska ystäväni meni naimisiin.Pelkäsin että hän hylkää minut ja ajattelin että on helpomaa , että minä laitan välit poikki.Ja tämä vaan omien pelkojen takia.Onneks ystäväni tuntee mut ja sen etten oikeesti halua laittaa väliejä poikki.Tämä ihan vaan hylätyksi tulemisen pelon takia.Vaikka ystävyys on kestänyt 12 vuotta niin mulla on se pelko olemassa.Mulle tää pelko kertoo sen miten tärkeä ja rakas toinen on.Tää on mun mielipide.

• Anonyymi

Kiitos kun kerroit! Auttaa paljon saada tietää tästä hommasta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2872
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2743
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1629
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      18
      1464
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe