Milloinkas Se "kansanryhmä" muuttuu ihmisryhmäksi?
Armeijassa opittiin että norm. ryhman koko on 8! ... ja suurten ikäluokkien aikaan 10.
Tarvitaanko ihmisryhmään kuulumiseksi jokin sukulaisuussuhde vai jokin pysyvän oloinen merkitsemistapa? esim. korvarengas, nenärengas, naparengas, tai kivuliaampi ja hankalampi rengas pillun osioissa?
Vai vaaditaanko joku vielä pysyvämpi merkki ihmisryhmään kuulumisesta; tatuointi?
Natsit käyttivät kätevän ja pysyvän oloista merkkiä toiseen "ihmisryhmään" kuuluvista ! Davidin tähti pakolla tatuoitiin käsivarteen!
Onko muuten tehty tutkimusta siitä, millainen järjenjuoksu /älykkyys on noilla kokovartalo- tai vaikka osa tatuoiduilla. Tai vaikka sillä ihmisryhmällä, joka vapaaehtoisesti haisee! (tupakalle tai vaikka "Codesanille" ... : ) ?
Entä miten tällaisesta ihmisryhmästä pääsee eroon, jos on viranomaiset epäilevät että sellaiseen kuuluu ja on tavallaan tullut jonkun taholta "loukatuksi , vaikka ei sitä itse koekaan, vaan kun ryhmän se "suuna/päänä" oleva on sitä mieltä, että meitä ja etenkin Allahia', Muhamettia , Jumalaa, Jeesusta, Perkelettä, Saatanaa , tai muuta johdatusta ja siunausta suovaa satuolentoa on verisesti loukattu!
Hannu Salama loukkasi kai Jeesusta, kun kirjoitti siitä; kun J.. meni kuselle!
Yleisesti tiedetään, ettei vanha lestadiolaisesta "ihmiryhmästä/ seurakunnasta" pääse ikinä eroon.
P.S.
Minä ja edustamani ihmisryhmä loukkautui siitä, kun kirjallisesti "Pyhässä Kirjassa" kerrotaan siitä, kun Jeesus muutti veden viiniksi! Sehän on lähes rikollista toimintaa! Noin vaan temppuilla!
Rikos jo jopa "ihmisryhmää" vastaan? Vert. kansanryhmää...
Anonyymi
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299