"En osallistu Bidenin virkaanastujaisiin", sanoo hän.
https://www.ctvnews.ca/world/america-votes/u-s-president-trump-won-t-attend-joe-biden-s-inauguration-1.5258740
Maailman vanhin vauva nyt häpeissään
14
<50
Vastaukset
Kun Mr. Trump väistyy ja kohu hiljenee niin mistä otat seuraavan vihollisesi / pilkattavan hra kekek-kekekek?
Kannattaisi jo tähyillä seuraavaa mutta valinta lienee vaikea?- Anonyymi
Hyvähän se on sanoa ihmisen joka haukkuu ihmisiä perskärpäsiksi ja tähtihöhliksi😂🤦♂️
- Anonyymi
Mä olisin enemmän huolissani kuin helpottunut tuosta.
Tietääkö mies että tapahtumassa on isompikin ilotulitus luvassa?Enrique Tarrio, herra Ylpeiden Poikien Johtaja, on uhkaillut että saattaa jotain tapahtua.
Sitten kai olisi luonnollista Trump on jossain bunkkerissa silloin.- Anonyymi
kekek-kekek kirjoitti:
Enrique Tarrio, herra Ylpeiden Poikien Johtaja, on uhkaillut että saattaa jotain tapahtua.
Sitten kai olisi luonnollista Trump on jossain bunkkerissa silloin.Tarkoitat kai golf-kenttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat kai golf-kenttää?
Golf-kentillähän on joissain bunkkeri, eli siellä. Trumpista tulee seuraava golfin MM. (Eli jos vastapuoli saa enemmän alle barin kuin Trump, on lakimiehet valmiina haastamaan tuloksen oikeuteen, kuvatallenne osoitetaan väärennetyksi ja paikalle kutsutaan Qanon-sakki valmiiksi, jos tarvitsee lisävoimia).
- Anonyymi
Aborttitieteelliset on myöhässä?
- Anonyymi
Jos olisin itse päättämässä, en edes kutsuisi koko äijää juhliin enkä ottaisi sitä sinne vastaan. Portilla vaan todettaisiin, että "you're not invited".
Biden on tietty parempi ihminen ja varmasti kutsun lähettää.
Trump varmaan pelaa v*ttuilumielessä golfia samaan aikaan, tai järjestää oman päällekkäisen maga-rallinsa- Anonyymi
Mennä sinne ja tunnustaa tuon kieron äijän "vaalivoiton" Ei tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennä sinne ja tunnustaa tuon kieron äijän "vaalivoiton" Ei tietenkään.
Taas yksi tapa jolla Trump osoittaa olevansa huono häviäjä. Mutta hänet onkin kasvatettu siihen ettei tappio ole koskaan vaihtoehto, aina pitää voittaa millä hinnalla hyvänsä tai ainakin kiistää tappio vaikka se on kuinka selvä.
Kumpihan tilaisuus sinä päivänä sitten saavuttaakaan enemmän mediasuosiota, Bidenin nimittämistilaisuus, vai se jossa Trump laitetaan raskaihin rautakahleihin ja viedään pois...
Nähtäväksi jää.- Anonyymi
Siittiöthän valitsee vanhempansa? Setan ajama agenda ei koskaan enää karkaa , joten ole huoleti. Tuomio on vasta alkanut, joten ei nyt ole hätää. Häpeää ei pitäisi viljellä kenenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164