Hienoa, että tällainen palvelu tullut. Toisaalta jos joku tuntuu liian hyvältä ollakseen totta, niin yleensä se näin on. Olkaahan tarkkoja mainosten ale% kanssa. Todellisuudessa kyseisen viinin on jo voinut saada Alkosta lähes samalla hinnalla. Alennus laskettu lanseeraushinnasta ja kyseinen ovh- hinta voi olla esim kahden vuoden takaa.
Nim. Prosenttien perässä
Fiksuviini
6
2053
Vastaukset
- Anonyymi
Moni varmaankin pettyi jo heti alkajaisiksi, kun viinit loppuivat saman tien. Toisaalta yritys ei voinut tuollaista menestystä edes ennakoida.
- Anonyymi
Onko viksua vinkkuu vai onko se edes viksujen juoma?
- Anonyymi
Minä kommentoin (ehkä rajustikin) Facessa vuosikerran vaihtumisesta yllättäen tilaamaani. Oli uusi vuosikerta selvästi huonompaa. Lopputulemana oli, että kommentointioikeuteni Facessa poistettiin ja maahantuojan kaupallinen johtaja otti yhteyttä ”hyvävelimäisesti” olettamaansa työnantajaani. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Tilasin 60 euron arvosta 6.6.2021 viinejä juhannukseksi, mutta 24.6 ei ole saapunut myymälään, eikäfiksuviinistäkään ole otettu yhteyttä näin pitkästä liittyen toimitusaikaan. Eikä mistään löydy sähköpostiosoitetta eikä puhelinnumeroa, jotta voisi kysellä tilauksen perään.
- Anonyymi
Näissä viivästymisissä ota yhteyttä suoraan Alkoon, tilausvahvistuksesta tilausnumero mukaan viestiin. Minun 7.6 tilatut viinit tulivat tänään 7.7. Ruuhkautunut tilanne kerrottiin Alkosta.
- Anonyymi
Huonoja kokemuksia täälläkin, tuo mainonta on ihan borderline ja käsittääkseni tästä on viranomainen heitä ohjeistanutkin. Tämän lisäksi ei koskaan saa mitään vastausta jos kysyy aspasta. Tämä on pääasiassa vaan yhden maahantuojan markkinointikanava eikä mikään Alkon alennussivusto jona he mielellään itseään esiintuovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813