Moikka!
Mä olen mies 40 ja olimme ex kanssa noin 20 v yhdessä ja nyt jo ero on voimassa. Meillä on 3 lasta.
Molemmilla on omat asunnot. Mutta meillä on jotain kipinää kun välillä vietän viikon kaksi hänen luonaan patjalla toki nukkuen. Välillä on seksiä ja intohimoistakin kun lapset nukahtanu, vaikka olemme eronneet niin meillä on hetkellisiä kuumia tunteita toisia kohtaan. Onko se vaan panetusta molemmilla, en tiedä?
Eromme johtui pääosin minun (miehen) ongelmista. Alkoholi, seksi, toiset naiset asioista (niistä ei ny enempää eikä siitä mikä siihen johti)
Mutta joo, ees taas välillä tullu mentyä. Osittain siksi, että hoidan enempi lapsia kun oma työ on tietokoneella pääosin etänä niin pystyn siihen näin.
Mietin monesti että en kai mua edes halua muita, kun on joku vetovoima toiseen vaikka sitten kun on läsnä, miettii kaikkee muuta. Onkohan meidät vaa tarkoitettu toisille ja emme pääse eroon toisistamme.
Terkkuja! kaikille!
Ees taas olemista, onko muilla ollu :)
Anonyymi
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän sama homma, mutta minulla ei ole mitään tunteita pettävää, valehtelevaa kusipäistä exääni kohtaan. En halua edes erityisemmin panna hänen kanssaan, mutta panemme aika usein. En koskaan ottaisi kuitenkaan häntä takaisin, valheiden kuuntelu-kiintiöni on täysi. Valitettavasti en tunnu pääsevän hänestä lopullisesti eroon millään.
- Anonyymi
Ihan normaalia...
Niin kaikil muillakin...
Kyl se loppuu aikanaan...
Kun elämä muuttuu...T:Elluhallo...🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279