Luojalle kiitos siitä että meillä täällä Suomessa ei koskaan ole ollutkaan ehdolla hänenlaistaan ihmistä presidentiksi. Eikä muuallekaan poliittisiin virkoihin.
Olen jo kauan ajatellut että miten olisi mahdollista että meillä täällä olisi Trumpin kaltainen presidentti. Ei ole mahdollista.
Vastaus on että meidän maastamme löytyy lukuisa joukko ihmisiä joiden mielestä itsekeskeisyys , sovinismi ja narsistisuus eivät kuulu pressan hyveisiin.
Olen varma ettei meillä ko.kaltaiset "hyveet" menisi läpi. Se kertoo sen että kansamme on suurilta osin tervepäisistä ihmisistä koostunut joukko. Heillä oikeudenmukaisuus, ymmärtäväisyys ja kaikki muutkin tekijät mitä ihminen elämässään tarvitsee ovat kuitenkin kutakuinkin kohdallaan. Ihminenhän ei koskaan ole täydellinen mutta kriteerit esim. ihmisten valitsimisiin toimiin ja virkoihin, kuten vaaleissa teemme, luulen että kansa on ottanut nämä huomioon.
Eli luojalle kiitos presidentti Sauli Niinistöstä ja myös aiemmista presidenteistä.
Kekkosta edeltäneitä en muista kun olin liian pieni tai en ollut ollenkaan.
Trumppi ja hänen aattesa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äläpäs nyt suotta Luojaas kiittele. On näitä psykopaattisia narsisteja täälläkin.
No jos on niin eivät Trumpille pärjää eivätkä onneksi ole pressoja. Pressan suhteen ei meidän tarvitse ulkomailla hävetä.
- Anonyymi
taruolento kirjoitti:
No jos on niin eivät Trumpille pärjää eivätkä onneksi ole pressoja. Pressan suhteen ei meidän tarvitse ulkomailla hävetä.
Nykyistä ulkoministeriä saa hävetä, myöhemmin saa hävetä enemmän kun tekevät siitä presidentin..
Anonyymi kirjoitti:
Nykyistä ulkoministeriä saa hävetä, myöhemmin saa hävetä enemmän kun tekevät siitä presidentin..
Ei tule Haavistosta presidenttiä koskaan mutta ei mokiansakaan kanssa pärjää Trumpille.
Varmasti on mutta julkiset virat eivät löydä Trumpin vertaista. Toista samanlaista tuskin on syntynytkään.
- Anonyymi
On ollut, Haavisto...
- Anonyymi
Ohoh omistatko suomi 24sen? Poistit heti viestiisi laittamani vastauksen jossa kyseenalaistettiin kykysi arvioida henkilön narsismin taso lehtijuttujen perusteella.
- Anonyymi
Missä "taruolento" on sanonut arvioineensa henkilön narsismin lehtijuttujen perusteella?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999