Minulla on parantumaton sairaus joka tuntuu ottaaneen yhä enemmän otetta. Elämä on muutenkin mennyt sekaisin lähes joka saralla. Miltä näyttää, muutosta parempaan ei taida olla tulossa, lähtö muutaman vuoden sisään?
Nyt olisi näkijästä apua
2
105
Vastaukset
Hei!
Olen pahoillani siitä, että elämäsi on mennyt tähän pisteeseen, mutta sinulla on vielä paljon annettavaa maailmalle. Tämä sairaus on todellakin seisauttava tilanne, mutta pääset kyllä hitaasti, mutta varmasti tästä kaikesta yli.
Sinuna kiinnitäisin nyt enemmäkin niihin muihin elämän saralla oleviin asioihin. Sairauteen saat kyllä apua ja sopivaa hoitoa, mutta ne muut asiat, ne sinun täytyy ottaa reippaasti halutuun, ennenkuin romahdat totaalisesti. Muutosta parempaa näkyy ja tulee vielä aika, jolloin saat vilkuttaa heipat näille ikäville hidasteille..
Hyvää alkanutta uutta vuotta ja onnea matkaan <3- Anonyymi
Hei
Näkijällä ei ole lupaa puhua ihmisen terveydestä, tosin energioista kylläkin.
Ensiksi mieleeni nousee kirja, se kirja, joka on ennenkin ollut sinulle tärkeä ja rakas. Etsi se taas käsiisi.
Ja näen sinut kaikesta huolimatta taistelijana, vaikka olisi vuori edessä. Tiedät, että sen kiipeilyn jälkeen lasketaan taas alamäkeä ja että menee paremmin.
Olet etsinyt apua ja pettynyt. Mutta voit täysin luottaa lääketieteeseen, jota lääkärit ovat opiskelleet pitkään. Sinuna en takertuisi homeopatiaan.
Olet mietiskellyt jotakin uutta askelta, joka ei kannata. Ehkä se on liian kallis, tai se ei muuten ole sinua varten. Mutta on muitakin mahdollisuuksia!
Lämpö tekee sinulle hyvää. Ja vesi. Vielä kun mukava ihminen lähtee mukaan, voit jakaa tuntemuksesi ja mielikuvituksesi hänen kanssaan.
Energiasi on lämpimiä ja ne tarvitsevat vielä lisää lämpöä.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768