Moikka! Olen kiinnostunut optometristin ammatista ja haluaisinkin hakea opiskelemaan kyseistä alaa kevään 2021 haussa. Minua vain mietityttää millaista opiskelu on? Tarvitaanko paljon matikkaa/kemiaa, sillä kyseiset aineet eivät kuulu vahvuuksiini. Joten nyt alaa opiskelevat kertokaa vinkkejä! Vinkkejä saa antaa myös siitä, millainen pääsykoe yleensä on?!
Optometristi 2021!!
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Optiikka on fysiikkaa. Alan opiskelussa ja työssä matemaattinen ajattelu on hyvin oleellista. Lukion lyhyt matematiikka kuitenkin riittää. Kemialla ei ole juurikaan merkitystä.
Jos pääset opiskelemaan, todennäköisesti myös selviydyt opinnoista ja valmistut. Optometriksi valmistunut todennäköisesti pärjää myös alan töissä. - Anonyymi
Hei kiitos kommentista! Tosiaan lukiossa en kirjoittanut matikkaa mutta kävin kyllä lyhyen matikan kursseja. Fyyssikan opiskelu jäi vain kahteen kurssiin ja fyysikasta olenkin enempi huolissani kuin matikasta...
-ap - Anonyymi
Apua kirjoitusvirheeni, siis fysiikasta olen enempi huolissani kuin matikasta!
- Anonyymi
Onko muita kokemuksia/tietoja??
- Anonyymi
Kellään tietoja?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803