Kaikkihan me tiedetään, että lasten hammashuolto on ilmaista. Mutta nyt on tilanne, että meillä alkoi lapsen kanssa hammashuolto, jota tehdään 120km päässä kaupungissa eikä meidän pikkuhoitolassa, että kuuluuko ilmaisuuteen myös matkakorvaukset? Ei ole tätä ennen tarvinnut tällaista miettiä, kun ollaan pärjätty omalla hammashoitolalla. Ei tahtonut myöskään löytyä tietoa netistä.
Lasten hammashuollon ilmaisuus
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulu. Pelkkä hammashoito on ilmaista, ei mikään muu siihen liittyvä.
- Anonyymi
Olisko ihan kamalaa että kysyt tuota asiaa kelasta.Kelan sivuilla on Kysy kelasta palsta niin kysy siellä tätä asiaa.Se kysyminen ei maksa mitään ja voi anonyymisti kysyä jos osaa käyttää nettiä.
- Anonyymi
Ainakin joskus vuonna kivi ja peruna on voinut hakea myös matkakorvauksia terveydenhuoltoon liittyviin matkoihin. Jos olette kovin pienituloisia, niin voi olla myös perusteita toimeentulotukeen. Kela maksaa nykyään myös perustoimeentulotuen. Näin korona-aikana Kelaankaan tuskin pääsee asioimaan, eli on soitettava johonkin kalliiseen palvelunumeroon.
- Anonyymi
Todennäköisesti Kela maksaa matkakorvauksen halvimmalla kulkuvälineellä, tai jos se ei ole mahdollinen niin omalla autolla tai taksilla. Jokaisesta yhdensuuntaisesta matkasta on 25 euron omavastuu. Kannattaa ensin kysyä kunnasta että maksavatko myös matkat koska määräävät hoitoon kauemmas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411