Kyseiseen biisiin kaipaisin lyriikoita, kellään tietoa niistä? Googlettamaan kehoitus ei nyt auta, kokeiltu on :(
Kun Chicago kuoli
5
864
Vastaukset
- Orz
>Ovi auki potkaistiin, isä saapui kammariin,
ei vaan
Ovi auki potkaistiin, isä astui kammariin, - opossami
Tätä piisiä lauloi yx wanha patu näin ja kyseli , että mitähän se oikein tarkoittaa? :
"..Jäi äiti itkemään, mä vielä kuolevaksi kaakon nään..." - mrChicago
Tässähän nämä:
Jepariksi vain, isä paikan sai Chicagoon. Tulimme rapakon taa, aikaan pahimpaan.
Kesäyö oli kuumin kai, kotiseudulla dollarin. Silti kuolla Chicago sai, ja sen muistan vieläkin. Al capone kun päätti näin, kaikki seuraa käskyjäin. Gangsterinsa sotaan vei, laki rauhaan jäänyt ei.
Jäi äiti itkemään, ja mä vielä kuolevan Chicagon nään. Sitä yötä saa en mielestäin, sitä yötä saa en mielestäin, milloinkaan. Jäi äiti itkemään, ja mä vielä kuolevan Chicagon nään. Moni siitä yöstä vaikenee, moni verityöstä vaikenee, kauhuissaan.
Äänet taistelun kantautuu, läpi muurien kivisten. Moni kuoli tai antautui, joutui ruoaksi kalojen. Joku huusi tuskissaan, ja mä riensin auttamaan. Sanoi sadan varmaankin, tänään kuolleen jeparin.
Jäi äiti itkemään...
Aamulla ei ääntäkään, paitsi kello seinällään. Ovi auki potkaistiin, isä astui kammariin. Pyyhki äidin kyyneleet, oli huolet väistyneet.
Jäi äiti itkemään, nana naanna na naanna naa na naa. (Jäi äiti kyyneliin) Sitä yötä saa en mielestäin, sitä yötä saa en mielestäin milloinkaan. Jäi äiti itkemään, nana naanna na naanna naa na naa. (Jäi äiti kyyneliin) Moni siitä yöstä vaikenee, moni verityöstä vaikenee, kauhuissaan. - Lyricoitaainavaa
lataa mini lyric saat free versiol yli 5miljoonaan kappaleeseen lyricat
ja jos koko version se tekee sullle mistä vaan lyricat vaikka se kääntää jonkun japanin kielisen räpin englanniks
ja viellä se näyttttää täysin sen temmon
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107010- 954511
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524237Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492579
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191862