masentuneen ätmi-ystäväsi ilahduttamista suihinotolla? Pieni vaiva, josta voisi olla suuri ilo.
Nainen ,voisitko harkita
42
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En todellakaan. Hyi yök!
- Anonyymi
Ei ätmeillä ole naispuolisia ystäviä, joten on kyllä ihan turha kysymys tämä.
- Anonyymi
Ei kiinnosta rumien miesten surkeat pikku pippelit.
- Anonyymi
Onko rumuus synonyymi myös peniksen pienelle koolle?
- Anonyymi
Miksi sen pitää nainen olla?
- Anonyymi
Me ätmit emme ole poikkeavia
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No mutta olettehan te.
Me ollemme kyllä 100% heteroita
Anonyymi kirjoitti:
Me ollemme kyllä 100% heteroita
Vannomatta paras... Et sä kaikkia Suomen ätmejä tunne.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No mutta olettehan te.
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
No en todellakaan. Minulle tuollaset asiat eivät ile mitään sellaista, joilla tosta vaan lähdetään ketään "ilahduttamaan". En ole koskaan ymmärtänyt miksi monille tuo tuntuu olevan jotain "kevytseksiä". Itselleni tuo on pikemminkin enemmän intiimiä.
- Anonyymi
Nyt on hyvä keli tuuletella yön höyryt ja pierut pois kun on raikas talvi sää.
- Anonyymi
Lol 😆 Mutta tuohan olisi kiva idea
Mitäs jos vaan maksaisi palveluista jollekin, joka on kiinnostunut poskeen veivaamaan?
- Anonyymi
🙂🙂
- Anonyymi
Miksei ätmit ilahduta noin toisiaan?
- Anonyymi
Tätä minäkin ihmettelen että miksei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen että miksei?
Koska ATM on hetero. Tiedätkö mitä heteroseksuaali tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ATM on hetero. Tiedätkö mitä heteroseksuaali tarkoittaa?
Silmät kiinni vain. Samalta se tuntuu.
Jos on oikeasti masentunut, eikä vaan mieli massa jostain syystä, niin siihen ei suihinotot auta.
Vastaus on en edes harkitse, vaan vedä käteen.- Anonyymi
Tuo on sama kun ohikulkeva miljönääri sanoisi kädettömälle ja jalattomaalle kerjäläiselle, että mene töihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on sama kun ohikulkeva miljönääri sanoisi kädettömälle ja jalattomaalle kerjäläiselle, että mene töihin
Ei ole ollenkaan sama.
Aloittajan, kuten monen muunkin ongelma täällä on sellainen, että apua omaan elämään ja ongelmiin odotetaan ulkopuolisilta. Sitten vingutaan ja vongutaan, kun sellaista ei tule. Syy omaan huonoon oloon löytyy AINA siitä mitä muut tekee tai ei tee. Vaikka todellisuudessa syy omaan huonoon oloon löytyy vain ja ainoastaan itsestä, omien korvien välistä. Ihan itse pitää myös tehdä korjausliikkeitä oman tasapainon saavuttamiseksi. Kuten edellinen kirjoittaja kehotti aloittajaa vetämään käteen. Se oli aivan loisto vastaus, sillä runkkaaminen on tosiaan sellaista mitä voi tehdä ITSE.
Jokaisen kädettömän ja jalattomankin on löydettävä keinot, joilla voi elää parhaansa mukaan, omat rajoitteet huomioiden. Onneksi meillä Suomessa on hoitokeinoja ja -paikkoja. Kenenkään kädettömän ja jalattoman ei tarvitse käydä töissä. Anonyymi kirjoitti:
Sattumalta mulla löytyy itseltä masennuksen diagnoosi, ja kahdesti yritin itsemurhaa, joista kummallakin kerralla selvisin juuri ja juuri hengissä. Joten enköhän mä tiedä, jos sanon ettei suihinotto auta.
Ja itse myös pidän huolta, ettei kolmatta yritystä tule, ellei ole se tilanne etten saa öisin nukuttua, ja päivällä olotilan olevan yhtä tuskainen, kuin mainitsemasi käsien ja jalkojen amputointi tehdään ilman nukutusta tai mitään kivunlievitystä. Tiedän kuinka tuskaisaa se kipu on, kun mikään ei auta ja ainoana vaihtoehtona on purra hampaat yhteen ja kestää.
PS. Hyvin todennäköisesti tulen tulevaisuudessa olemaan jalaton. Proteesit on keksitty, ja sellaiset kyllä saa jos vain haluaa. Suomessa jopa valtion kustannuksella. Kusipäisyydelle sen sijaan ei ole korvaajaa. Siitä on vastuussa vain henkilö itse, joka käyttäytyy kusipäisesti.
- Anonyymi
Kuulostaa oksettavalta.
- Anonyymi
Äläs nyt ole lapsellinen. Joulu meni jo, mutta ehkä jostain löytyisi vielä mistelin oksa jonka alla voit antaa poskihoitoa kiltille ja kunnolliselle miehelle.
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt ole lapsellinen. Joulu meni jo, mutta ehkä jostain löytyisi vielä mistelin oksa jonka alla voit antaa poskihoitoa kiltille ja kunnolliselle miehelle.
Kiltti jää kunnollinen mies tekee varmaan saman kiitokseksi naiselle, siitä huolimatta vaikka tällä sattuisi olemaan menkat pahimmillaan menossa. Ei se pieni verimäärä nuolemista haittaa.
- Anonyymi
Oksennusrefleksi ei haittaa
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Kiltti jää kunnollinen mies tekee varmaan saman kiitokseksi naiselle, siitä huolimatta vaikka tällä sattuisi olemaan menkat pahimmillaan menossa. Ei se pieni verimäärä nuolemista haittaa.
Se on kuule justiinsa noin.
Miehet jaksaa valittaa, ettei nainen ota suihin. Mutta naiselle ihanan ja kivan tekeminen ei kiinnosta. Ja juuri siitä johtuu, ettei nainen ota suihin.
- Anonyymi
Seksuaalinen toiminta on vuorovaikutusta. Masentuneella vuorovaikutus on hakusessa. Pitää hoitaa itse tai maksaa.
- Anonyymi
En tietenkään. Onpa tyhmä kysymys.
- Anonyymi
Äänestän tätä ☝
- Anonyymi
Aihe on yhä ajankohtainen.
- Anonyymi
Tällä hetkellä vastaus on ei, mutta en tiedä vielä voiko mieli muuttua tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Aika harvassa on ystävät jotka toisilleen suuseksiä antavat.
Yleensä ystävyys tapaa olla platonista. - Anonyymi
Mistä tiedät, että kyseessä on pieni vaiva? Otatko paljonkin miehiltä poskeen?
- Anonyymi
Naisvihaa tämäkin.
- Anonyymi
Ihmetyttää tämä, kuinka mies voi ylipäätään haluta naista, joka ei halua miestä. Luulisi, että aidosti halukas nainen olisi kiihottava,ei muutoin.
- Anonyymi
Vapun kunniaksi
- Anonyymi
En voisi. En voisi kohdella itseäni niin julkeasti.
- Anonyymi
Älä ylennä itseäsi.
- Anonyymi
Steppenwolf-hirviö ohjelmasta sanoo: Kaikki ihmiset ovat samanlaisia, ymäristö vain heillä muuttuu.
Steppenwolr Ggrrrr ääni ja BOOM.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058