Todella upea tarina, tällaisten kaverien ansiosta jääkiekolla on vielä toivoa säilyä kansallislajinamme.
Etelän mies voi tällaisesta vain haaveilla; kaikilla on siellä niin kiire. Nuoret voisivat kyllä tällaisesta yhteisöllisyydestä nauttia ja unohtaa kiusaamiset, huumeet ja muut haitalliset asiat.
Tämä tarina myös korostaa sitä pääkaupunkimme nuorten ankeutta, johon myös nykyinen koronapolitiikka harrastusten sulkemisen myötä vie. Kun ei ole mitään muuta kuin hima ja ostarin jengi, niin huonoja asioita alkaa tapahtumaan.
Kiurut ja Marinit eivät pääkaupungin nuoria näytä ymmärtävän tai sitten he eivät välitä pätkääkään. Tarvittaisiin ”Markkuja” maan johtoonkin!
Markulla on valaistu kiekkokaukalo omalla takapihallaan Torniossa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857375- 965354
- 2474443
- 444425
- 623197
- 482626
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222308Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282281- 412154
- 322118