Olen asunut ulkomailla ja ollut Saksassa vapaassa kristillisessä seurakunnassa. TUlen hoitamaan omaistani Riihimäelle ja toivoisin löytäväni seurakuntayhteyden. Mitä suosittelette ja miksi?
Mitä kuuluu Riihimäen hengelliselle elämälle?
7
253
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla joka seurakunnassa jonkinlaista viihdettä tarjolla. Luterilainen srk on kuulemma (ystäväni mukaan) jakautunut, kun kaikki eivät hyväksy kirkkoherran homomyönteisyyttä ja sateenkaarimessuja. Täytyy sanoa, ettei omaa kokemusta ole eikä kiinnostakaan.
- Anonyymi
Riihimäen Kotikirkko. Sinne vaan.
(Evlut on vaikeaa ottaa vakavasti nykyään.) - Anonyymi
että satakielen nähnyt vasta tänne muutettuaan, vai oli se Turkuun
- Anonyymi
Kirkot ja uskonnolliset yhteisöt ovat vain rahan perässä, eivät ne seurakuntalaisistaan muuten välitä.
- Anonyymi
Seuraile striimattuja lähetyksiä eri seurakunnista. Nythän ei paikanpäälle ole voinut tilaisuuksiin mennä. Youtubesta itse seuraan, kyllä niistä jonkun kuvan saa millaista on ko srk.ssa meininki ja ilmapiiri.
Kuinka monta srk.ta rixussa on? Ev.lut srk, Kotikirkko, Vapaaseurakunta.. muita?
Joka tap... Tervetuloa Riihimäelle! Voimia hoitotyöhösi ja omaisellesi ja toivottavasti löydät täältä srk.yhteyden ja ystäviä! - Anonyymi
Kiitos edellisestä viestistä. Hyvä ajatus tutustua, En tiennytkään, että Kotikirkko on helluntaiseurakunta.
- Anonyymi
Kotikirkko = Riihimäen Helluntaisrk, Koivistonkatu 5.
Olet Saksassa ollut niin vilkaisepa Youtubesta Kotikirkon Lähetysjumalanpalvelus 10.1.2021, tänne ei ilmeisesti saa linkkejä laittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015