Tajusin pitkään päihteidenkäyttäjiä seuranneena, miten saatanan kyllästynyt olen huumeidenkäytöstä johtuvista haitoista.
Tarkalleen ottaen siitä, että asenne tavallisia töissä käyviä ihmisiä kohtaan muuttuu täysin.
Sitten ruvetaan kinuamaan rahaa, ruokaa, yösijaa ja ties mitä ja kun et anna niin olet ties mikä. Ja vaikka antaisitkin jotain se ei silti riitä.
Melutaan öisin miettimättä ollenkaan häiritseekö se jotain ja jos häiriöllisestä metelöinnistä mainitaan ruvetaan vittuilemaan kahta kauheammin meluamalla lisää ja otetaan oikein iso porukka mukaan siihen touhuun.
Käyttäydytään kuin oltaisi ainoita ihmisiä maailmassa joilla on lupa tehdä, sanoa, olla tai joiden mielipiteillä on ainoastaan merkitystä. Ei enää tunneta rajoja normaalin päihteettömän käytöksen ja päihteiden saastuttaman käytöksen välillä lainkaan.
Edes lait eivät merkitse mitään!
Onko se huumeiden vetäminen kaiken sen arvoista, että muututaan ihmisenä täysin muista piittaamattomaksi?????????? Hienoa siinä ei minusta ainakaan ole yhtään mikään lukien mukaan ne helvetin monet terveyshaitat.
Ei ketään ole tarkoitettu sekoittamaan nuppiaan kemikaaleilla!
Huumeiden käytöstä johtuvat haitat
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2504485
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 432194
- 412154