Oisko vapaata miestä siellä päin kun oon tulossa sinne päin ensi lauantaina. Oon nelikymppinen.
Nilsiä
10
1083
Vastaukset
- Jake-80
Olen 25v kunnollinen mies. Eihän ikä ole este?Nähdäänkö Dooriksessa ens perjantaina klo 23. Kysy Jakea! Olen 173 pitkä ja painoa miehen verran!Miten tunnistan sut?
- mä vaan
No moi. Tulen lauantaina, koska Tahkolla om nrj bileet. Mutta luultavasti ajelen vaan siellä kylillä.Voisitko viestiä postiin:mesiin@netti. fi
- mihin....
hävisit. Jos kiinnostaa niin mailiosoite on, eli ota yhteyttä?!
- Jake-80
mihin.... kirjoitti:
hävisit. Jos kiinnostaa niin mailiosoite on, eli ota yhteyttä?!
Täällähän sitä ollaan mutta ku ei oo omaa tíeto konetta ja tuo sähkö postikin on jäänyt hommaamatta. Vaihetaanko puhelinnumeroita ja soitettaan huomenna?Doorikseen oon menosa huomenna kuitenkin.
- mä vaan
Jake-80 kirjoitti:
Täällähän sitä ollaan mutta ku ei oo omaa tíeto konetta ja tuo sähkö postikin on jäänyt hommaamatta. Vaihetaanko puhelinnumeroita ja soitettaan huomenna?Doorikseen oon menosa huomenna kuitenkin.
Tännepä ei uskalla numeroita laittaa mutta jos jonkun paikan sanot lauantaille niin tavataan siellä. Olen kahdeksan maissa tahkolla ja se jälkeen tuun keskustaan. Eli passaisko 20-21 välille jossain minkä minä löydän helposti:)
- En..
Jake-80 kirjoitti:
viitiny tulla sinua kyseleen sieltä dooriksesta mutta kysyin eräiltä kavereilta ja tunsivat sinut mutta eivät ilmeisesti nähneet sinua. Käskin niiden ilmoitta sulle että tuu ulos jos oot siellä.
- Jake-80
Otetaanko huomena uuestaan oon lähössä pöntönäärelle ja nähtäs Dooriksessa.
- Anonyymi
Kummallinen kaupunki, kun ei ole polttoaineiden jakelua, ei edes yhden-yhtä kylmäasemaa/kenttää keskustan alueella. Voi v***u!
- Anonyymi
Hinurin lavalle ja siiliin tai kuopioon, ni alkaa olla polttoaineiden jakelua.🤭😅
- Anonyymi
Voi, Jörgen, odotan sinua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707