Ihmeellistä Suomen tiedottamista

Anonyymi

Pääministeri loikkasi presidentin edelle tiedottamisessaan. Kansalaisena ihmettelen!
Onko jotenkin lähtenyt "keulimaan"? Aika keltanokka on vielä hommissa. Pitäisi ymmärtää, että perustuslaki koskee häntäkin.

11

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomi siirtyi presidenttivaltaisesta hallinnosta pääministerin johtamaan läntiseen malliin jo viime vuosituhannen puolella. Euroopan Unionissa Suomea edustaa pääministeri joka on tässä Navalnyiasiassakin toiminut hyvässä yhteistyössä muiden EU-valtiojohtajien kanssa. Näin on marjat eikä se siitä muuksi mutisemalla muutu.

• Anonyymi

Joo, mutta EU sai lausuntonsa ojennukseen vasta eilen. Marin onTrumpin tapainen minä ensin - twiittaaja. Ärsyttää, eikä hyvällä tavalla.

• Anonyymi

Niin kannattanee huomioida, mitä perustuslaki sanoo asiasta - eli yhdessä - presidentin kanssa.
        Kansalaisena olen sitä mieltä, että presidentti valittiin suoralla kansanäänestyksellä ja tämä pääministeri kansanedustajana, joka sitten nostettiin valtaan. Arvostan presidentin kokemusta ja näkemystä - Marinilla aika isot luulot itsestään vain.

• Anonyymi

Kuten Niinistö sanoi "eiköhän tämä riitä tälläkertaa"nimittäin sensaation hakuista uutisointia. Suomessa presidentti ei ole enää mikään yksinvaltias sanelija. kuten venäjällä

• Anonyymi

Kaipuu takaisin yksinvaltaan on monilla kova vielä Suomessakin. Se aika on mennyt eikä se palaa koskaan, hyvä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaipuu takaisin yksinvaltaan on monilla kova vielä Suomessakin. Se aika on mennyt eikä se palaa koskaan, hyvä niin.

Pressa on kuitenkin valittu kansan äänillä! Edustaa maatamme ulospäin. Toimi ainakin ennen myös "leimasimena" . Pääministeri ja ulkoministerikin vain "nimitettyjä".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pressa on kuitenkin valittu kansan äänillä! Edustaa maatamme ulospäin. Toimi ainakin ennen myös "leimasimena" . Pääministeri ja ulkoministerikin vain "nimitettyjä".

Hölönpölöt.

• Anonyymi

"Auttamisvelvollisuus on säädetty perustuslaissa asti. Säännös yleisestä toiminta­velvollisuudesta velvoittaa jokaista toimimaan, jos huomaa tai muutoin saa tietää onnettomuuden tapahtuneen tai uhkaavan."

Tuossa esimerkki siitä perustuslaista. Aivan turha vedota muiden toimiin perustuslain millään osa-alueella, jos itse ei perustuslakia noudata.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3534
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      254
      3505
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2024
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1706
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1419
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1241
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1169
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe