Kesämökki voi olla joillekin etupäässä vihan purkamispaikka. Kannattaa siis varoa.
https://kymensanomat.fi/uutiset/lahella/c383e886-5946-4553-807f-41744394ac8b
Agressiiviset mökkiläiset
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
ny ne on vallanki myrkyssää, ku eivät pääse ulkomaille drinksulle ja joutuvat vaa vahtii mökkii jonkimmoises ajokunnos ku muijaakaa ei voi päästää rattii ku se ei osaa sitäkää
- Anonyymi
Huomasin tämän uutisen ja mieleen hiipi kauhu, koska on ollut suunnitelmissa hankkia kesämökki puolison kotiseudulta Haminasta. Onkohan tuon tapaisia hulluja siellä paljonkin?
- Anonyymi
Kannattaa todellakin tutustua mökkinaapureihin ennen kuin ostaa. Itse kartan kesämökillä oleilua, koska lähistöllä päivystää psykopaatti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa todellakin tutustua mökkinaapureihin ennen kuin ostaa. Itse kartan kesämökillä oleilua, koska lähistöllä päivystää psykopaatti.
Virolahtelainen taidat olla :) Siellä jos missä pitää pelätä ihan kaikkia, varsinkin lähinaapureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virolahtelainen taidat olla :) Siellä jos missä pitää pelätä ihan kaikkia, varsinkin lähinaapureita.
Varsinkin Lamilassa on syytä olla varovainen.
- Anonyymi
Jos seuraat hetken aikaa Facebookin Hamina-ryhmiä, niin tulet kyllä huomaamaan että täällä on melko kajahtanutta porukkaa. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096