Varoitus Joylla kursseista!!

Anonyymi

Älkää osallistuko mihinkään näihin. Oma kokemus se että vaikka peruin osallistumisen, minulta karhutaan useiden tuhansien eurojen saatavia ja uhkaillaan ulosotolla!! Olen selkosuomella ilmaissut että olen sairaslomalla toukokuu 2020-joulukuun loppu 2020, ja leikkauksesta sain vamman. En voi osallistua. Mitä vielä, ai menikö perille?! No ei. Vieläkin vain lähetellään laskuja ja uhkaillaan ulosotolla.

Ei jatkoon !!!

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole tullut koskaan kokeiltua, mutta nettisivut on ainakin pelkkää mielikuvamainontaa, ja kalliita matkoja maailman ääriin.

• Anonyymi

Ai niin, ja se mikä jäi mainitsematta, niin velkojen perintä on nykyisin niin isoa ja tuottoisaa bisnestä, että siitä on vaikea päästä eroon.

(itse katselin asiaa erään velallisen kuolinpesän ilmoittajana. ystävällisesti soittelin perintäfirmoihin, ja kerroin, että ei tarv itse lähetellä perintäkirjeitä, rahaa ette tule saamaan. Niin sen perintäkirjeen lähettämisen kustannus on niin mitätön mahdolliseen taloudelliseen hyötyyn nähden, että kirjeitä kyllä tuli.)

Sen mitä olen kuullut niin parhaita neuvoja käytännön asioihin saa velallisten tukiryhmästä facebookista.

• Anonyymi

Joyllan Positive Psychology Practitioner -koulutus on ainakin yleensä järjestetty yhdessä kesäyliopistojen kanssa, jolloin laskuttaja on kesäyliopisto. Peruutusehdot ovat riippuneet siitä kesäyliopistosta, minkä kautta on ollut kurssilla.

Tällä hetkellä kurssit järjestetään Tampereen kesäyliopiston kanssa. Aikaisemmin koulutusta on järjestetty myös Helsingin seudun kesäyliopiston kanssa, ja aika vähän voi sieltä saada hyvitystä kurssimaksusta kurssin alettua. Onkohan tämä syynä siihen, miksi Joylla ei enää tarjoa Helsingin kesäyliopistoa vaihtoehtona. Tällä hetkellä sekä Joyllan että Tampereen kesäyliopiston sivuilla pyydetään ottamaan yhteyttä, jos tuon tapainen tilanne tulee.

Olen ollut tässä koulutuksessa, ja se oli erinomainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3032
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1732
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1661
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1289
    10. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    Aihe