Hei onko joku syönyt abilify-nimistä lääkettä ja on nyt peliongelmainen?
Abilify ja peliongelma
2
456
Vastaukset
- Anonyymi
Jos epäilet, että kyseessä on lääkkeen sivuvaikutus, niin ilmoita asiasta lääkärille. Lääkkeiden haittavaikutuksista on rekisterit. Mainitsemasi haittavaikutus löytyy lääkkeesi sivuvaikutuksista, mutta sen yleisyyttä ei tiedetä. Eli on ilmeisesti harvinainen. Eli kohtalotoverin löytäminen voi olla haastavaa. Joudut ehkä etsimään Suomen ulkopuolelta.
https://laakeinfo.fi/Medicine.aspx?sl=9320 - Anonyymi
Mulla oli joku vuosi sitten Abilify. Ja mulla se aiheutti liiallista shoppailua ja makeanhimoa. Ne on kanssa yksi impulssikontrollin häiriö.
Vaihdettiin Latudaan. Se on mulle ihan toimiva. Pitäis ottaa ruuan kanssa, mutta mulla on hankaluuksia noudattaa säännöllistä ruokarytmiä, niin otan ilmankin ja toimii siitä huolimatta.
Otan iltaisin ja käytän sitä "unilääkkeenä", koska se nukuttaa parin tunnin kuluttua. Saan sillä tahdistettua unirytmiäni, koska muuten se pyörisi eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279