nähty taas vaihteeksi.. ja jonne katsoi mua vielä suoraa silmiin ! se oli mukava hetki kyllä, piristystä päivään!
jonne larry kaupungilla
8
1369
Vastaukset
- kyllä nyt
kateellinen! haluaisin kyl nähä Jonnen ihan "elävänä"..
- FrozenAndBroken
Ei tuo Jonne Aaron poikkea "taviksista" sitten yhtään. Hiljanen se on ku hiiri, tai sitten ei vaan paljon puhu tuntemattomien kanssa.
- maammeliin
mä en ikinä tunnista jos joku negativestä tai uniklubista tulee vastaan ja aikani olen pyörinyt tampereella ja vuosia samoissa baareissa pyöriny. ei kyllä erotu mistään ne =)
- mine
ai mä oon kuullu että Jonne olis päin vastoin aika puheliaskin, ja kyllä se ny vähän taviksesta poikkeaa ;)
..vaikka ei kylläkään (joissain asiossa) paljoa
- ?????
Missä ihmeessä te niitä näätte??? keskustassa?? arkipäivänä??? viikonloppuna?? en oo kertaakaan niitä siellä nähny ku oon tampereella käyny. ihme juttu. =)
- Guard
Larry löyty oman kotirappunsa alakerrasta jonkun oven taakse sammuneena aamuyöllä vajaa kuukausi sitten... Siinä sitä sitten kannettiin ylimpään kerrokseen omaan petiin uinumaan.
- Guard
Larry löyty oman kotirappunsa alakerrasta jonkun oven taakse sammuneena aamuyöllä vajaa kuukausi sitten... Siinä sitä sitten kannettiin ylimpään kerrokseen omaan petiin uinumaan.
- gfjgf
Guard kirjoitti:
No tyypithän bongaa lähes päivittäin Tammelanpuistokadulla sijaitsevasta rock-henkisestä kuppilasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319