Suuttuisitko jos kaivattusi olisi ihastunut veljeesi tai sisareen?

Anonyymi

Kummallista näinkin on käynyt

8

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä en ymmärrä miksi pitäisi suuttuu jos kyseessä on aikuiset niin kaipa ne on varmoja tunteista tai haluista.

• Anonyymi

Olisin erittäin kummastunut jos niin kävisi, mutta enhän mä hänelle siitä suuttua voisi. Mun sisko on ihana, eikä tunteilleen mitään voi. Olisin myös ehkä vähän pahoillani hänen puolestaan. Siskoni yrittäminen kun on tuhoon tuomittu yritys.

• Anonyymi

Kuinka niin tuhoon tuomittu yritys?? Onko hän kovin vaikeasti tavoiteltava

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka niin tuhoon tuomittu yritys?? Onko hän kovin vaikeasti tavoiteltava

Hän on erittäin varattu. Lisäksi hänellä on täysin erilainen miesmaku kuin minulla.

• Anonyymi

Mä olin kerran iltaa viettämässä mun kaivatun kanssa ja sitten otettiin hiukan enemmän kuppiin ja oli hauskaa kaikin puolin, mutta jossain vaiheessa iltaa huomasin oman kullan sammuneen ja jatkoin hänen broidin kanssa vielä juomista jotai leffaa katsellessa ja sitten mä vaan jotenkin niin olin kännissä rentoutunut ja en pahemmin ajatellut oman käytökseni olevan hiukan enemmän häiritsevä kun kysyin että voisikohan hän mitenkään pientä korvausta vastaan vähän hieroa mun hartioita jotka ovat todella jumissa niin hän sanoin että tietysti voin eikä tarvitse mitään maksaa ja hän hieroi todella hyvin ja rentouduin täysin jolloin mä myös nojauduin häneen niin että tunsin hänen stondiksen ja minulla alkoi tietysti tekemään mieli seksiä ja jotenkin me vaan ajauduttiin siihen tilanteeseen mutta onneks oma kulta ei tiennyt mitään kun nukkui sikeästi ja ei jääty kiinni ja kumpikaan ei edes ottanut puheeksi tota sen jälkeen mutta myöhemmin kun niitä illan viettoja tuli useita niin me myös ajauduttiin niihin tilanteisiin jolloin se muodostui meille tavaksi ja kun ei kukaan edes epäillyt mitää eikä oltu koskaan jääty kiinni niin emme myöskään osattu olla niin varovaisia ja oletettiin myös että ne muut ovat niin kännissä ettei ne mitään herää tai edes tajua tilannetta mutta kävinkin niin että me oltiin sen verran kännissä ettei edes huomattu kuinka kovin sänky natisi ja silloin kesken kaiken mun kulta tuli täydessä raivossa huoneeseen ja veti minut voimalla siitä hänen veljen päältä pois ja minä vähän säikähdin että hän saattaa jopa olla väkivaltainen kun oli vielä humalassa jolloin menin nopeasti toiseen suuntaan kohti vessaan ja hän tuli hetken päästä sinne ja sanoi että nyt olen rauhoittunut voitko avata oven että jutellaan hetki kyseisestä tilanteesta ja mä avasin oven ja hän tuli sinne mun kanssa ja sanoi että todella törkeä temppu oli etten olis ikänä voinut uskoa että petät minua mun broidin kanssa ja lopun voi jokainen arvata kuinka kävi

• Anonyymi

No kuinka kävi? 3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuinka kävi? 3

Tässä kohtaa jokainen voisi pohtii kuinka itse toimisi vastaavassa tilanteessa

• Anonyymi

No toivottavasti tuo petetty kaivattu osaa pitää puolensa ja pistää nuo maksamaan teostaan. Hyi, kaikkea sitä kuuleekin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3414
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      39
      1898
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1766
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe