Näkyykö koronatestin yhteydessä huumeiden käyttö?
Koronatesti ja Huumeet
8
1099
Vastaukset
- Anonyymi
ei
- Anonyymi
Piriä maistellut? :D
- Anonyymi
Ei mutta voi saada jotain muuta "vaikto"kauppana
- Anonyymi
Eipä ainakaan sanonut mitään. Eli en usko että näkyy.nJa eihän siinä mitään näytteitä oteta tai verikokeita, vaan laitetaan vaan se rokote sisään.
- Anonyymi
Vaikea sanoa, riippuu kait ajasta milloin testissä käy?
Jos joku heiluu, viisastelee tai ei muutoin malta olla aloillaan, ei nykyään enää välttämättä ole merkki huumausaineiden käytöstä, vaan pelkästään ihmisen omista luuloista.
Varmaan hieman kokoaikaisempaa päihde-elämää viettävät eivät niin paljon kostu koronasta, että hakeutuisivat testiin. Ehkä se parhaiten selviää, kun kysyy palstalla?
Niin ihmiset voivat kertoa onko huumausaineiden käyttö näkynyt testauksen aikana? Itse epäilen, että olen nähnyt testin vaiheiden aikana huumausaineiden käyttäjän. Mutta varsinaista huumausaineiden käyttötilannetta, en usko, että voidaan koronatilassa toteuttaa, koska siellä oli niin tarkat toimenpiteet. - Anonyymi
Miten se näkyis? Koronatestissä nenään tökätään ohut muovipuikko, jolla otetaan jotain soluja.
Niistä sitten tutkitaan onko koronavirusta. Eikai se PCR-testi edes pysty näyttämään huumeita. Se kai monistaa geenejä. - Anonyymi
No ei näy. Näytteestä tutkitaan löytyykö siitä koronavirusta. Veri-, virtsa-, ym. -näytteistä tutkitaan aina vain tietyt asiat. Jos virtsasta tutkitaan että onko henkilöllä virtsatulehdus (eli joku bakteeri joka sen aiheuttaa) niin ei labrassa aleta omavaltaisesti testailemaan että mitähän muuta tästä löytyy. Kalliiksi tulisi. Tai jos verinäytteestä tutkitaan kolesteroliarvoja niin ei sitä huumeiden varalta tutkita. Eikä nenän limakalvonäytteestä testata kuin se, löytyykö siitä koronavirusta, jos näyte on sitä varten otettu.
Muutenkin labran työntekijä saisi potkut jos alkaisi omin lupineen testailemaan kaikenlaista ihmisten antamista näytteistä.
T. Labratäti- Anonyymi
Kyllä se näkyy, olen itse nähnyt koronatestin yhteydessä huumeita käyttäneen (oheishäröilijä). Ja huumeita käyttäneen kyllä pystyy havaitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823