Ostin päivällä 6G - liittymän. Pääsin sillä heti lääkäriin ilman ajanvarausta!
Mutta voi shitti, mulla on kuulemma kolmostyypin diabetes!!
Liittymäni
11
123
Vastaukset
- Anonyymi
Voi kauheeta ku on sokeri humala nyt rukoillaan niin jumala kyllä pistää
humalat kuriin.- Anonyymi
Mitähän tuo nyt oli!? Täytyy kyllä olla sitä laturaivotautia! On varmaan tarttunut Oulusta!
- Anonyymi
Pöllöily on aloittajalla ainakin ensiluokkaista.
- Anonyymi
Koskaan en ole kelvannut matkustaessani ensimmäiseen luokkaan, mutta pöllöistä pidän kyllä yli kaiken!
- Anonyymi
Mitä kuuluu kihniön liittymä porukalle? Onko sokeria ja muita etuja nyt satanut
harkinnan varaisesta sosiaali turvasta ja susi pelosta???- Anonyymi
Kannatan ehdottomasti harkinnanvaraista susikantaa, mutta pelkään pirusti sosiaaliturvaluukkua! Siellä kuitenkin päivystää vain ne samannäköiset ja serkukset ja lahkolaisten yrittäjäpankki yrittää meitä syntisiä rangaista! Gauheeta..
- Anonyymi
Minulla lääkäri diagnosoi luokan IV ääliömäisyyden.
- Anonyymi
Mulla on se UKKOverkko, hienosti toimii.. Kiitos Kihniön kunnalle kauasnäköisyydestä.
- Anonyymi
Mää käytän ihan vallan noita pietarinverkkoja.niis on helevetin hyvät alapaulat ettei matikakkaa pääse niin sekottaan vaikka ne kieputtaa itteensä ympäriinsä.mulla oli matikka aina hyvä koulus meinasinki matikanopettajaksi mutta matikat on kuulemma niin tyhymiä ettei ne opi vitullakaa mitää. oujee!!
- Anonyymi
Määritteleekö kännykkä jo sukupuolenkin
- Anonyymi
Kaupanpäälle tulee sitten willijortikka ja purkki piimää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007