ex miehellä oli iso kalu

Anonyymi

ex miehelläni oli iso kalu nykyisellä miehellä taas pieni ei saa minua nauttimaan seksistä . Tapailen salaa ex miestä . kyllä koolla on merkitystä tuntuu hyvältä kun venyttää ja täyttää paikat

17

1967

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapasin harrastuksissa vakisuhteessa olevan naisen. Meille syntyi suhde. Miehen ollessa poissa hän kävi luonani harrastamassa seksiä. Olisin halunnut ola hänen ainoa ja oikea.
      Nainen ei suostunut. On toisen kanssa vain seksin takia. Minun kanssani kaikesta muusta syystä.

• Anonyymi

Mutta eikös se teillä homoilla ole vähän vapaampaa ja harrastatte kaikenlaista kimppapanoa?

• Anonyymi

Aloittaja on mies, niin jos hän isoa munaa tykkää saada, niin homo kait hän on?

• Anonyymi

Kukaan nainen ei tälle palstalle kirjoittele. Näitä tyttöilevien homojen avauksia naisena ainakin tulkinnallisesti esiintyen on ollut vuosikymmeniä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan nainen ei tälle palstalle kirjoittele. Näitä tyttöilevien homojen avauksia naisena ainakin tulkinnallisesti esiintyen on ollut vuosikymmeniä.

Suurin osa täyttä tuubaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on mies, niin jos hän isoa munaa tykkää saada, niin homo kait hän on?

en tosiaan ole mies . Haluan ja on minulla oikeus myös nauttia seksistä mieheni ei voi sitä minulle tuottaa näyttelen aina sille . Ex mieheni saa minut edelleen nauttimaan ja osaa minut tyydyttää . Sillä on iso ja oikean muotoinen penis osaa sitä myös käyttää , saa minulta kyyneleet silmiin nautinnosta , Muutoin täys paska ihmisenä .

• Anonyymi

Onhan sillä koolla vaan väliä naiselle. Tapailen itseäni huomattavasti vanhempaa naista. Naisen luona käy säännöllisesti hänen ex-mies koska hänellä niin valtava kalu, pitkä ja paksu. Muutaman kerran olen saanut tyytyä naisen käteen koska hänen paikat hellänä isosta kalusta.

• Anonyymi

Minkä mittainen on iso ?

• Anonyymi

Isompi ku sun tuulitunneli

• Anonyymi

Tän vanhemman naisen mukaan hänen exällä yli 20cm ja paksu.

• Anonyymi

Kyllä mä käyn säännöllisesti exän luona pillua venyttämässä.

• Anonyymi

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

• Anonyymi

Ei ole kovin harvinaista että naimisissa olevat naiset käyvät panettamassa itseään muilla siis ottamatta kantaa siihen onko "muilla" isompi kalu.

Minulla on seksihuhde tällä ketkellä kahteen naimisissa olevaan naiseen (28v ja 47v) ja nuorempi haluaa säännöllisesti isompaa, mutta tällä varttuneella syy on se että oma mies ei pane.

Kerta viikkoon käyn molempien luona höyläämässä.

• Anonyymi

Jos haluat isoo niin voin antaa sinulle. Laita viestiä teukka76@hotmail.com

Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe