Onko kannabis paras huume? Top 3 huumeet

Anonyymi

Minulla on ollut "mahdollisuus" kokeilla miltein kaikkia huumeita. Minua ei tee mieli muutakuin kannabista, sen rauhoittavan, rentouttavan ja piristävän vaikutuksen vuoksi.

Kakkoseksi kipuaa minun mielestäni piri. Vaikka pireissä on todella kiva pelata reaktionopeutta ja tarkkuutta vaativia pelejä esim csgo ja kiekko.tk, pirin laskut ovat hirveät. Valvot koko yön miettien milloin oikein nukahdat, sitten aamu koittaa ja mietit mitä vittua tässä nyt sitten tekisi, mennä nukkumaan aamulla? Kyllä se unirytmi on oikeasti aika tärkeä ellet välitä elämästäsi.

Kolmanneksi kipuaa psykedeelit, oikein käytettynä, nämä voivat olla todella hyviä mielenterveyden kannalta, kuten esim joissain maissa käytetään sieniä terapiassa masennuksen poistossa.

Mites muilla?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannabis on paskaa.

• Anonyymi

Kun et selitä miksi, etkä kerro mikä on parempaa, pakko pitää sinua trollina. Mutta viestisi muistuttaa alkoholin pilaamina aivojen ulostuloa.

• Anonyymi

Ite oon aina tykännyt naisten alapäiden suutelusta, ylähuulien pusuttamisen ideaa en ole oikein ikänä hiffannunna. Mulla paras huumekokemus oli kun sõin kõpiksessä hashismuffinin ja kokonaisena tyhjään vatsaan ja käveltiin suominaisen kanssa 5h ja istuttiin aina välillä bongin ääreen boostaamaan vaikutusta (tupakkaa ei kannata sekoittaa mukaan). Pilvensyõmiskokemukset siis mulla parhaita, silloin jaksoi suudella ylähuulia tuntikausia, mutta tyttõ ei antanut kun aina 5min kerrallaan, kun se oli vain poltellut, ei syõnyt. Se onnistuneesti annosteltu pilven syõminen saa kävelemään laiskasti ja nauttimaan pirtelõstä ja suutelosta aivan uudella tavalla. Seksiä ei kannata, miehillä orgasmi siinä missä reippaalla lenkillä käyminen häivyttää pilven päästä, naisella taas ei.

Tokaparas oli golden teacherit

Kolmantena psilot

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      87
      1486
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1370
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1135
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      113
      1076
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      65
      1044
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      67
      908
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      251
      867
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      64
      854
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      32
      777
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      701
    Aihe