Mutta onkohan hallituksesta siihen kyselee Kretta Karvala, jälleen mainio kirjoitus jolla kyseenalaistetaan hallituksen toimet.Persut tulevat tekemään kevään kuluessa useita välikysymyksen aivan varmasti.
Hallitus on virittänyt velkapommin joka pitäisi purkaa keväällä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se käy enää niin kuin ennen, että seuraava hallitus maksaa 🤣
- Anonyymi
Jussi Halla-aho ennusti että kunnallisvaaleissa Kepu tekee röketappion ja lähtee hallituksesta ovet paukkuen, siihen loppui Mariinin hallitustaival,ja tästä Suomen kansa kiittää.
- Anonyymi
Espaniassa siirrytään nelipäiväiseen työviikkoon, millä he kustantavat tämän,no ihan helposti, Suomi tukee tälläisiä hulttiovaltioita , itse olemme hoitaneet asianmme kovalla verotuksella jonkinlaiseen kuntoon, että saamme jaella rahojamme joka suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Espaniassa siirrytään nelipäiväiseen työviikkoon, millä he kustantavat tämän,no ihan helposti, Suomi tukee tälläisiä hulttiovaltioita , itse olemme hoitaneet asianmme kovalla verotuksella jonkinlaiseen kuntoon, että saamme jaella rahojamme joka suuntaan.
Syyttäkää itseänne kun menitte äänestämään näitä hallituspuolueita valtaan,itse en ollut näiden jymäytyttettyjen joukossa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttäkää itseänne kun menitte äänestämään näitä hallituspuolueita valtaan,itse en ollut näiden jymäytyttettyjen joukossa .
Eli ollut tästä hallituksesta hoitamaan maamme asioita, että pieleen meni ja pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli ollut tästä hallituksesta hoitamaan maamme asioita, että pieleen meni ja pahasti.
Loistavat perustelut persulta.
- Anonyymi
Vanhasen aikana ei kiristetä. (Karvalaon toimittajajoka tarinoi). Vanhanen on elvyttäjä, rahahanat auki. Sitten hän lähtee eläkkeelle
Pitäkää huolta, että saatte osanne rahasta. Ensiviikolla 4.2. tulee kansanosakkeesta tulokset Nokia Nordea ja niin edelleen, tukirahat valuvst yrityksiin ottakaa omanne käyttöön. Suomi takaisin äärivasemmidtohallitukselta, joka on hysteerisessä pelkotilassa. "talouskeskustelu keskittyy vääriin asioihin, sanoo Sdp:n varapuheenjohtaja Matias Mäkynen.
Pääministeri Sanna Marinin (sd) lähipiiriin kuuluva ensimmäisen kauden kansanedustaja on huolissaan puheenvuoroista, joissa esitetään julkisen talouden sopeuttamista.
Sopeuttaminen tarkoittaa velkaantumisen taittamista menoja leikkaamalla ja veroja kiristämällä" Välikysymyksien tekoon persukoiden osaaminen voi juuri juuri riittää. Jatkakoon siis sitä myös seuraavilla oppositiokausillaan.
- Anonyymi
Menee parikolme hallituskautta korjaamaan tämän hallituksen tekemät virheet, mutta saitte mitä tilasitte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menee parikolme hallituskautta korjaamaan tämän hallituksen tekemät virheet, mutta saitte mitä tilasitte.
Ei vihervasemmistolaisen hallituksen ottamaa velkaa hoida tämä sukupolvi vaan velat jätetään tuleville.
- Anonyymi
Eli nyt ollaan lamassa eli saadaan velkarahaa nollakorolla.
-90 lamassa oli korot korkealla eli velkaa ei voinut ottaa, joten leikattiin.
Korot ei varmasti pysy nollassa, joten mitä ydinpommin sytytintä tämä hallitus räplää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883