Ärsyttää ku tavis lihavalle naiselle ei kelpaa tavis lihava mies. Kaikki tuntuu olevan niin pinnallista. Itselleni kelpaisi mukava tavis lihava nainen. Töissäki pitää käydä samalla. Jotkut samalla ehkä juttelee hetken netissä mutta eivät halua tutustua ja muuten ei mies kiinnosta.
Ärsyttää vaan.
638
597
Vastaukset
- Anonyymi
Sun täytyy pistää parasta. Hurmata se nainen.
- Anonyymi
Lihavat naiset haluaa komean top 10 miehen eli ei mitään lihavaa miestä vaan sellaisen joka on ammattiurheilija melkein.
- Anonyymi
Lihavalle naiselle kelpaa lihava normi mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa. Muuten jokainen läski ätmi olis parisuhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ätmi. Käyn töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa tavis mies..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa tavis mies..
Lihava nainen ei muuta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänelle kelpaa töissä käyvä tavis mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen juttelee lihavalle tavis naiselle ja panen häntä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljo aah kauniita tavis lihavia naisia on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juttele ja tuo esiin hyviä puolikas. Älä ekana sänkyyn vonkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juttele ja tuo esiin hyviä puolikas. Älä ekana sänkyyn vonkaa.
Menen jutteleen kun mun tyylinen lihava nainen tulee vastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän puhui lihavista NORMIMIEHISTÄ.
Yksikään ätmi ei ole NORMIMIES, oli sitten lihava tai ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän puhui lihavista NORMIMIEHISTÄ.
Yksikään ätmi ei ole NORMIMIES, oli sitten lihava tai ei.Edelleen ätmi saa lihavan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen jutteleen kun mun tyylinen lihava nainen tulee vastaa
Mene. Heti seuraavalla kerralla kun tapaat jonkun. Tule sitten tänne kertomaan miten meni. Kiinnostaa kuulla. Ja jos ei onnista niin etsit sitten vaan uuden kohteen ja yrität uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene. Heti seuraavalla kerralla kun tapaat jonkun. Tule sitten tänne kertomaan miten meni. Kiinnostaa kuulla. Ja jos ei onnista niin etsit sitten vaan uuden kohteen ja yrität uudestaan.
Tapasin noin 3 kk sitte naisen hän oli mahtava ja pantiin kyllä. mutta ei kiinnostanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapasin noin 3 kk sitte naisen hän oli mahtava ja pantiin kyllä. mutta ei kiinnostanut.
No mikäs siinä oli vikana? Ei ollut tarpeeksi lihava?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai siis sitä naistako ei kiinnostanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai siis sitä naistako ei kiinnostanut?
Mua ei kiinnostanut, ei synkannu ja hän ei mun tyyppiä ja liia vanha..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vikana ettei ollut oikea nainen. Ainoa lämpö mitä tämä palstasankari on ikinä saanut, on irronnut omasta kädestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien ei tarvitse lisääntyä tai seurustella. Luonnonvalintaa ja evoluutiota. Tyhmät, läskit ätmit ja muuten heikkolahjaiset karsiutuvat väjäämättä populaatiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkien ei tarvitse lisääntyä tai seurustella. Luonnonvalintaa ja evoluutiota. Tyhmät, läskit ätmit ja muuten heikkolahjaiset karsiutuvat väjäämättä populaatiosta.
Aika törkeesti sanottu.. ei tarvi paskaa jauhaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli vikana ettei ollut oikea nainen. Ainoa lämpö mitä tämä palstasankari on ikinä saanut, on irronnut omasta kädestään.
Niinhän sä luulet. Hän oli nainen ja me panimme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli liian lyhyt ja ei mun tyyppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli liian lyhyt ja ei mun tyyppiä.
Minulla on oma naismaku aah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä luulet. Hän oli nainen ja me panimme.
Olisit kertonut täällä palstalla viikkokaupalla saaneesi seksiä, mikäli tuo tarina pitäisi paikkansa.
Sinä valittelet täällä vuodesta toiseen, aamusta iltaan miten et ikinä saa naista. Jos siis ikinä saisit naista, niin kyllä sinä siitä täällä olisit kertonut.
Nyt kaikki kyllä tietävät, että tämä "viimeisin pano" on sun mielikuvituksen tuotetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit...voi naista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun kerroit...voi naista
Mitä, kuka nainen nyt ei innostuisi kun häntä lähestytään sanomalla "tulin juttelemaan sulle koska olet lihava ja kelpaat mulle seksiin joten anna mulle p llua"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosin "lähetys-saarnaaja asento" pitää siinä vaiheessa unohtaa.
- Anonyymi
No kyllä rakastankin.
Mutta enkä vain mielikuvituspiässäni koska sinulla on oikeat puhheet.
Meidän piteis kasvoo .....
En tiedä miten mutta kuitennii.
Minä kun pistin siskolle kerran transukuvan niin sano se että hyi.
Mummominäni sannoo että pysy Poissa ihmisten silmistä. - Anonyymi
Minulle kelpaa vain kaunis tavis lihava nainen. Olen itsekki vähä lihava mut en ruma.
- Anonyymi
Tavis mies on lihava eikä ne kelpaa naisille.
- Anonyymi
Tavis mies juurikin kelpaa lihavalle naiselle. Minäkin kelpasin ennen.
- Anonyymi
Kysytään vaikka naisilta niin kelpaa tavis lihava mies lihavalle naiselle?
- Anonyymi
Älä yleistä. Jollekin kelpaa ja jollekin ei. Huomioi se että naiset ovat erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä yleistä. Jollekin kelpaa ja jollekin ei. Huomioi se että naiset ovat erilaisia.
Minulle kelpaa seksikäs nainen..
- Anonyymi
No eihän seksistä tule mitään jos molemmat on lihavia, tukevalle mimmille tulee olla suht laiha mies mieluummin pidemmällä varustuksella.
- Anonyymi
En halua laihaa naista. Naisella pitää olla muotoja nätti naama
- Anonyymi
Kuinka monta aloitusta voi sama äijä tehdä samasta aiheesta??? Tällä palstalla on jo kymmeniä allun tehtailemia aloituksia, joissa on joka kerta sanasta sanaan samat ulinat. Riittää jo!
- Anonyymi
Anna sille, niin hiljenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna sille, niin hiljenee.
Ei sille kuulemma kelpaa mies antajaksi, harmi.
- Anonyymi
Hittoko saisi naisen tiukkaa peppua koskea.aah
- Anonyymi
"Kuinka monta aloitusta voi sama äijä tehdä samasta aiheesta??? Tällä palstalla on jo kymmeniä allun tehtailemia aloituksia, joissa on joka kerta sanasta sanaan samat ulinat. Riittää jo!"
Allulla on pakkomielle joka toden näköisesti liittyy tuohon hänen psyykkiseen ongelmaansa. Terve ihminen ei noin käyttäydy, sehän on selvää.
Ihmettelen minäkin miten yksi tollo saa suoltaa samaa p-tä loputtomiin ja monta aloitusta ja ketjua samasta asiasta vuodesta toiseen!?
Olen laittanut ylläpidolle kysymyksen tästä, pari ketjua kai poistettiin mutta taas mennään!
Parasta olisi jos kukaan ei reagoisi yhtään mitenkään, antaisi sen yksin jankuttaa vaikka todella ärsyttävä se on. Joka ketjuun sotkee tuota ruikutustaan. Allulla voisi olla yksi ihan oma ketju jossa saisi yksin ulvoa ja valittaa. Saisi muut olla rauhassa.- Anonyymi
Kun se olisikin vaan yksi ketju mihin jankkaisi. Mutta ei. Tehtailee kymmeniä aloituksia viikottain ja änkee muidenkin avauksiin itkemään. Välillä on vissiin ollut joko jäähyllä tai muuten vaan tajuaa pysyä kaukana palstoista, kun ei hetkeen näy. Sitten maniavaiheen jälleen iskiessä tuleekin tuutin täydeltä tätä samaa ulinaa kellon ympäri.
Onhan sekin jo nähty että ei tuo äijän vinkuminen siihen lopu, ettei vastauksia tipu. Kunhan uikuttaa sitten keskenään ja vinkuu haluavansa kommentteja. Kun sille taas joku kommentoi, ni valittelee että ei ollutkaan mieleinen kommentti.
Tää ikiliikkuja ei pysähdy näköjään millään eikä ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se olisikin vaan yksi ketju mihin jankkaisi. Mutta ei. Tehtailee kymmeniä aloituksia viikottain ja änkee muidenkin avauksiin itkemään. Välillä on vissiin ollut joko jäähyllä tai muuten vaan tajuaa pysyä kaukana palstoista, kun ei hetkeen näy. Sitten maniavaiheen jälleen iskiessä tuleekin tuutin täydeltä tätä samaa ulinaa kellon ympäri.
Onhan sekin jo nähty että ei tuo äijän vinkuminen siihen lopu, ettei vastauksia tipu. Kunhan uikuttaa sitten keskenään ja vinkuu haluavansa kommentteja. Kun sille taas joku kommentoi, ni valittelee että ei ollutkaan mieleinen kommentti.
Tää ikiliikkuja ei pysähdy näköjään millään eikä ikinä.No ei sitä naista vaan saa.. ei voi mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sitä naista vaan saa.. ei voi mitään...
Pakko tyytyä oleen yksin.. meenpäs ennen töitä lenkille ja syön ennen töitä puuroa.
- Anonyymi
Jotkut saa naisen ja seksiä.. jotkut ei pääse ikinä ees juttelee naisille.. no elämä on.
- Anonyymi
Pitää jatkaa kärsimystä kun ei kelpaa lihavalle tavis naiselle.
- Anonyymi
Kun ymmärtäisit oman tasosi ja lakkaisit yrittämästä tavisnaisia, niin voisi sulle joskus ehkä irrotakin.
Et ole tavismies, joten tietenkään tavisnaiset ei susta kiinnostu. Olet omienkin sanojesi mukaan erikoinen tyyppi, ja sen näkee täällä viesteistäsikin. Ihan turha on noin erikoisen tyypin kuvitella että tavisnaiset kiinnostuisi. Ei tule koskaan tapahtumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ymmärtäisit oman tasosi ja lakkaisit yrittämästä tavisnaisia, niin voisi sulle joskus ehkä irrotakin.
Et ole tavismies, joten tietenkään tavisnaiset ei susta kiinnostu. Olet omienkin sanojesi mukaan erikoinen tyyppi, ja sen näkee täällä viesteistäsikin. Ihan turha on noin erikoisen tyypin kuvitella että tavisnaiset kiinnostuisi. Ei tule koskaan tapahtumaan.Ymmärrän hyvin.. vitunko väliä.. ei kaikki saa naisia.. en tollasta paskaa kuuntele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tavismies, joten tietenkään tavisnaiset ei susta kiinnostu. Olet omienkin sanojesi mukaan erikoinen tyyppi, ja sen näkee täällä viesteistäsikin. Ihan turha on noin erikoisen tyypin kuvitella että tavisnaiset kiinnostuisi. Ei tule koskaan tapahtumaan.Olen tavis mies. Pitkä en ruma. Iha vitun varmasti saan tavis naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tavis mies. Pitkä en ruma. Iha vitun varmasti saan tavis naisen.
Tavismiehellä on pää kunnossa. Sulla ei ole. Joten et ole tavis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavismiehellä on pää kunnossa. Sulla ei ole. Joten et ole tavis.
On mulla aika hyvin pää kunnos.. käyn töissäki...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tavismies, joten tietenkään tavisnaiset ei susta kiinnostu. Olet omienkin sanojesi mukaan erikoinen tyyppi, ja sen näkee täällä viesteistäsikin. Ihan turha on noin erikoisen tyypin kuvitella että tavisnaiset kiinnostuisi. Ei tule koskaan tapahtumaan.Kyllä olen saanut edelleen tavis lihavia naisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen saanut edelleen tavis lihavia naisia..
Justhan sä sanoit ettet saa??? Joten saatko vai et, koita päättää???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olen saanut edelleen tavis lihavia naisia..
No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole eli avautumisesi oli täysin turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla aika hyvin pää kunnos.. käyn töissäki...
Palstajutuistasi on selvää, että pääsi ei ole millään mittarilla "aika hyvin" kunnossa. Vaan itseasiassa mielesi on harvinaisen pahasti vinksallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstajutuistasi on selvää, että pääsi ei ole millään mittarilla "aika hyvin" kunnossa. Vaan itseasiassa mielesi on harvinaisen pahasti vinksallaan.
Asia on selvä.. mieli on sekaisin ku ei saa naista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justhan sä sanoit ettet saa??? Joten saatko vai et, koita päättää???
Edelleen edelleen ennen sain.. kaikki on loppunut..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sulla sitten mitään ongelmaa ole eli avautumisesi oli täysin turha.
Sain ennen.. haluaisin kumppanin löytää..en olla yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain ennen.. haluaisin kumppanin löytää..en olla yksin.
Sitten pitää hoitaa tuo pääkoppa kuntoon. Ennen sitä ei kumppania tule löytymään, siitä voit olla varma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten pitää hoitaa tuo pääkoppa kuntoon. Ennen sitä ei kumppania tule löytymään, siitä voit olla varma.
Sitten joo pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tavismies, joten tietenkään tavisnaiset ei susta kiinnostu. Olet omienkin sanojesi mukaan erikoinen tyyppi, ja sen näkee täällä viesteistäsikin. Ihan turha on noin erikoisen tyypin kuvitella että tavisnaiset kiinnostuisi. Ei tule koskaan tapahtumaan.Mitä sitte vaikka oon erikoinen. Mäki halun naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole tavismies, joten tietenkään tavisnaiset ei susta kiinnostu. Olet omienkin sanojesi mukaan erikoinen tyyppi, ja sen näkee täällä viesteistäsikin. Ihan turha on noin erikoisen tyypin kuvitella että tavisnaiset kiinnostuisi. Ei tule koskaan tapahtumaan.Minkälaisia sit mun pitäs yrittää??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte vaikka oon erikoinen. Mäki halun naista.
Saat ihan rauhassa olla erikoinen ja haluta naisia.
Se vaan että jos oikeasti haluat naisen, niin katselet oman tasoisiasi naisia, eli sellaisia jotka eivät ole kehittyneet mieleltään normaalin aikuisen tahtiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat ihan rauhassa olla erikoinen ja haluta naisia.
Se vaan että jos oikeasti haluat naisen, niin katselet oman tasoisiasi naisia, eli sellaisia jotka eivät ole kehittyneet mieleltään normaalin aikuisen tahtiin.Ei mun tarvi katsella semmoisia.. mä oon ihan hyvä tyyppi.
- Anonyymi
Sanoit todella loukkaavasti ilmotan susta ylläpitoon.
- Anonyymi
Miksi minä sain naisen. Ruma olen, lihava olen, työtönkin olen. Nainen on silti ja normaalipainoinen. Itse painan noin 90 kg ja olen 167 cm pitkä. Mun nainen on 160cm ja 60 kg. Kävin baarissa joskus 5 vuotta sitten, juttelin naiselle ja siitä se lähti ja sain naisen.
- Anonyymi
No jotkut saa.. oli mullaki työttömänä ennen naisia... nykyää on kai liia vanha ja ei kelpaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jotkut saa.. oli mullaki työttömänä ennen naisia... nykyää on kai liia vanha ja ei kelpaa..
Mutta allu sinähän aina sanot ettei työttömänä voi saada naisia?
Mitenkäs se nyt taas olikaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta allu sinähän aina sanot ettei työttömänä voi saada naisia?
Mitenkäs se nyt taas olikaan?No ilmeisesti saa. Silloin kävin baareissa ja mulla oli kavereita.. heitin kaverit pellolle poistin tinderin ja lopetin baarit.. ei ole naisia missään..
- Anonyymi
Edelleen jotkut saa naista ja jotkut ei..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ilmeisesti saa. Silloin kävin baareissa ja mulla oli kavereita.. heitin kaverit pellolle poistin tinderin ja lopetin baarit.. ei ole naisia missään..
Mutta allu sinä päivittäin täällä palstalla uliset että työttömänä ei voi saada naista, niin miksi sitten itse sait työttömänä naista mutta nyt työssäkäyvänä et saa?
Ne naiset on siellä tindereissä ja baareissa. Valitset olla naisetta kun valitset olla käyttämättä baareja ja tindereitä. Ihan oma valintasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta allu sinä päivittäin täällä palstalla uliset että työttömänä ei voi saada naista, niin miksi sitten itse sait työttömänä naista mutta nyt työssäkäyvänä et saa?
Ne naiset on siellä tindereissä ja baareissa. Valitset olla naisetta kun valitset olla käyttämättä baareja ja tindereitä. Ihan oma valintasi.Siksi koska ei mua huvita. antaa sit naiset olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska ei mua huvita. antaa sit naiset olla.
Jos sua ei huvita mennä paikkoihin joissa voi tavata naisia, niin sitten on turha vinkua. Ketään ei tulla kotoa hakemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne naiset on siellä tindereissä ja baareissa. Valitset olla naisetta kun valitset olla käyttämättä baareja ja tindereitä. Ihan oma valintasi.Nyt ei naiset halua tavata. Ennen ne halus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ei naiset halua tavata. Ennen ne halus.
Miksi et sitten ennen tavannut monia naisia ja tehnyt yhdestä itsellesi tyttöystävää? Miksi päästit kaikki sinusta niin kiinnostuneet naiset karkuun?
Ehkä sinun pitäisi ottaa yhteyttä entisiin tyttöystäviisi ja yrittää lämmitellä vanhoja kuvioita uudelleen käyntiin. Vaikuttaa siltä että uusia tyttöystäviä sulla ei tule koskaan olemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et sitten ennen tavannut monia naisia ja tehnyt yhdestä itsellesi tyttöystävää? Miksi päästit kaikki sinusta niin kiinnostuneet naiset karkuun?
Ehkä sinun pitäisi ottaa yhteyttä entisiin tyttöystäviisi ja yrittää lämmitellä vanhoja kuvioita uudelleen käyntiin. Vaikuttaa siltä että uusia tyttöystäviä sulla ei tule koskaan olemaan.Kyllä tulee olemaan. Koska ei heitä kiinnosta.. ei siinä mitää järkee lol..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tulee olemaan. Koska ei heitä kiinnosta.. ei siinä mitää järkee lol..
Haluan naisen joka on myös kiinnostunut minusta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan naisen joka on myös kiinnostunut minusta...
Sellaista naista ei ole olemassakaan.
Joten kannattaa nyt vaan soitella niille sun "lukuisille" exille ja rukoilla heitä palaamaan kanssasi kimppaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sua ei huvita mennä paikkoihin joissa voi tavata naisia, niin sitten on turha vinkua. Ketään ei tulla kotoa hakemaan.
Menen paljo erilaisiin paikkoihin esim käyn kahvilois mis naisia ja keskustassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista naista ei ole olemassakaan.
Joten kannattaa nyt vaan soitella niille sun "lukuisille" exille ja rukoilla heitä palaamaan kanssasi kimppaan.Sori mutta on ollut olemassa. Olen edelleen seurustellut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sori mutta on ollut olemassa. Olen edelleen seurustellut...
Ei se näytä sua enää lohduttavan että joskus olet maksamalla saanut naista, kun aamusta iltaan, vuodesta toiseen vingut täällä palstalla että et ikinä naista saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen paljo erilaisiin paikkoihin esim käyn kahvilois mis naisia ja keskustassa.
Niin siis naisiahan on joka puolella.
Jos haluat TAVATA naisia ja jutella niille, niin pitää käydä paikoissa joissa juttelu voi johtaa tuloksiin. Kahviloissa ja kaduilla väijymällä et tule naista tapaamaan, karkuun vaan juoksevat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se näytä sua enää lohduttavan että joskus olet maksamalla saanut naista, kun aamusta iltaan, vuodesta toiseen vingut täällä palstalla että et ikinä naista saa.
Sitte ulisen saatana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne naiset on siellä tindereissä ja baareissa. Valitset olla naisetta kun valitset olla käyttämättä baareja ja tindereitä. Ihan oma valintasi.Nyt ei saa naisia vaikka tienaan ja käyn töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisi ottaa yhteyttä entisiin tyttöystäviisi ja yrittää lämmitellä vanhoja kuvioita uudelleen käyntiin. Vaikuttaa siltä että uusia tyttöystäviä sulla ei tule koskaan olemaan.Mun ex ei kiinnosta, hän oli tavis nätti lihava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ex ei kiinnosta, hän oli tavis nätti lihava.
No etkös sinä juuri tavis nätti lihavaa naista ole itsellesi haluamassa?
Soitat nyt sille exälle ja sanot että sulla on nyt työpaikka että aletaan uudestaan oleen kimpassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No etkös sinä juuri tavis nätti lihavaa naista ole itsellesi haluamassa?
Soitat nyt sille exälle ja sanot että sulla on nyt työpaikka että aletaan uudestaan oleen kimpassa!Ei mua kiinnosta ex enää... no tavis nätti kelpaa mulle..
- Anonyymi
"Kaikki tuntuu olevan niin pinnallista. Itselleni kelpaisi mukava tavis lihava nainen."
Mutta muistaakseni olet sanonut että laiha tai hoikka ei kelpaa. Pinnallisuutta sekin.- Anonyymi
Kelpaa.. tykkään jos naisella on iso kaljamaha tai muotoja.
- Anonyymi
"Asia on selvä.. mieli on sekaisin ku ei saa naista."
Allu löytää syyn AINA jostain muusta ja muista.
Nyt sekopäisyys siis johtuu naisettomuudesta?
Kuitenkin Allulla on diagnosoitu heikkolahjaisuus ja ties mitä jo lapsena. Koulun on käynyt jossain tukiopetuksessa. Koko aikuisiän ollut isoja ongelmia sopeutua normaalielämään - työpaikat, ihmissuhteet, vihan hallinta , mielialojen voimakas heittely jne.
Ja tämä kaikki johtuu nyt siitä että "ei saa naista".
Tiedänhän minä kuten kaikki muutkin että tällä ihmisellä on muumit pahasti sekaisin laaksossa. Apua on yritetty ja katsottu ettei kannata. Ei kykene sitoutumaan hoitoon eikä ottamaan sitä vastaan. En ihmettele että vanhempansa ovat lopen uupuneet tähän pian keski-ikäiseen lapseen. Eivät voi hekään enää kovin nuoria olla.- Anonyymi
No siinähän on ei paljo kiinnosta.. tiedän että mulla menee hyvin. Olkoot ne naiset sit. Pärjään vittu yksin.
- Anonyymi
Edelleen mulla menee paremmin ku ennen mitähä teille oikein pitäisi sanoa. Joo oon heikkolahjainen so what. Tietyissä asioissa oon hyvä,mulla on ollut vaan oppimisvaikeuksia. agressiivisuus ja viha on vähentynyt ku syön masennuslääkkeitä ja lopetin alkoholin käytön. Edelleen mulla on töitä ja musta tykätään sain jatkoa ja hyvä palkka. Menkää te saatanan työttömät hakee sossusta rahaa onnea vaa..
- Anonyymi
Jep sääliksi käy tämän aggressiivisen, keski-ikäisen kakaran vanhempia. Varmasti on epäonnistunut olo kun tuollainen tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep sääliksi käy tämän aggressiivisen, keski-ikäisen kakaran vanhempia. Varmasti on epäonnistunut olo kun tuollainen tuli.
Sääliksi käy. Joopa joo. Sä et ees tunne mua.helppo se anonyyminä jauhaa paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen olen aikustunut hyvinkin nykyään. Hoidan asiani ja rahaa on ja laskut maksettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen olen aikustunut hyvinkin nykyään. Hoidan asiani ja rahaa on ja laskut maksettu
Keski-ikäisenä aikuistuminen ei ole mikään mainitsemisen arvoinen saavutus. Jokaisen aikuisen ihmisen pitää kyetä hoitamaan asiansa ja maksamaan laskunsa. Se että sä nyt neljäkymppisenä vasta opettelet tekemään niin on säälittävää mutta ei tuollaiselta mieslapselta voi muutakaan odottaa kuin surullisia toimintoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski-ikäisenä aikuistuminen ei ole mikään mainitsemisen arvoinen saavutus. Jokaisen aikuisen ihmisen pitää kyetä hoitamaan asiansa ja maksamaan laskunsa. Se että sä nyt neljäkymppisenä vasta opettelet tekemään niin on säälittävää mutta ei tuollaiselta mieslapselta voi muutakaan odottaa kuin surullisia toimintoja.
No vedä päähäs. Edelleen en ole 40v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet varmaa itse alkoholisoitunut sossupummi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vedä päähäs. Edelleen en ole 40v.
Olet kertonut vuosia täällä palstalla että olet 35v. Sehän nyt vaan ei voi pitää paikkansa, sillä ihminen vanhenee joka vuosi. Muutaman kerran olet humalapäissäsi yöllä täällä paasatessa lipsauttanut olevasi oikeasti neljäkymppinen. Kyllä sen täällä jo kaikki tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kertonut vuosia täällä palstalla että olet 35v. Sehän nyt vaan ei voi pitää paikkansa, sillä ihminen vanhenee joka vuosi. Muutaman kerran olet humalapäissäsi yöllä täällä paasatessa lipsauttanut olevasi oikeasti neljäkymppinen. Kyllä sen täällä jo kaikki tietää.
Olen 36 juuri täyttänyt.. en ole missää nimessä 40. Ja haluan edelleen naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 36 juuri täyttänyt.. en ole missää nimessä 40. Ja haluan edelleen naista.
Neljäkymppinen mieslapsi.
- Anonyymi
Aina sä uhoat että "tulkaa tänne sanomaan" mutta ikinä ei tarkkaa osoitetta tule. Vantaa on sen verran iso mesta että vähän pitäisi tarkentaa mihin päin pitäisi tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo ole periytyvää, ihmiskunta rappeutuu tätä menoa.
- Anonyymi
Ihme paskaa tääläki jauhetaa.. menkää köyhät hakee sossusta rahaa. Mulla on rahaa haha..
- Anonyymi
Vieläkö on 12000e velkaa vai ootko saanu sillä valtavalla 15e/h palkalla velat nyt parin viikon "pysyvän työn" ansiosta maksettua pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö on 12000e velkaa vai ootko saanu sillä valtavalla 15e/h palkalla velat nyt parin viikon "pysyvän työn" ansiosta maksettua pois?
On kaikilla velkaa lol. Ja pysyn töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaikilla velkaa lol. Ja pysyn töissä.
Ei ole, mutta se ei nyt ollut kysymyksenä.
Kysymys kuuluu että joko olet noista valtavista palkkatuloistasi saanut maksettua viisinumeroiset velkasi pois? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, mutta se ei nyt ollut kysymyksenä.
Kysymys kuuluu että joko olet noista valtavista palkkatuloistasi saanut maksettua viisinumeroiset velkasi pois?En eikä se sulle kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En eikä se sulle kuulu.
Olet tehnyt asioistasi julkisia kertomalla vuodesta toiseen, aamusta iltaan täällä palstalla mm. raha-asioistasi. Olet avoimesti kertonut hankkineesi paljon velkaa. Tottakai ihmisiä kiinnostaa miten velka-asiasi edistyvät, kun jatkuvasti kerrot palstalla tienaavasi hurjia summia uudessa työssäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tehnyt asioistasi julkisia kertomalla vuodesta toiseen, aamusta iltaan täällä palstalla mm. raha-asioistasi. Olet avoimesti kertonut hankkineesi paljon velkaa. Tottakai ihmisiä kiinnostaa miten velka-asiasi edistyvät, kun jatkuvasti kerrot palstalla tienaavasi hurjia summia uudessa työssäsi.
Jep mutta nyt tilanne on eri.. pysyn töissä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep mutta nyt tilanne on eri.. pysyn töissä..
Noin sinä olet vuosikausia väittänyt, ja joka kerta olet hommannut itsellesi potkut ja velkaantunut lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin sinä olet vuosikausia väittänyt, ja joka kerta olet hommannut itsellesi potkut ja velkaantunut lisää.
En velkaannu enää. Olen maksanut lyhyessä ajassa monia satoja euroka velkaa ja nyt on pysyvä työ.. en aio rahattomana enää elää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En velkaannu enää. Olen maksanut lyhyessä ajassa monia satoja euroka velkaa ja nyt on pysyvä työ.. en aio rahattomana enää elää...
Satoja euroja velkaa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satoja euroja velkaa pois.
Siinähän ette usko,ei ole multa pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymppitonnien veloista kun maksaa parisataa pois niin on edelleen kymppitonneja velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymppitonnien veloista kun maksaa parisataa pois niin on edelleen kymppitonneja velkaa.
Olet kyllä aikamoinen tonttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä aikamoinen tonttu.
Ihminen joka ottaa kymppitonnien arvosta pikavippejä on aikamoinen tonttu.
- Anonyymi
Mulla ei ole yhtäkää vippiä ja asiat on hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä!
Velanmaksusuunnitelma usein auttaa, ellei pääse velkasaneeraukseen. - Anonyymi
Olet vuosia kertonut täällä palstalla että olet ottanut satoja pikavippejä.
Unohdat jatkuvasti mitä olet täällä kertoillut. Se voi olla enne siitä että sulla on dementia alkamassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako Allu noin hyvää tuntipalkkaa?
Sittenhän häntä on lykästänyt aivan valtavasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän häntä on lykästänyt aivan valtavasti!Saan melkein 16 e tunti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän häntä on lykästänyt aivan valtavasti!ja ihmiset sanoo että mä olen toivoton tapaus,, ihme paskaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vuosia kertonut täällä palstalla että olet ottanut satoja pikavippejä.
Unohdat jatkuvasti mitä olet täällä kertoillut. Se voi olla enne siitä että sulla on dementia alkamassa.En missää nimes ole ottanut satoja vippejä.. oletat tommosta paskaa vaan..
- Anonyymi
No onneks sentää on töitä ja en ole rumakaan. Jos ei naista saa ei voi mitään..
- Anonyymi
Ihme ettei porukka niinku vaa tajua et olen menny parempaa suuntaa... ihan sama.. täl kertaa pidän työpaikkani ja en lopeta. Tarvin rahaa ja kaikkee.. toiset ei vain saa naista miehet.
- Anonyymi
Olet sinä ennenkin jaksanut pari viikkoa kerrallaan skarpata, ja sitten olet taas ryssinyt kaiken. Sitä tässä palstaväki odottaa että sulla taas sulake kärähtää. Kaikki tietää ettei nää sun "hyvät" kaudet kauaa kestä. Johan se on tässä vuosien mittaan moneen kertaan nähty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sinä ennenkin jaksanut pari viikkoa kerrallaan skarpata, ja sitten olet taas ryssinyt kaiken. Sitä tässä palstaväki odottaa että sulla taas sulake kärähtää. Kaikki tietää ettei nää sun "hyvät" kaudet kauaa kestä. Johan se on tässä vuosien mittaan moneen kertaan nähty.
En tod ryssi nyt menee hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tod ryssi nyt menee hyvin.
Noin aina sanot, ja joka kerta olet ryssinyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ryssi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en ryssi.
Noin olet vuosia sanonut ja aina se on osoittautunut valheeksi. Niin käy tälläkin kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin olet vuosia sanonut ja aina se on osoittautunut valheeksi. Niin käy tälläkin kertaa.
Voin lyödä 1000 e vetoa ei käy..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin lyödä 1000 e vetoa ei käy..
Oon täälä töissä vielä vuoden päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon täälä töissä vielä vuoden päästä.
Tuo olisi sun kohdalla huono veto, häviät tonnin.
Mutta otetaan veto vastaan! Aika moni täällä palstalla lähtee varmasti tähän vetoon mukaan, koska se tietää helppoa tonnia voitosta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta otetaan veto vastaan! Aika moni täällä palstalla lähtee varmasti tähän vetoon mukaan, koska se tietää helppoa tonnia voitosta!Ootte kyl inhottavia.. aika moni suorastaa puhuu paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vissiin tajua et ihminen muuttuu.. mulla on edelleen vakityö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vissiin tajua et ihminen muuttuu.. mulla on edelleen vakityö.
Olet sanonut vuosia että "nyt olen muuttunut", ja heti perään taas hommannut itsellesi potkut milloin mistäkin työpaikasta.
Eipä siis ole kovin todennäköistä että "muutoksesi" tälläKÄÄN kertaa olisi pitkäikäinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet sanonut vuosia että "nyt olen muuttunut", ja heti perään taas hommannut itsellesi potkut milloin mistäkin työpaikasta.
Eipä siis ole kovin todennäköistä että "muutoksesi" tälläKÄÄN kertaa olisi pitkäikäinen.Kyllä se on.. olen muuttunut ja en lopeta.. mulla on huippu duuni ja palkka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on.. olen muuttunut ja en lopeta.. mulla on huippu duuni ja palkka.
Rahattomana ei naisia saa ei läskiä rumaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta otetaan veto vastaan! Aika moni täällä palstalla lähtee varmasti tähän vetoon mukaan, koska se tietää helppoa tonnia voitosta!Silti mä oon töissä.. hiton luuserit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siis ole kovin todennäköistä että "muutoksesi" tälläKÄÄN kertaa olisi pitkäikäinen.Kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä lopettaisi mun hyvää työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä siis ole kovin todennäköistä että "muutoksesi" tälläKÄÄN kertaa olisi pitkäikäinen.Koska olen muuttunut mies. ei tule enää potkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahattomana ei naisia saa ei läskiä rumaakaan.
Rahojaan ei myöskään kannata tuhlata naisiin/miehiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä lopettaisi mun hyvää työtä.
Aina sinä saat potkut kun et osaa käyttäytyä. Niin käy nytkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina sinä saat potkut kun et osaa käyttäytyä. Niin käy nytkin.
En todellakaan saa,, lyödää 10 tonnista vetoa
- Anonyymi
En ole 2 kk juonut yhtään ja nyt menee paremmin. Keskityn töihin..
- Anonyymi
Paitsi juuri viikko sitten kerroit notkuneesi ryyppäämässä Helsingin baareissa joista et saanut naista.
Kannattaa vähän tarkemmin miettiä mitä valehtelee, niin ei jää joka päivä valheista kiinni. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi juuri viikko sitten kerroit notkuneesi ryyppäämässä Helsingin baareissa joista et saanut naista.
Kannattaa vähän tarkemmin miettiä mitä valehtelee, niin ei jää joka päivä valheista kiinni.Viikko sit hahaha.. olin 2 kk viimeksi sit juomassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vähän tarkemmin miettiä mitä valehtelee, niin ei jää joka päivä valheista kiinni.Mä mitää valehtele...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikko sit hahaha.. olin 2 kk viimeksi sit juomassa
Sitten valehtelit taas. Kun ihan viime viikolla kitisit viimeksi sitä, että kävit Helsingin baareissa etkä saanut naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten valehtelit taas. Kun ihan viime viikolla kitisit viimeksi sitä, että kävit Helsingin baareissa etkä saanut naista.
En ole valehdellu mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole valehdellu mitään.
Eli kävit siis Helsingin baareissa viikko sitten?
Näin ainakin väitit. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli kävit siis Helsingin baareissa viikko sitten?
Näin ainakin väitit.En ole käynyt ja väittänyt mitään. Lopetin juomisen 2 kk juomatta jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole käynyt ja väittänyt mitään. Lopetin juomisen 2 kk juomatta jo.
Kyllä väitit, viime viikolla avasit ketjun jossa ulisit että "Helsingin Mannerheiminkadun baareista ei saanut tänäänkään naista"
- Anonyymi
Toiset ei ees saa töitä ja pääse töihin lisäks juodaa rahat. Mä en ole semmonen..
- Anonyymi
Sentää teen enempi töitä sen eteen että saisin vielä naisen.
- Anonyymi
Olen sulle sanonut että tavis lihava naiset haluaa komean top 10 miehen. Jos niille kelpaisi tavis lihava mies niin kaikki ätmit olisi parisuhteessa mutta niille ei kelpaa. Ne haluaa samoja miehiä kun missit eli jotain urheilijoita ja julkkiksia. Ei tavis mies ole mitään naisten mielestä eikä ne halua tutustua.
- Anonyymi
Kuule tuo ei ole totta. Tavis lihava nainen otti minut ja ja kauniskin. Osa rumista miehistä on edelleen parisuhteessa. Kadulla näkee rumia lihavia naisia sekä miehiä.
- Anonyymi
Naiset on vähä liian nirsoja kyllä.
- Anonyymi
Ätmi ei ole tavis. Lihava tavis ei ole ätmi. Ätmit on ihan oma kastinsa, ja ovat hyvästä syystä yksin.
Tavismiehet pariutuvat. Valtaosa ihmisistä on taviksia, ja valtaosa Suomen aikuisista heteromiehistä on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Päätelmä: tavismiehet pariutuu. Tästä päätelmä: lihavakaan tavis ei ole ätmi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmi ei ole tavis. Lihava tavis ei ole ätmi. Ätmit on ihan oma kastinsa, ja ovat hyvästä syystä yksin.
Tavismiehet pariutuvat. Valtaosa ihmisistä on taviksia, ja valtaosa Suomen aikuisista heteromiehistä on ollut tai on juuri nyt parisuhteissa. Päätelmä: tavismiehet pariutuu. Tästä päätelmä: lihavakaan tavis ei ole ätmi.Mutta pitäisi naista saada ja päästä panolle lihavan tavis nätin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pitäisi naista saada ja päästä panolle lihavan tavis nätin kanssa.
Sinähän jatkuvasti kerrot kuinka hyvää palkkaa saat. Laita rahat käyttöön ja mene maksullisiin. Kun kerta niin pakottava tarvi seksiin on, niin ostamallahan sitä saa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän jatkuvasti kerrot kuinka hyvää palkkaa saat. Laita rahat käyttöön ja mene maksullisiin. Kun kerta niin pakottava tarvi seksiin on, niin ostamallahan sitä saa!
Jep jossain vaihees täytyy mennä aah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep jossain vaihees täytyy mennä aah.
Miksi "jossain vaiheessa"? Miksei heti huomenna? Sullahan on jutuista päätellen niin hirveä seksihimo, niin eikö kannattaisi heti mennä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi "jossain vaiheessa"? Miksei heti huomenna? Sullahan on jutuista päätellen niin hirveä seksihimo, niin eikö kannattaisi heti mennä?
On himo.. töissäki on vaan kauniita naisia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On himo.. töissäki on vaan kauniita naisia..
No miksi et siis jo tänään osta sitä seksiä? Mikä syy sulla on vaan lykätä asiaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et siis jo tänään osta sitä seksiä? Mikä syy sulla on vaan lykätä asiaa?
Ei se sulle kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sulle kuulu.
Kyllä se kuule Allu kuuluu kaikille palstalaisille. Käytät kaiken vapaa-aikasi palstalla ulisemiseen, ja enimmäkseen vinkunasi koskee sitä että haluat seksiä.
Joten selitä: miksi et mene jo tänään ostamaan sitä seksiä, kun sulla kerran on niin paljon rahaa ja seksiä tekee mieli? - Anonyymi
Miksi sitten jatkuvasti sanot, että "kohta menen ostamaan seksiä", jos et kuitenkaan aio niin tehdä?
Jos sulla kerran on "paljon rahaa" ja hirveä panetus, niin eikös fiksu poika käyttäisi ne valtaisat rahamäärät sitten siihen mitä haluaa: eli ostaa seksiä?
- Anonyymi
Ei naisia kiinnosta jutella ku niitä ja näitä.. sitku yrittää treffeille ei haluta nähä..
- Anonyymi
Ethän sinä halua naisen kanssa jutella tai treffeille vaan haluat vaan seksiä.
Maksullisilta sitä saa! Laita palkka hyötykäyttöön ja osta naista!
- Anonyymi
Aah kun pääsisi panolle tavis seksikkää naisen kanssa..
- Anonyymi
Sopivasti lihavaa naista olisi kiva kouria perseestä...
- Anonyymi
Teepä se. Käy kadulla jonkun pullukan peppuun kiinni. Varmasti se siitä ilahtuisi ja haluaisi heti siinä paikalla seksiä! Muista vielä sanoa sille samalla että se on "sopivasti lihava" niin seksinsaanti on taattu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teepä se. Käy kadulla jonkun pullukan peppuun kiinni. Varmasti se siitä ilahtuisi ja haluaisi heti siinä paikalla seksiä! Muista vielä sanoa sille samalla että se on "sopivasti lihava" niin seksinsaanti on taattu!
Hänen pitää olla myös kaunis.. tavis nätti. Muuten ei kelpaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen pitää olla myös kaunis.. tavis nätti. Muuten ei kelpaa..
Sinähän saat ihan itse kadulla kulkiessa silmäillä kuka läskipallero sinua miellyttää! Sitten vaan ryntäät kähmimään tuntemattoman, nätin ihrakasan pyllyä ja hurmaat sillä tavalla sen itsellesi vaimoksi!
Äläkä vaan lopeta kähmimistä vaikka tulisikin vähän nyrkkiä tai pippurisumutetta naamalle! Se vaan meinaa että nainen tykkää susta tosi paljon, mutta esittää vaikeastitavoiteltavaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän saat ihan itse kadulla kulkiessa silmäillä kuka läskipallero sinua miellyttää! Sitten vaan ryntäät kähmimään tuntemattoman, nätin ihrakasan pyllyä ja hurmaat sillä tavalla sen itsellesi vaimoksi!
Äläkä vaan lopeta kähmimistä vaikka tulisikin vähän nyrkkiä tai pippurisumutetta naamalle! Se vaan meinaa että nainen tykkää susta tosi paljon, mutta esittää vaikeastitavoiteltavaa!En tod tee niin!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tod tee niin!!
Tee, tee! Naiset tykkää kun tuntemattomat miehet sanoo heitä lihaviksi, kertoo että "kelpaat seksiin mun kanssa" ja kähmii kadulla pyllystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tee, tee! Naiset tykkää kun tuntemattomat miehet sanoo heitä lihaviksi, kertoo että "kelpaat seksiin mun kanssa" ja kähmii kadulla pyllystä!
Tee ite.. en tod tee lihavalle naiselle noin.
- Anonyymi
No ni sitten vaan kadulla käyt lihavan naisen pyllyyn käsiksi ja sanot että haluat panna sitä! Kyllä varmasti lämpeää ja lähtee heti panolle!
- Anonyymi
Edelleen edelleen mulla menee hyvin. On töitä ja mussa on hyviä puolia. Paskaa en kuuntele piste
- Anonyymi
Ihme pellejä paikka oikeesti täynnä.. naurattaa
- Anonyymi
Se on ihan oma valinta mikä ärsyttää.
- Sheena- Anonyymi
Niin. Ja sellaiseen paikkaan ja seuraan ei kannata tunkea mikä niin kovin ärsyttää.
Pysy pois. Emme kaipaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Ja sellaiseen paikkaan ja seuraan ei kannata tunkea mikä niin kovin ärsyttää.
Pysy pois. Emme kaipaa.Ei muakas kiinnosta paskanjauhajat. Naisen vielä saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysy pois. Emme kaipaa.Kiitos samoin.
- Sheena
- Anonyymi
Edelleen en voi sille mitään et olen kaljuuntunut ja on mahaa ja diagnooseja.. silti mulla menee ihan hyvin..
- Anonyymi
Jaksa mitään paskaa nyt..
- Anonyymi
Menkää töihin työttömät ätmit. Ette saa naista rahattomana.
- Anonyymi
Vai ärsyttää, jaahas.
- Anonyymi
Te ätmin luuserit ette naista saa...
Kyllä mä vielä naisen saan...
- Anonyymi
Varmasti saan vielä naisen.
- Anonyymi
En tod ole mieslapsi. Käyn töissä. On rahaa. En juo panostanut itseeni. Nyt menee hyvin mitä ennen meni. Saan vielä naisen.
- Anonyymi
36 ikävuoteen mennessä ei yhtään pysyvää työpaikkaa. Velkaa monta kymmentä tonnia. Notkuu vapaa-ajallaan lasten vaatekaupoissa väijymässä tyttöjä.
Mieslapsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
36 ikävuoteen mennessä ei yhtään pysyvää työpaikkaa. Velkaa monta kymmentä tonnia. Notkuu vapaa-ajallaan lasten vaatekaupoissa väijymässä tyttöjä.
Mieslapsi.Haha monta kymmentä tonnia asia ei ole niin. Enkä ees roiku
Monet käy hm. On pysyvä työpaikka
Kato peiliin ätmi.!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha monta kymmentä tonnia asia ei ole niin. Enkä ees roiku
Monet käy hm. On pysyvä työpaikka
Kato peiliin ätmi.!!Olet kertonut että sulla on 18t velkaa. Se on lähes parikytätonnia, eli: monta kymmentä tonnia.
Olet juurikin kertonut notkuvasi lasten vaatekaupoissa kyttäämässä naisia, hm ja new yorker kun eivät ole neljäkymppisten aikuisten käyttämiä vaatekauppoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kertonut että sulla on 18t velkaa. Se on lähes parikytätonnia, eli: monta kymmentä tonnia.
Olet juurikin kertonut notkuvasi lasten vaatekaupoissa kyttäämässä naisia, hm ja new yorker kun eivät ole neljäkymppisten aikuisten käyttämiä vaatekauppoja.on velkaa noin 12 tuhatta.. älä jauha paskaa mistä et itse tiedä.. kaikilla on velkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kertonut että sulla on 18t velkaa. Se on lähes parikytätonnia, eli: monta kymmentä tonnia.
Olet juurikin kertonut notkuvasi lasten vaatekaupoissa kyttäämässä naisia, hm ja new yorker kun eivät ole neljäkymppisten aikuisten käyttämiä vaatekauppoja.Mitä sitten, kuule ovat,, mistähän sä tommosta paskaa keksit :D?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet juurikin kertonut notkuvasi lasten vaatekaupoissa kyttäämässä naisia, hm ja new yorker kun eivät ole neljäkymppisten aikuisten käyttämiä vaatekauppoja.Sä oot kyl ihan pihalla tyyppi hei :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on velkaa noin 12 tuhatta.. älä jauha paskaa mistä et itse tiedä.. kaikilla on velkaa?
Ei, ei ole. Normaalit ihmiset elävät varojensa mukaan, eivätkä ota pikavippejä ja kasvata velkaa itselleen.
Olet kertonut täällä palstalla että sulla on 18t velkaa. Ihan itse olet näin sanonut ja moneen kertaan.
- Anonyymi
Edelleen mulla menee hyvin on rahaa ja töitä.. paljo paremmin mitä ennen.. kohta tätä menoa hyvät mahikset naiseen.
- Anonyymi
SITTEN, Allu, SITTEN KUN se pää on edes kohtuullisessa kondiksessa.
Sitä odotellessa.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä odotellessa....Edelleen se on paremmas kunnos ku ennen. edellleen edelleen olen 36.
- Anonyymi
Vuosia olet jo sanonut noin. Käyttäisit vapaa-aikasi itsesi kehittämiseen etkä palstalla ulisemiseen, niin voisi joskus ehkä ollakin mahiksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia olet jo sanonut noin. Käyttäisit vapaa-aikasi itsesi kehittämiseen etkä palstalla ulisemiseen, niin voisi joskus ehkä ollakin mahiksia.
No mitä sitten jos ulisen hä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä odotellessa....Edelleen paremmas kunnos on ja lopetin juomisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten jos ulisen hä??
Onkos tämä jatkuva ulina tuonut jotain positiivista sun elämään?
- Anonyymi
Sain eilen panna naista. Nainen otti suihin myöss oli kiva nainen.
- Anonyymi
Pane vaikka ketä. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
aijaa...
- Anonyymi
"SITTEN, Allu, SITTEN KUN se pää on edes kohtuullisessa kondiksessa.
Sitä odotellessa....
Edelleen se on paremmas kunnos ku ennen. edellleen edelleen olen 36."
Ja EDELLEEN Allu; pää kuntoon! Neljä vuotta ja 40 täyteen! Olis jo aika!- Anonyymi
Edelleen mulla menee ätmit paremmi ku moneen vuoteen. Kyllä mä sen naisen saan. edelleen.
- Anonyymi
Edelleen kasva vaikka ätmi pituutta.
- Anonyymi
Tavalliset miehet ovat enimmäkseen parisuhteissa, eli ovat kelvanneet tavallisille naisille. Suomen väestöstä valtaosa on tavallisia ihmisiä, ja Suomen väestöstä valtaosa on parisuhteissa, joten summa summarum: tavalliset ihmiset pariutuvat keskenään.
- Anonyymi
Jep tiedän.. kaikkien on vaikea löytää sitä sopivaa naista.
- Anonyymi
Edelleen täälä jauhetaan todella paljon paskaa...
- Anonyymi
Edelleen edelleen olen kivan näköinen mies jonka pitäisi saada naista
- Anonyymi
Edelleen edelleen, jos olisit kivannäköinen niin saisit naista.
Koska et saa naista, on ainoa looginen johtopäätös, että et ole kivannäköinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska et saa naista, on ainoa looginen johtopäätös, että et ole kivannäköinen.Edelleen ei johdu siitä. En ole ruma ja äsken nainen kehui toisella palstalla että pitkät 190.cm miehet makuuni.. tule katsoon en ole ruma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska et saa naista, on ainoa looginen johtopäätös, että et ole kivannäköinen.Rumatki miehet saa naista.. ei sil ulkonäöl ole mitään väliä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ei johdu siitä. En ole ruma ja äsken nainen kehui toisella palstalla että pitkät 190.cm miehet makuuni.. tule katsoon en ole ruma.
Moni nainen tykkää pitkistä miehistä.
Yksikään nainen ei tykkää keski-ikäisistä mieslapsista.
Pituus ei auta kun pääkoppa on rempallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni nainen tykkää pitkistä miehistä.
Yksikään nainen ei tykkää keski-ikäisistä mieslapsista.
Pituus ei auta kun pääkoppa on rempallaan.Kyllä tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tykkää.
Miksi sulla ei sitten ole naista?
- Anonyymi
Tänää olis sinkkutreffit aah sielä naisia. Vois mennä.
- Anonyymi
Edelleen te työttömät ette naisia saa. Mä käyn töissä. Ja kaljuuntumiselle ja kaljamahalle ei voi mitään.
- Anonyymi
Paitsi että kaljamahalle voi. Pienentää. Se tapahtuu niin, ettei juo alkoholia eikä syökään liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi että kaljamahalle voi. Pienentää. Se tapahtuu niin, ettei juo alkoholia eikä syökään liikaa.
En juokkaa alkoholia ja mieliala parempi enkä ole agressiivinen enää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juokkaa alkoholia ja mieliala parempi enkä ole agressiivinen enää..
Ja silti on kaljamaha?
No sitten pitää syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
Kaljamaha lähtee kun elämäntavat on kunnossa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja silti on kaljamaha?
No sitten pitää syödä vähemmän ja liikkua enemmän.
Kaljamaha lähtee kun elämäntavat on kunnossa.On kaljamaha mitä sitte, ei ole este naisen saamiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaljamaha mitä sitte, ei ole este naisen saamiselle?
Vaikuttaa olevan, kun et sinä ikinä näytä naista saavan.
- Anonyymi
Edelleen mulla on hyvä tyyli oon kivan näkönen mies ja teen sen eteen töitä et saan naisen ja nyt sain töitä.
- Anonyymi
Edelleen vaatteilla ei ole mitään väliä. Niin kauan kuin pääkoppa on rempallaan, ei mikään määrä muotivaatteita auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen vaatteilla ei ole mitään väliä. Niin kauan kuin pääkoppa on rempallaan, ei mikään määrä muotivaatteita auta.
Joopa joo. se on ihan kunnos.. haluan vaan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo. se on ihan kunnos.. haluan vaan naisen.
Allu hyvä, jo tämä ketju todistaa että pääsi on todella pahasti epäkunnossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu hyvä, jo tämä ketju todistaa että pääsi on todella pahasti epäkunnossa.
Ei todellakaan ole.
- Anonyymi
Ihme paskanjauhajia täälä.. naurattaa kyllä..
- Anonyymi
Kyllä mä komee pitkä mies olen.. saan vielä naisen..
- Anonyymi
Vakituinen työpaikka tekee jo paljon saada nainen..
- Anonyymi
Jos ei perus lihava tavis nätti kiinnostu.. sit en ymmärrä. Sit en ymmärrä..
- Anonyymi
"Edelleen ei johdu siitä. En ole ruma ja äsken nainen kehui toisella palstalla että pitkät 190.cm miehet makuuni.. tule katsoon en ole ruma."
Saboiko sen nainen että pitkä 190 cm Allu on makuuni? Vai mahtoiko se puhua tervepäisistä miehistä. Hmmmmmmm.....
Olet nyt aika moneen otteeseen kutsunut palstalaisia tulla katsomaan. Mitä jos kootaan porukka ja tullaan? Laita osoite tai sovitaan paikka!- Anonyymi
Haistakaa vittu.
- Anonyymi
Edelleen mulla menee hyvin töitä ja oon komee mies.. saan kyl naisen
- Anonyymi
Panostan itseeni lisää että saan vielä naisen.. todellaki..
- Anonyymi
Vaatetyyli merkkaa ja pituus ja kaikki.. mulla menee hyvin.
T. Allu - Anonyymi
Menen juttelee tavis nätille lihavalle naiselle ku semmosen nään.
- Anonyymi
Jumalauta on paljo kauniita naisia aah.. liikentees aah
- Anonyymi
Puhukaa vaa lisää paskaa... mä saan vielä naisen..
- Anonyymi
Musta on tullut jotenki ujo ja en käy enää baareis ja ei oo kavereita.. vaikee jutella naisille.. työttömyys ja rahattomuus tehny sen... käyn ihmisten ilmoilla mut ei se auta mitää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Musta on tullut jotenki ujo ja en käy enää baareis ja ei oo kavereita.. vaikee jutella naisille.. työttömyys ja rahattomuus tehny sen... käyn ihmisten ilmoilla mut ei se auta mitää..
Nykyää naiset nirppanokkia kauniita ei noille koskaa kelpaa. Lihavan haluan.
- Anonyymi
Toiset ei näköjään saa naista vaikka mitä tekis...
- Anonyymi
Toiset saa vaikka ei tekis mitään
- Anonyymi
On se vaikeeta ku ei lihavakaa nainen tavis nätti kiinnostu..
Yritän kyl välil netis tutustua mut naisia ei kiinnosta. - Anonyymi
Vituttaa tämä sinkkuus kun ei saa naista.. tosi kovaa... elämä on
- Anonyymi
Mistähän KUMMAN SYYSTÄ eivät kiinnostu?
Hmmmmmmm........- Anonyymi
En ymmärrä.. pitäs olla tavis lihava nätti jo mun kainalos.
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä.. pitäs olla tavis lihava nätti jo mun kainalos.
Miten sä kuvittelet saavasi naisen, jos et edes puhu niille? Syyksi ei kelpaa se, ettet tunne niitä. Kukaan ei tule hakemaan minua kotisohvalta, eikä kukaan tule hakemaan sinua kotoa.
Paina tämä kalloosi: jos sä naisen haluat kainaloon, on SUN ITSESI tehtävä asialle jotain, siis aivan jotain muuta kuin vain valittaa palstalla naisen puutetta, ja olettaa että naiset tekee kaikki aloitteet.
Mikäli haluat pysyä yksin, jatka samalla linjalla ÄLÄKÄ TEE ITSE MITÄÄN, niin kuin nyt. Sillä tällä linjalla tulet olemaan yksin.
Ite koen ristiriitaisia tunteita sen suhteen, otanko yhteyttä ihastukseeni vai en. Tekisi mieli ottaa yhteyttä, mutta tiedän myös sen etten näin huonossa kunnossa mitä nyt olen, pysty tasavertaiseen normaaliin suhteeseen, jossa touhutaan yhdessä ja käydään eri paikoissa. Siksi en ole ottanut yhteyttä, ja tuskin tulen ottamaan. Oma valintani, mutta mieluummin olen yksin ikävöimässä, kuin että olisin taakkana ja rajaisin tahtomattani toisen elämää.
Oman elämän realiteetit on kyettävä tunnistamaan, ja elämään niiden mukaan. Kun ne tiedostaa, on pää silloin kunnossa, eikä sysää kaikkea toisen niskoille.
Mäpä kerron sulle esimerkin omasta elämästäni. Olen toisaalla kertonut monesti ettei mikään lääke helpota mun helvetillisiä selkäkipuja, vaan mun purtava hampaat yhteen ja kestettävä kivut sellaisenaan.
Koska mulla menee todella huonona päivänä kaikki voimat kipujen kestämiseen, en pysty kontrolloimaan sitä mitä suustani pääsee ulos. Siis miettimään mitä sanon ja mitä en voi sanoa, etten loukkaisi ketään tai pahoita kenenkään mieltä.
Koska tiedostan sen, että näin teen huonoina päivinä tahtomattani, olen opetellut irl viiden viime vuoden aikana pysymään hiljaa juuri puhumatta, etten loukkaisi ketään asialla jota en tarkoita. Olen siis tunnistanut omat huonot puoleni, ja myös tehnyt jotain sen sijaan että vain antaisin asian olla. Koska mulla on pääosin pää kunnossa, pystyn näin toimimaan. Eikä mulla todellakaan ole hyvää työtä ja terveyttä, sekä niiden tuomaa turvallisuutta.- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Miten sä kuvittelet saavasi naisen, jos et edes puhu niille? Syyksi ei kelpaa se, ettet tunne niitä. Kukaan ei tule hakemaan minua kotisohvalta, eikä kukaan tule hakemaan sinua kotoa.
Paina tämä kalloosi: jos sä naisen haluat kainaloon, on SUN ITSESI tehtävä asialle jotain, siis aivan jotain muuta kuin vain valittaa palstalla naisen puutetta, ja olettaa että naiset tekee kaikki aloitteet.
Mikäli haluat pysyä yksin, jatka samalla linjalla ÄLÄKÄ TEE ITSE MITÄÄN, niin kuin nyt. Sillä tällä linjalla tulet olemaan yksin.
Ite koen ristiriitaisia tunteita sen suhteen, otanko yhteyttä ihastukseeni vai en. Tekisi mieli ottaa yhteyttä, mutta tiedän myös sen etten näin huonossa kunnossa mitä nyt olen, pysty tasavertaiseen normaaliin suhteeseen, jossa touhutaan yhdessä ja käydään eri paikoissa. Siksi en ole ottanut yhteyttä, ja tuskin tulen ottamaan. Oma valintani, mutta mieluummin olen yksin ikävöimässä, kuin että olisin taakkana ja rajaisin tahtomattani toisen elämää.
Oman elämän realiteetit on kyettävä tunnistamaan, ja elämään niiden mukaan. Kun ne tiedostaa, on pää silloin kunnossa, eikä sysää kaikkea toisen niskoille.
Mäpä kerron sulle esimerkin omasta elämästäni. Olen toisaalla kertonut monesti ettei mikään lääke helpota mun helvetillisiä selkäkipuja, vaan mun purtava hampaat yhteen ja kestettävä kivut sellaisenaan.
Koska mulla menee todella huonona päivänä kaikki voimat kipujen kestämiseen, en pysty kontrolloimaan sitä mitä suustani pääsee ulos. Siis miettimään mitä sanon ja mitä en voi sanoa, etten loukkaisi ketään tai pahoita kenenkään mieltä.
Koska tiedostan sen, että näin teen huonoina päivinä tahtomattani, olen opetellut irl viiden viime vuoden aikana pysymään hiljaa juuri puhumatta, etten loukkaisi ketään asialla jota en tarkoita. Olen siis tunnistanut omat huonot puoleni, ja myös tehnyt jotain sen sijaan että vain antaisin asian olla. Koska mulla on pääosin pää kunnossa, pystyn näin toimimaan. Eikä mulla todellakaan ole hyvää työtä ja terveyttä, sekä niiden tuomaa turvallisuutta.En omaa hyvät keskustelutaidot koska mulla on kielellinen erityisvaikeus ja en ole ihan normaali.. silti olen pitkä mies ja en rumimmasta päästä.. sitä ihmettelen,miksei lihava tavis nainen edes kiinnostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En omaa hyvät keskustelutaidot koska mulla on kielellinen erityisvaikeus ja en ole ihan normaali.. silti olen pitkä mies ja en rumimmasta päästä.. sitä ihmettelen,miksei lihava tavis nainen edes kiinnostu.
Kaikilla muilla on naisia jatkuvasti ja mä oon yksin ja panostan itseni.. sain vakityön jota en pilaa.. en halua olla enää ilman rahaa.. taistellu koko elämä kelan ja sossunkaa... saatana mä halun nyt tehdä töitä eikä mitää potkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikilla muilla on naisia jatkuvasti ja mä oon yksin ja panostan itseni.. sain vakityön jota en pilaa.. en halua olla enää ilman rahaa.. taistellu koko elämä kelan ja sossunkaa... saatana mä halun nyt tehdä töitä eikä mitää potkuja.
Oon jo 36 mulla pitäs olla kumppani ja nainen rinnalla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon jo 36 mulla pitäs olla kumppani ja nainen rinnalla...
Edelleen aina yksin. En uskalla jutella naisille millään. En edes töissä.. oon vaa helvetin ujo.. haluaisin vaa sen naisen kainaloon.. humalassa oon jutellu naisille mut se oli ennen sit joskus sain naista ja pääsin panolle.
Anonyymi kirjoitti:
En omaa hyvät keskustelutaidot koska mulla on kielellinen erityisvaikeus ja en ole ihan normaali.. silti olen pitkä mies ja en rumimmasta päästä.. sitä ihmettelen,miksei lihava tavis nainen edes kiinnostu.
No mulla on vartalo täynnä niin pieniä kuin isoja arpia, selkä paskana, nilkat jäykät, toisessa jalkaterässä virheasento, helvetilliset jatkuvat krooniset hermokivut ja oon vitun läski. Pisin arvosta on nivusesta polveen asti, siis 40-50 senttiä pitkä.
Takana 33 leikkausta, verenmyrkytys, myyräkuume, keuhkokuume, aivoinfarkti, polvivammat ja niiden seurauksena nivelrikot polvissa. 24-vuotiaana kolmannen asuinkerroksen parvekkeelta asfaltilla putoaminen itsemurhatarkoituksessa, joista suurin osa vammoista ja niiden seuraukset ovat peräisin ja jotka kulkevat mukana kuolemaan asti. Niin ja hyvin todennäköisesti tulevaisuudessa mun toinen jalkaterä tullaan amputoimaan.
Pysyvästi työkyvytön, joka joutuu roikkumaan pienillä työttömyyskorvauksilla, kun ei työkyvyttömyyseläkettä saa ja töitä ei pysty tekemään vaikka haluaisi. Siis köyhä kuin kirkonrotta, ja sellaisena tulen pysymään, koska tuhosin mahdollisuuteni parempaan tulevaisuuteen sairaan mielen tekemän päätöksen takia...siis oman silloin sairaan mieleni.
Vankina neljän seinän sisällä yksin omassa kodissa, ja ulkona liikkuessa joudun käyttämään rollaattoria, kun paine kasaantuu ristiselän ja lantion alueelle jopa 100 metrin kävelymatkalla, jolloin tulee tunne siitä kumpi lähtee ensin: jalat alta vai taju.
Täytän lauantaina 41-v., eli oon sua vaan parisen vuotta vanhempi. Tässä kunnossa olen ollut jo vuoden, ja fyysiset vammat tulivat todellakin 16 vuotta sitten. En luovuta, enkä anna periksi, vaan kaikista näistä huolimatta katson tulevaisuuteen valoisin mielin.
Allu hei, mun tilanne on pahempi kuin sun. Keskivaikea masennus ja määrittelemätön persoonallisuushäiriö, jotka tulevat kulkemaan kumppaninani kuolemaan asti. Persoonallisuushäiriö on hyvin todennäköisesti ollut mulla syntymästä lähtien, ja jos mun jaksaminen loppuu, niin mä pelkään itseäni. Kyseinen jaksamisen raja on tullut menneen vuoden aikana useamman kerran vastaan, ja jokaisella kerralla olen pyytänyt ja saanut apua, eikä näin ollen raja ole ylittynyt.
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
No mulla on vartalo täynnä niin pieniä kuin isoja arpia, selkä paskana, nilkat jäykät, toisessa jalkaterässä virheasento, helvetilliset jatkuvat krooniset hermokivut ja oon vitun läski. Pisin arvosta on nivusesta polveen asti, siis 40-50 senttiä pitkä.
Takana 33 leikkausta, verenmyrkytys, myyräkuume, keuhkokuume, aivoinfarkti, polvivammat ja niiden seurauksena nivelrikot polvissa. 24-vuotiaana kolmannen asuinkerroksen parvekkeelta asfaltilla putoaminen itsemurhatarkoituksessa, joista suurin osa vammoista ja niiden seuraukset ovat peräisin ja jotka kulkevat mukana kuolemaan asti. Niin ja hyvin todennäköisesti tulevaisuudessa mun toinen jalkaterä tullaan amputoimaan.
Pysyvästi työkyvytön, joka joutuu roikkumaan pienillä työttömyyskorvauksilla, kun ei työkyvyttömyyseläkettä saa ja töitä ei pysty tekemään vaikka haluaisi. Siis köyhä kuin kirkonrotta, ja sellaisena tulen pysymään, koska tuhosin mahdollisuuteni parempaan tulevaisuuteen sairaan mielen tekemän päätöksen takia...siis oman silloin sairaan mieleni.
Vankina neljän seinän sisällä yksin omassa kodissa, ja ulkona liikkuessa joudun käyttämään rollaattoria, kun paine kasaantuu ristiselän ja lantion alueelle jopa 100 metrin kävelymatkalla, jolloin tulee tunne siitä kumpi lähtee ensin: jalat alta vai taju.
Täytän lauantaina 41-v., eli oon sua vaan parisen vuotta vanhempi. Tässä kunnossa olen ollut jo vuoden, ja fyysiset vammat tulivat todellakin 16 vuotta sitten. En luovuta, enkä anna periksi, vaan kaikista näistä huolimatta katson tulevaisuuteen valoisin mielin.
Allu hei, mun tilanne on pahempi kuin sun. Keskivaikea masennus ja määrittelemätön persoonallisuushäiriö, jotka tulevat kulkemaan kumppaninani kuolemaan asti. Persoonallisuushäiriö on hyvin todennäköisesti ollut mulla syntymästä lähtien, ja jos mun jaksaminen loppuu, niin mä pelkään itseäni. Kyseinen jaksamisen raja on tullut menneen vuoden aikana useamman kerran vastaan, ja jokaisella kerralla olen pyytänyt ja saanut apua, eikä näin ollen raja ole ylittynyt.
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?Kunnioitettava yritys takoa perspektiiviä allun pieneen päähän, mutta hukkaan meni. Ei tuo sankari kykene näkemään mitään muuta kuin oman napansa. Empatia unohtui valmistusvaiheessa asentaa tuohon äijään.
Anonyymi kirjoitti:
Kunnioitettava yritys takoa perspektiiviä allun pieneen päähän, mutta hukkaan meni. Ei tuo sankari kykene näkemään mitään muuta kuin oman napansa. Empatia unohtui valmistusvaiheessa asentaa tuohon äijään.
Kyllä mä sen arvasin. Ymmärsit oikein siinä, että perspektiiviksi tarkotin sen oman sairaskertomuksen. En valita. Mun tilanne on mikä on, mutta noi ei oo jatkuvasti mielessä. Tiedän omat realiteetit ja sen mukaan toimin. Allu on omanlaisensa, mutta siitä huolimatta jatkuva valitus alkaa olla jo liikaa. Kun ei tajua, niin ei tajua.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?Tuntuu ne kyllä. kuulemma en saa koskaa naista vaikka käyn töissä olen mieslapsi kehityshäiriöinen?
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?Edelleen mä olen 36 v... että tervemnoa.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?No en mäkää saa naista vaikka mulla on vakituinen työ ja rahaa.... mutta minkäs teet.
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?Kuulemma kehityshäiriö kielellinen häiriö masennus ja epävakaa persoona,,, ja olen kuulemma nirso.. hahaha mitä paskaa..
- Anonyymi
Lauruska kirjoitti:
Niin, vieläkö sun rajoitteet tuntuvat isoilta ja ylitsepääsemättömiltä?No jos mä en saa naista, niin ainaski voin huorissa käydä elämäni, eiköhän mulla aina joskus siihen ole varaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos mä en saa naista, niin ainaski voin huorissa käydä elämäni, eiköhän mulla aina joskus siihen ole varaa.
Uhoat joka päivä että menet maksullisiin, mutta et koskaan kuitenkaan uskalla mennä. Lopeta jo. Joko menet maksullisiin tai et mene, ketään ei kiinnosta, lakkaa jankuttamasta.
- Anonyymi
Ei tuokaan kelpaa:
https://terveydenasialla.com/miksi-jarkko-ei-kelpaa-naisille/ - Anonyymi
Eikö nyt voisi joki lihava tavis nätti tulla mun kainaloon kiitos..
- Anonyymi
Ihan sama mitä musta ajatellaan oon noussu ylöspäin ja nousen lisää..enkä ole mieslapsi en juo alkoholia. Käyn töissä.. tälläsen miehen pitäs tavis lihava nainen saada mut en ymmärrä.
- Anonyymi
Osaatko huomioida, jutella. Oot puhdas ja puhtaissa vaatteissa. Tupakkaa ei kannata myöskään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko huomioida, jutella. Oot puhdas ja puhtaissa vaatteissa. Tupakkaa ei kannata myöskään..
Olen puhdas. Ostanu uusia vaatteita. Boss hajuvettä ei mitää naista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juttele naisille olen ujo mies.. netissä kyllä ja yritän naisia,mutta ei heitä kiinnosta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En juttele naisille olen ujo mies.. netissä kyllä ja yritän naisia,mutta ei heitä kiinnosta .
Mikä on koulutuksen määrä. Paljon voi antaa anteeksi puutteita, jos on hyvä koulutus ja sen mukainen työ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on koulutuksen määrä. Paljon voi antaa anteeksi puutteita, jos on hyvä koulutus ja sen mukainen työ.
Allulta jäi ala-aste kesken, kuten sen juttuja lukiessa huomaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allulta jäi ala-aste kesken, kuten sen juttuja lukiessa huomaa.
Painu vittuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painu vittuun
Tässä taas hyvä todiste, allulta kun loppuu argumentit niin alkaa ala-asteen pihalta tuttu voimasanojen viljely. Reagoi siis kuten lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on apukoulua käynyt heikkolahjainen.
Ei auta, vaikka olisi hygienia ja huomiointi hallussa, kun niillä ei pysty älykkyysosamäärää nostamaan.
Naiset eivät jaksa itseään tyhmempiä miehiä, eikä hänelle kelpaa hänen kanssaan saman älyinen nainen, vaan tämän pitäisi olla häntä älykkäämpi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei auta, vaikka olisi hygienia ja huomiointi hallussa, kun niillä ei pysty älykkyysosamäärää nostamaan.
Naiset eivät jaksa itseään tyhmempiä miehiä, eikä hänelle kelpaa hänen kanssaan saman älyinen nainen, vaan tämän pitäisi olla häntä älykkäämpi.No mitä ihmettä sä jauhat. edelleen en voi noille mitään. silti mä en mieti niitä asioita ne on menny ,, mulla menee nyt hyvin hyvä palkkanen työ ja vittu ei tarvi tommosta paskaa jauhaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset eivät jaksa itseään tyhmempiä miehiä, eikä hänelle kelpaa hänen kanssaan saman älyinen nainen, vaan tämän pitäisi olla häntä älykkäämpi.No kyllä edelleen kelpaa masentunut työtön nainen.. ei tarvitse olla älykkäämpi.. oletko sä jostain keksinyt tuota paskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä taas hyvä todiste, allulta kun loppuu argumentit niin alkaa ala-asteen pihalta tuttu voimasanojen viljely. Reagoi siis kuten lapsi.
No mä saan sanoa mitä mä haluan.. ei mua kiinnosta pellet jotka ei tunne mua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä saan sanoa mitä mä haluan.. ei mua kiinnosta pellet jotka ei tunne mua.
Tietenkin saat sanoa mitä haluat.
Ja niin saa kaikki muutkin.
Eli jos kaivat täällä palstalla verta nenästäsi jankuttamalla, niin joudut vaan hyväksymään sen että sulle jankutetaan takaisin samalla mitalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä edelleen kelpaa masentunut työtön nainen.. ei tarvitse olla älykkäämpi.. oletko sä jostain keksinyt tuota paskaa?
Se, että nainen on masentunut ja työtön, ei tarkoita, että hän olisi myös tyhmä.
Sulle pitäisi kelvata tyhmä nainen, kun kerran itsekin olet tyhmä. Ei sun kannata niitä itseäsi älykkäämpiä-, eli tavisnaisia vokotella. Ei ne huoli itseään tyhmempää miestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että nainen on masentunut ja työtön, ei tarkoita, että hän olisi myös tyhmä.
Sulle pitäisi kelvata tyhmä nainen, kun kerran itsekin olet tyhmä. Ei sun kannata niitä itseäsi älykkäämpiä-, eli tavisnaisia vokotella. Ei ne huoli itseään tyhmempää miestä.Ai vammainen nainen?ei kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vammainen nainen?ei kiitos.
Niin, ei tavisnaisetkaan halua kaltaistasi vammaista miestä. Jos et huoli omantasoistasi vammaista naista niin et tule saamaan naista laisinkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai vammainen nainen?ei kiitos.
Jos kerran itsekin olet vammainen, niin sitten toki.
Jos kuitenkaan et ole vammainen, mutta heikkolahjainen, niin silloin sinulle pitäisi kelvata heikkolahjainen nainen, joka ei kuitenkaan ole vammainen. Sellaisen saisit varmasti.
Niin yksinkertaista se on. Oman tasoisen saisit kyllä, jos sinulle kelpaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos kerran itsekin olet vammainen, niin sitten toki.
Jos kuitenkaan et ole vammainen, mutta heikkolahjainen, niin silloin sinulle pitäisi kelvata heikkolahjainen nainen, joka ei kuitenkaan ole vammainen. Sellaisen saisit varmasti.
Niin yksinkertaista se on. Oman tasoisen saisit kyllä, jos sinulle kelpaisi.En tiedä haluan lihavan naisen.
- Anonyymi
Edelleen naisessa muutakin kun seksi. haluan naisen mun kainaloon olla lähellä.
- Anonyymi
No pitää asennoitua niin että se nainen vielä joskus tulee..
- Anonyymi
Naisille kelpaa saatana mikään.
- Anonyymi
Kyllä kelpaa ja hyvin kelpaakin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kelpaa ja hyvin kelpaakin
No ei vitussa kelpaa ees lihavalle naiselle tavis mies joka on pitkä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kelpaamiseen" eli sopivuuteen/soveltuvuuteen vaikuttaa monen monet asiat - ei pelkkä pituus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitkä mies kelpaa, jos käy et oon sitte lyhyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kelpaamiseen" eli sopivuuteen/soveltuvuuteen vaikuttaa monen monet asiat - ei pelkkä pituus.
Silti mun pitäs ees tavis lihava nainen saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän muttakun ei pääse edes juttelemaan naisille ku ei ole kavereita. Naispuolisia siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän muttakun ei pääse edes juttelemaan naisille ku ei ole kavereita. Naispuolisia siis.
Lopetin baarit ja juomisen niin ei onnistu mikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen sain baarista naisia, nyt ei mitään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitkä mies kelpaa, jos käy et oon sitte lyhyt
En huomaa mitää eroa.. lyhkäset miehet saa naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko jutella naisille. Täytyy osata jutella sopivan flirttii ja asiaa. Hurmata persoonallaan ja käytöstavoilla. Olla huomioonottava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaatko jutella naisille. Täytyy osata jutella sopivan flirttii ja asiaa. Hurmata persoonallaan ja käytöstavoilla. Olla huomioonottava.
En osaa kai sitte.. panostan itseeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkolahjaisen on turha edes yrittää jutella normaalilyiselle naiselle. Ei niitä kiinnosta itseään tyhmemmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heikkolahjaisen on turha edes yrittää jutella normaalilyiselle naiselle. Ei niitä kiinnosta itseään tyhmemmät.
Sitten en saa koskaan naistam on mulla sentää vakituinen työ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten en saa koskaan naistam on mulla sentää vakituinen työ.
Hyvä että se lohduttaa.
- Anonyymi
Tuskin se tavis läski kelpaa miehille.. luulee et se saa komeen miehen mut ei se kelpaa.. mulle se kelpaisi.
- Anonyymi
Kommentteja enemmän kuin katsojia. Itsensä kanssa on kiva keskustella. Ei tule eriäviä vääriä mielipiteitä.
- Anonyymi
Haista vittu
- Anonyymi
Itsekki tavis olen. Kaljuuntunut.. en voi vaatia prinsessaa mut halun tavis nätin naisen lihavan
- Anonyymi
Kun et vaan ole tavis. Et ole millään mittarilla tavallinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun et vaan ole tavis. Et ole millään mittarilla tavallinen mies.
Kyl mä olen sori vaan. Käyn töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl mä olen sori vaan. Käyn töissä.
Se ei ole "taviksen" merkki. Kaikki käyvät töissä.
Tavismies on sellainen jolla on pää kunnossa. Sulla ei ole. Joten et ole tavis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavismies on sellainen jolla on pää kunnossa. Sulla ei ole. Joten et ole tavis.Mulla ei ole sori päässä mitään vikaa. Mulla menee hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavismies on sellainen jolla on pää kunnossa. Sulla ei ole. Joten et ole tavis.Kaikki eivät käy töissä. Osa laiskottelee ei saa töitä. Olette kunnon kusettajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki eivät käy töissä. Osa laiskottelee ei saa töitä. Olette kunnon kusettajia.
Tavalliset ihmiset käyvät töissä.
Laiskottelijat eivät ole tavallisia ihmisiä.
Tavismies on sellainen jolla on pää kunnossa. Se on tavismiehen mitta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavalliset ihmiset käyvät töissä.
Laiskottelijat eivät ole tavallisia ihmisiä.
Tavismies on sellainen jolla on pää kunnossa. Se on tavismiehen mitta.Minä käyn töissä lol.
- Anonyymi
Onneks en oo ruma vaikka kaljuunut ja olen pitkä. Ennenki sain tavis nätin lihavan naisen.. rumaa en halua.
- Anonyymi
Olen panostanut en juo. Hoidan laskut velat.. käyn töissä.. silti ei mitää naisjutut vaa menny huonommaksi..
- Anonyymi
Ostanu vaatteita.. kaljuuntunut olen ja iso maha.. vitunko väliä ja muut asiat jos ei kelpaa antaa olla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostanu vaatteita.. kaljuuntunut olen ja iso maha.. vitunko väliä ja muut asiat jos ei kelpaa antaa olla...
Onks ne vaatteet hyvännäköiset ja sulle sopivat. Miten hiusten tyyli tai sopiiko sulle kokonaan kalju paremmin. Osaatko jutella kiinnostavasti. Olla kohtelias jne...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks ne vaatteet hyvännäköiset ja sulle sopivat. Miten hiusten tyyli tai sopiiko sulle kokonaan kalju paremmin. Osaatko jutella kiinnostavasti. Olla kohtelias jne...
Kyllä. Ostin uuden taki farkut. Kumma jos ei kelpaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jutrele naisille. Ei oo kavereita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaljuuntunut. Saatana jos ei kelpaa..vaaleet kyllä sopii...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Ostin uuden taki farkut. Kumma jos ei kelpaa..
Kuinka pullea olet. Sekin vaikuttaa mikä sun kunto on. Jaksatko liikkua jne..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painan 107 kg. On iso maha vyötärö yli 110 cm.. mut luulis et kelpaan lihavalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa liikkua olen laiska...
- Anonyymi
Vaatteet tyyli hajusteet kaikki vaikuttaa.. mut eipä se omalla kohdalla mitää merkkaa ja pituus... pitäs kai olla erilainen mies. Työkään ei auta.. saatana jaksa. Nirso en ole. Tykkään lihavasta naisesta.
- Anonyymi
En sitten ymmärrä naisia. Osa aikoinaa sanonut netissä ja livenä. et ole ruma mies ja olet pitkä mies... en vittu vain ymmärrä miksei niitä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sitten ymmärrä naisia. Osa aikoinaa sanonut netissä ja livenä. et ole ruma mies ja olet pitkä mies... en vittu vain ymmärrä miksei niitä kiinnosta.
Yritätkö oman tasoistasi. Vai katseletko itseäs paremman näköisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö oman tasoistasi. Vai katseletko itseäs paremman näköisiä.
Oman tasosia lihavia naisia kyllä. En mitää hienoa kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oman tasosia lihavia naisia kyllä. En mitää hienoa kaunista.
Vittu en tod ole nirso. En vitussa.. mun ex oli lihava noin 100 kg mutta hyvin kaunis.. tiukat vaatteet meikkas.. mä kelpasin hänelle isomahasena kaljuuntuneena.. mut paska jätti mut vaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu en tod ole nirso. En vitussa.. mun ex oli lihava noin 100 kg mutta hyvin kaunis.. tiukat vaatteet meikkas.. mä kelpasin hänelle isomahasena kaljuuntuneena.. mut paska jätti mut vaan..
Oon tullut vihaiseksi kun ei naisia lihaviakaa kiinnosta ja en tunne kelpaavan rumalle ees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se käytös näistä kohtaan ratkaisee paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon tullut vihaiseksi kun ei naisia lihaviakaa kiinnosta ja en tunne kelpaavan rumalle ees
No varovaisuus ei ainakaan auta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se käytös näistä kohtaan ratkaisee paljon.
No niinpä. muttakun ei osu kiinnostavaa naista kohdalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jännä" että exä jätti :D Vaikea arvata miksi :D :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jännä" että exä jätti :D Vaikea arvata miksi :D :D :D
No mitä sitte. Jätti vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitte. Jätti vaan.
Näyttää jääneen vaivaamaan sua kun olet vuosikausia täällä marissut että "yhyy exäkin jätti"
Get ovet it - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää jääneen vaivaamaan sua kun olet vuosikausia täällä marissut että "yhyy exäkin jätti"
Get ovet itniin jätti se läski nainen mut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin jätti se läski nainen mut
Jännä. Eikö se halunnut enää kuunnella sun kauniita sanoja hänestä? Tyyliin "kelpaat mulle koska oot tavis läski"
Harvinaista, useimmat naiset unelmoi juuri tuollaisista kommenteista! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä. Eikö se halunnut enää kuunnella sun kauniita sanoja hänestä? Tyyliin "kelpaat mulle koska oot tavis läski"
Harvinaista, useimmat naiset unelmoi juuri tuollaisista kommenteista!Allu ei varmaan ymmärrä sarkasmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Allu ei varmaan ymmärrä sarkasmia.
Ei allu ymmärrä sarkasmia, nähty monta kertaa jo. Allu valitteli ennen eroa naisesta ettei kalu seiso, siinä oli yksi syy eroon.
- Anonyymi
En sitten ymmärrä naisia....
- Anonyymi
Se on tullut tässä vuosien mittaan hyvin selväksi kaikille palstalaisille.
- Anonyymi
Antaa sit olla naiset.
- Anonyymi
Onneks vihdoin elämä rullaa. En ole mieslapsi ja . Sain työpaikan pysyvän missä viihdyn en saa potkuja mulla on hyvä palkka. Ostanu uusia vaatteita. Lopetin alkoholin käytön.. mä.halun sen tavis nätin naisen. Ja kumma jos ei alkaa naiset kiinnostuun.
- Anonyymi
Kun et itse ole tavis, niin et voi saada tavisnaista. Tämä olisi hyvä sun vihdoin ymmärtää.
- Anonyymi
En ole mikää lapsi.. käyn töissä ja en kuse asioita enää.. sitten en ymmärrä.. teen töitä kokoajan et saisin naisen.
T. Allu - Anonyymi
Ei mun tarvi paskaa kuunnella. Ruma en ole saatana.. tuola on juoppoja työttämiä paljon.. olen vain ujo.. en uskalla lähestyä tavis lihavaa naista. Ku en halua juoda enää... mulla menee hyvin vaikka en saa naista.
- Anonyymi
En halua juoda ja kännissä vaa jutella naisille.. ei kukaan halua miestä joka juo joka vloppu..
- Anonyymi
Vaikeeta kun ei mistää saa naista ei edes seksiä.. aina oon yksin ja naiset ei kiinnitä muhun mitää huomiota en ymmärrä mikä naisia vaivaa...
- Anonyymi
Kyllä pitäs tavallinen lihava saada kainaloon. En saa edes seksiä mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäs tavallinen lihava saada kainaloon. En saa edes seksiä mistään.
Vituttaa ku muut saa mun makuun olevia tyylikkäitä naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa ku muut saa mun makuun olevia tyylikkäitä naisia.
Ennen mä juttelin naisille ja sain seksiseuraa nyt ei mitään lopetin juomisen ja baaritki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen mä juttelin naisille ja sain seksiseuraa nyt ei mitään lopetin juomisen ja baaritki.
No jos ennen juttelit naisille ja sait seksiä, niin miksi lopetit naisille juttelun? Kuulostaa varsin tyhmältä peliliikkeeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa nii ku ei voi koskea naista ja saa seksiä. Poistin tinderinkin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ennen juttelit naisille ja sait seksiä, niin miksi lopetit naisille juttelun? Kuulostaa varsin tyhmältä peliliikkeeltä.
Koska en käy enää baareissa ja poistin tinderit ja kaikki.. ennen sai naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska en käy enää baareissa ja poistin tinderit ja kaikki.. ennen sai naisia.
Eli olet poistanut kaikki mahdollisuudet tavata naisia?
Vaikka ne samat tavat sulla ennen toimi naisten saamiseen?
Oletkos vähän tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos vähän tyhmä?En ole tyhmä vaan tinder ei mun juttu. en kelpaa noille kauniille laihoille prinsessa täydellisille naisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tyhmä vaan tinder ei mun juttu. en kelpaa noille kauniille laihoille prinsessa täydellisille naisille.
Mul ei oo mitää saumaa tinder nirppanokille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tyhmä vaan tinder ei mun juttu. en kelpaa noille kauniille laihoille prinsessa täydellisille naisille.
Juuri kerroit että aiemmin sait Tinderistä naisia.
Miksi siis lopetit Tinderin käytön, jos kerran sait sieltä naisia?
Taulapää :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos vähän tyhmä?No en vaa jaksa enää. Menee hermot naisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en vaa jaksa enää. Menee hermot naisiin.
No miksi sinä sitten haluat niin epätoivosesti naisen, jos sulla vaan menee hermo naisiin?
Jos haluat naisen, toimit kuten aiemmin kun olet saanut naisia. Pitää olla todella yksinkertainen jos muuttaa toimivaa toimintamallia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sinä sitten haluat niin epätoivosesti naisen, jos sulla vaan menee hermo naisiin?
Jos haluat naisen, toimit kuten aiemmin kun olet saanut naisia. Pitää olla todella yksinkertainen jos muuttaa toimivaa toimintamallia.En ymmärrä miksen saa... koska halun naista ja pillua ja läheisyyttä ja muitaki juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä miksen saa... koska halun naista ja pillua ja läheisyyttä ja muitaki juttuja
No mene sitten kadulle ja kysy naisilta miksi he eivät anna sulle pillua ja läheisyyttä ja muitakin juttuja.
Et sinä täältä palstalta saa sellaisia vastauksia joita haluat kuulla.
Joten mene kysymään suoraan naisilta että miksi ne eivät anna sulle.
Saat sitten suoraan vastauksia niiltä naisilta, joilta haluat ne vastaukset kuulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mene sitten kadulle ja kysy naisilta miksi he eivät anna sulle pillua ja läheisyyttä ja muitakin juttuja.
Et sinä täältä palstalta saa sellaisia vastauksia joita haluat kuulla.
Joten mene kysymään suoraan naisilta että miksi ne eivät anna sulle.
Saat sitten suoraan vastauksia niiltä naisilta, joilta haluat ne vastaukset kuulla.En ymmärrä naisia ollenkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä naisia ollenkaa
Se kannattaa vaan suoraan kysyä niiltä naisilta, että miksi et kelpaa heille.
Jos et kysy suoraan heiltä, et saa koskaan tietää syytä kelpaamattomuuteesi.
- Anonyymi
Mulla ei ole yhtää naispuolisia kavereita oon iha yksin.. onneks sain töitä silti..
- Anonyymi
Miten olet yrittänyt tutustua naisiin kaverimielessä? Vai ymmärrätkö yhtään miten kaverisuhteet syntyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olet yrittänyt tutustua naisiin kaverimielessä? Vai ymmärrätkö yhtään miten kaverisuhteet syntyy?
Ei oo kavereita.. ei mitää.. sain vain töitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille en ees juttele.. ei niitä ikinä kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisille en ees juttele.. ei niitä ikinä kiinnosta.
Chatissa juttelen.. mut ei niitä kiinnosta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen: miten olet yrittänyt lähestyä naisia saadaksesi heistä kavereita?
Ja siis nimenomaan KAVEREITA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen: miten olet yrittänyt lähestyä naisia saadaksesi heistä kavereita?
Ja siis nimenomaan KAVEREITAJuttelemalla netissä. Mutta he naiset ei halua tavata. En tajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelemalla netissä. Mutta he naiset ei halua tavata. En tajua.
Eli vonkaat naisia treffeille ja ihmettelet kun he eivät innostu alkamaan sun kavereiksi?
Voi allu allu... Et voi oikeasti olla NOIN tyhmä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli vonkaat naisia treffeille ja ihmettelet kun he eivät innostu alkamaan sun kavereiksi?
Voi allu allu... Et voi oikeasti olla NOIN tyhmäMitä sitte aivan vitun sama. Mäki oon ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte aivan vitun sama. Mäki oon ihminen.
Tulkaa kattoo mun naama ja voin ottaa heti kuvan. en oo ruma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi allu allu... Et voi oikeasti olla NOIN tyhmäEi kukaa halua olla munkaa kaveria.. mutta mä sain sentään työpaikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaa halua olla munkaa kaveria.. mutta mä sain sentään työpaikan.
Onpa ihme ettei kukaan halua olla sun kaveri... Todellinen mysteeri... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa ihme ettei kukaan halua olla sun kaveri... Todellinen mysteeri... :D
Ei ole koskaa ollut kavereita piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole koskaa ollut kavereita piste.
Mistähän voisi johtua, todella vaikea arvata... :D :D :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistähän voisi johtua, todella vaikea arvata... :D :D :D
En ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä.
Sekään ei yllätä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulkaa kattoo mun naama ja voin ottaa heti kuvan. en oo ruma?
Laita kuva esiin. Ellet uskalla olet ruma.
- Anonyymi
Oikeesti nii ärsyttää miksei kelpaa.. lihava perus nätti
Miksen vittu kelpaa? Näkee vaa kauniita naisia muitten miesten kanssa..
Tulkaa kattoo en oo ruma ja olen pitkä. Jopa lopetin juomisen ja kuntoilen jopa vähän. En tajua.- Anonyymi
Jos sä oot epätoivoinen. Se karkoittaa sitä vastakkaista sukupuolta pois sekä miehillä ja naisilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sä oot epätoivoinen. Se karkoittaa sitä vastakkaista sukupuolta pois sekä miehillä ja naisilla.
Emmä tajua mitä vikaa on.. asenne on että saisin vielä naisen.. ei missää tapaa naisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä tajua mitä vikaa on.. asenne on että saisin vielä naisen.. ei missää tapaa naisia?
Vika on sun korvien välissä, ja tiedät sen ihan hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vika on sun korvien välissä, ja tiedät sen ihan hyvin.
Ei ole vikaa. Mulla on töitä ja mul menee hyvin.. en kuuntele paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole epätoivonen. Poistin tinderit ja kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole epätoivonen. Poistin tinderit ja kaikki.
Et oo epätoivoinen, mutta vuodesta toiseen kirjoittelet aamusta iltaan keskustelupalstoilla miten epätoivoinen olet. Jep jep :D
- Anonyymi
Mussa on hyviä juttuja.. pakko saada nainen joskus.
- Anonyymi
Mä en ole työtön luuseri ja rahaton..
- Anonyymi
Joo, olet työssäkäyvä luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, olet työssäkäyvä luuseri.
Sinä oot imbesilli pelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oot imbesilli pelle.
Kunhan ei olla sinunlaisia lapsen tasolle jääneitä keski-ikäisiä, kaljuuntuvia kaljamahoja niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei olla sinunlaisia lapsen tasolle jääneitä keski-ikäisiä, kaljuuntuvia kaljamahoja niin kaikki on hyvin.
Sairas paska.. hakkaisin tommosen pellen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot aivan hullu. Suosittelen hakeutumista psykiatriselle osastolle.
- Anonyymi
Olen jo hakeutunut piste
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kaljuuntuminen ei ole este ja kaljamaha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen kaljuuntuminen ei ole este ja kaljamaha
Edelleen, ei olekaan.
Vakavat, hoitamattomat mt-ongelmat on este. Keski-ikäinen lapsen tasolle jämähtänyt äijä ei saa naista. Niin se vaan on.
- Anonyymi
Varmasti vittu saan vielä naisen
- Anonyymi
Jopas jotaki, minä olen tavis lihava mies ja mulla on tavis lihava nainen. Kirjastossa tavattiin. Elä ihmeessä heitä toivoas kaivoon
- Anonyymi
Mulla oli ennen mutta se jätti mut ja en halua olla enää sinkku.
- Anonyymi
Tavis löytää kyllä taviksen.
Epätavallinen, vakavista mt-ongelmista kärsivä, lapsen tasolle jämähtänyt keski-ikäinen mieslapsi vaan ei ole tavis. Ja siksi sellainen ei tavisnaista koskaan saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätavallinen, vakavista mt-ongelmista kärsivä, lapsen tasolle jämähtänyt keski-ikäinen mieslapsi vaan ei ole tavis. Ja siksi sellainen ei tavisnaista koskaan saa.No en ole kuule lapson tasolle jämähtänyt, ,edelleen idiootteja te olette ette tajua niinku mitää samaa paskaa jauhatte. olen 36 v mies ihan kivan näkönen pitkä mies..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole kuule lapson tasolle jämähtänyt, ,edelleen idiootteja te olette ette tajua niinku mitää samaa paskaa jauhatte. olen 36 v mies ihan kivan näkönen pitkä mies..
Olen kuule saanut kauniin tavisnaisen baarista 2 v sitte.. pidähän turpa kii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätavallinen, vakavista mt-ongelmista kärsivä, lapsen tasolle jämähtänyt keski-ikäinen mieslapsi vaan ei ole tavis. Ja siksi sellainen ei tavisnaista koskaan saa.Keski ikäisessä ei ole mitään vikaa...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keski ikäisessä ei ole mitään vikaa...?
Keski-ikä on hieno ikä.
Keski-ikäinen lapsen tasolle jäänyt ihminen vaan ei ole "tavis". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole kuule lapson tasolle jämähtänyt, ,edelleen idiootteja te olette ette tajua niinku mitää samaa paskaa jauhatte. olen 36 v mies ihan kivan näkönen pitkä mies..
Kyllä näistä sun tuhansista viesteistä vuosien mittaan on nähty, että olet lapsen tasolle jäänyt. Ei auta pituus kun pää kolisee tyhjää.
- Anonyymi
Ei 36v miehessä ole mitään vikaa.
Neljäkymppisessä, lapsen tasolle jämähtäneessä ukkelissa taas on paljonkin vikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei 36v miehessä ole mitään vikaa.
Neljäkymppisessä, lapsen tasolle jämähtäneessä ukkelissa taas on paljonkin vikaa.Mussa ei ole mitään vikaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mussa ei ole mitään vikaa..
Miksi sitten vuodesta toiseen uliset täällä palstalla että "mikä mussa on vialla kun en saa kavereita/ töitä/ apua/ seksiä" ... Jos sussa ei kerran ole mitään vikaa, niin miksi jatkuvasti valitat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten vuodesta toiseen uliset täällä palstalla että "mikä mussa on vialla kun en saa kavereita/ töitä/ apua/ seksiä" ... Jos sussa ei kerran ole mitään vikaa, niin miksi jatkuvasti valitat?
Siksi koska en tiedä.. mulla pitäs olla helposti naisia oven takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska en tiedä.. mulla pitäs olla helposti naisia oven takana.
Mene sitten kysymään kadulla naisilta, että miksi ne ei jonota sun oven takana.
Et hyväksy vastauksia jotka täällä saat, joten mene kysymään suoraan niiltä naisilta.
Sitten sun ei tarvitse enää pohdiskella mikä sussa on vikana, kun saat kuulla suoraan naisilta syyt miksi he eivät halua sua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitten kysymään kadulla naisilta, että miksi ne ei jonota sun oven takana.
Et hyväksy vastauksia jotka täällä saat, joten mene kysymään suoraan niiltä naisilta.
Sitten sun ei tarvitse enää pohdiskella mikä sussa on vikana, kun saat kuulla suoraan naisilta syyt miksi he eivät halua sua.Koskanhe valehtelee muka olen kivan näkönen mies mutta en kelpaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskanhe valehtelee muka olen kivan näkönen mies mutta en kelpaa..
Et sinä koskaan saa tietää miksi et kelpaa, ellet kysy juuri niiltä naisilta joille haluaisit kelvata.
- Anonyymi
Pitäs kai laihduttaa ku ei näytä kelpaavan...
- Anonyymi
Kannattaa oman terveyden vuoksi laihduttaa ylipaino pois.
Naisten suhteen sulle ainoa apu olisi hoidattaa tuo pääkoppa kuntoon. Sitten saattaisi kelvata. Niin kauan kuin pääsi on noin rempallaan, niin et tule kelpaamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten suhteen sulle ainoa apu olisi hoidattaa tuo pääkoppa kuntoon. Sitten saattaisi kelvata. Niin kauan kuin pääsi on noin rempallaan, niin et tule kelpaamaan.mikä siinä on muka vialla.. oon tehny sen eteen töitä. en ole mieslapsi,, käyn töissä ja mulla menee paljo paremmin, en juo ja en hauku enää naisia ja ole agressiivinen, kerroppa mikä siin on vialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä siinä on muka vialla.. oon tehny sen eteen töitä. en ole mieslapsi,, käyn töissä ja mulla menee paljo paremmin, en juo ja en hauku enää naisia ja ole agressiivinen, kerroppa mikä siin on vialla?
Kerro nyt mikä mun pääkopas on vialla hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten suhteen sulle ainoa apu olisi hoidattaa tuo pääkoppa kuntoon. Sitten saattaisi kelvata. Niin kauan kuin pääsi on noin rempallaan, niin et tule kelpaamaan.Kerro saatana mikä mun pääkopas on vialla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro saatana mikä mun pääkopas on vialla?
Tiedät itsekin ne syyt.
Palsta ei anna muiden luetella tänne niitä syitä, ilmeisesti ainoastaan sinä itse saat ne tänne listata. Jatkuvasti menee poistoon kun tekee listan.
Mutta älä jaksa esittää ettet tietäisi kaikkia niitä asioita jotka sun päässä on rempallaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin ne syyt.
Palsta ei anna muiden luetella tänne niitä syitä, ilmeisesti ainoastaan sinä itse saat ne tänne listata. Jatkuvasti menee poistoon kun tekee listan.
Mutta älä jaksa esittää ettet tietäisi kaikkia niitä asioita jotka sun päässä on rempallaan.En kuule tiedä. Halun lihavan naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kuule tiedä. Halun lihavan naisen.
Tiedät hyvin.
Voit yrittää valehdella täällä palstalla, mutta itsellesi et voi valehdella. Tiedät kyllä mitkä sun ongelmat on ja miksi ne vaikeuttaa sun elämää. Tiedät myös että saisit helposti parannettua elämääsi hoidattamalla päätäsi, mutta olet laiska etkä halua nähdä vaivaa. Tiedät kaiken tämän jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät itsekin ne syyt.
Mutta älä jaksa esittää ettet tietäisi kaikkia niitä asioita jotka sun päässä on rempallaan.Mitä sitte vaikka on rempallaan vitunko väliä mulla on töitä ja asiat hyvin edelleen toistuvasti selostan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitte vaikka on rempallaan vitunko väliä mulla on töitä ja asiat hyvin edelleen toistuvasti selostan.
Ja edelleen sulle toistuvasti selostetaan, että ennen kuin sitoudut hoidattamaan pääsi kuntoon, ei naisia elämässäsi tule näkymään.
- Anonyymi
Lähtiskö kukaa tavis lihava nätti munkaa treffeille?
- Anonyymi
Niin eiks kukaa voi lähtee treffeille mikä naisia vaivaa?..
- Anonyymi
Höh, eikö naiset innostu kun kysyt "hei läski tavis lähe panee" , onpa kumma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä niin tyhmä sentää ole et kysyisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä niin tyhmä sentää ole et kysyisin.
Eipä ne naiset kysymättä lähde panee, joten nyt meet kadulle ja tarraat läskiä naista pyllystä ja sanot sille että "läski nyt pannaan" niin ihan varmasti saat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne naiset kysymättä lähde panee, joten nyt meet kadulle ja tarraat läskiä naista pyllystä ja sanot sille että "läski nyt pannaan" niin ihan varmasti saat!
En silti mee kouriin naisen persettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En silti mee kouriin naisen persettä.
Mene mene! Naiset tykkää siitä! Mene kokeilee heti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta yhtää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta yhtää
Hämmentävää, kyllä yleensä naiset rakastuu samantien mieheen joka puhuu heille kauniisti "hei tavis läski tuu panee"
- Anonyymi
No ei ne lähe ikinä. Yrittäny varmaa 20 naista.
- Anonyymi
Ei vaa kelpaa ikinä saatana..
- Anonyymi
"Höh, eikö naiset innostu kun kysyt "hei läski tavis lähe panee" , onpa kumma"
"No ei ne lähe ikinä. Yrittäny varmaa 20 naista."
Että vallan kahteenkymmeneen naiseen olet kokeillut tuota iskutekniikkaa eikä nappaa?
No johan on kumma sitten...... :D :D :D- Anonyymi
No jos tuota samaa iskulausetta kokeilee 200 naiseen niin ihan varmasti joku innostuu! Naiset hullaantuvat kun heitä kehuu "läskiksi tavikseksi" :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos tuota samaa iskulausetta kokeilee 200 naiseen niin ihan varmasti joku innostuu! Naiset hullaantuvat kun heitä kehuu "läskiksi tavikseksi" :D
Painu vittuun.
- Anonyymi
Huoh en jaksa edes vastata hinttareille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin aina vastaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He saavat elää elämäänsä ihan rauhassa. Ei ole tarvetta olla missään tekemisissä.
- Anonyymi
En tiedä. Ehkä naiset jo tuntee mut ja ketää ei kiinnosta.. ei mulla ole enää keinoja saada naista.
En sit saa ikinä naista.. haistakaa kaikki vittu. Oon niin täynnä tätä paskaa.. mulla menee hyvin mut en näytä koskaa naista saavan. eipä muutkaa saa..- Anonyymi
Muut kyllä saa. Tervepäinen mies löytää halutessaan naisen.
Naiset ei huoli pääongelmaisia miehiä. Niin kauan kuin valitset ettet halua nähdä vaivaa ja hoitaa päätäsi kuntoon, olet yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muut kyllä saa. Tervepäinen mies löytää halutessaan naisen.
Naiset ei huoli pääongelmaisia miehiä. Niin kauan kuin valitset ettet halua nähdä vaivaa ja hoitaa päätäsi kuntoon, olet yksin.Sitten olen aina.. olen hakenut apua.
- Anonyymi
En saatana silti ole mikää juoppo..en käytä huumeita.. mulla menee hyvin. Ostanu uusia vaatteita. Olen kivan näkönen pitkä mies.. harmi jos en saa koskaa naista.
- Anonyymi
Joka ikisellä naisella on oikeus itse valita se kenet hän haluaa elämäänsä. Ei siinä auta ruikutukset jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut. Väkisin et voi ketään saada, etkä voi pakottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka ikisellä naisella on oikeus itse valita se kenet hän haluaa elämäänsä. Ei siinä auta ruikutukset jos nainen ei ole sinusta kiinnostunut. Väkisin et voi ketään saada, etkä voi pakottaa!
Kyllä voin. Otan väkisin ja panen naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voin. Otan väkisin ja panen naista.
Teepä se!
Tuskin mitään jälkiseuraamuksia moisesta tulee, niin mene ihmeessä ottamaan joku nainen väkisin!
Palsta ainakin paranisi kun olisit lukkojen takana vailla pääsyä tänne ulisemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teepä se!
Tuskin mitään jälkiseuraamuksia moisesta tulee, niin mene ihmeessä ottamaan joku nainen väkisin!
Palsta ainakin paranisi kun olisit lukkojen takana vailla pääsyä tänne ulisemaan.Tekis mieli väkisin lihavaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekis mieli väkisin lihavaa naista.
Noni, mene sitten jo ulos ja käy käsiksi lihavaan naiseen! Siitä voi ainoastaan seurata hyvä lopputulos! Mene jo!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noni, mene sitten jo ulos ja käy käsiksi lihavaan naiseen! Siitä voi ainoastaan seurata hyvä lopputulos! Mene jo!!
Saan vain turpaan häneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saan vain turpaan häneltä.
Etkä saa, kun saat siitä heti itsellesi tyttöystävän, naiset tykkää kun tuntemattomat kähmii heitä pyllystä ja sanoo lihavaksi!
- Anonyymi
Mulle kelpaisi lihava 100 kg nainen. Työtön masentunut.. miksi edelleen en kelpaa sellaiselle???
- Anonyymi
Miksi en kelpaa lihavalle?? En ole nirso kyllä ja pitkä mies olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn töissä rahaa on..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sä nirso. Sun pitäis saada tavisnainen, vaikka itse et ole tavis. Se on tullut moneen kertaan selväksi, että kaltaisesi ei sulle kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kysymään kadulla niiltä naisilta että miksi et kelpaa heille.
Kun sulle ei nämä palstalla saadut vastaukset mene jakeluun, niin josko uskoisit kun kadulla naiset suoraan sulle kertoisi miksi et heille kelpaa.
Mene vihdoin jo ulos ja kysy! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kysymään kadulla niiltä naisilta että miksi et kelpaa heille.
Kun sulle ei nämä palstalla saadut vastaukset mene jakeluun, niin josko uskoisit kun kadulla naiset suoraan sulle kertoisi miksi et heille kelpaa.
Mene vihdoin jo ulos ja kysy!En tajua miksen kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sä nirso. Sun pitäis saada tavisnainen, vaikka itse et ole tavis. Se on tullut moneen kertaan selväksi, että kaltaisesi ei sulle kelpaa.
Miten mä olen nirso? en todellakaan ole nirso jos mulle kelpaa tavis lihava nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten mä olen nirso? en todellakaan ole nirso jos mulle kelpaa tavis lihava nainen?
Juurihan tuossa sanottiin. Onko sulla ongelma ymmärtää lukemaasi tekstiä?
Olet nirso, koska sun pitäisi saada tavisnainen, vaikka et itse ole tavis. Nirsoilet siis, koska et huoli kaltaistasi epätavista naista.
- Anonyymi
Olisiko halukkaita lihavia tavis naisia panemaa mua ens vloppuna?
- Anonyymi
Nii mä seonnu ku ei saa naista koskea ja pannut olen varmaa 2 v sitte.
Anonyymi kirjoitti:
Nii mä seonnu ku ei saa naista koskea ja pannut olen varmaa 2 v sitte.
Jos sulla kerta on sitä rahaa, niin mene sitten ihmeessä maksulliselle yksityisyrittäjälle.
- Anonyymi
JustJust kirjoitti:
Jos sulla kerta on sitä rahaa, niin mene sitten ihmeessä maksulliselle yksityisyrittäjälle.
Luottokortilla on 5000 e
Anonyymi kirjoitti:
Luottokortilla on 5000 e
No hopi hopi.
Mut varo tarttuvia tauteja, muista ainakin kasvosuojain.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luottokortilla on 5000 e
No niin! Joten sulla on rahaa paneskella vaikka koko viikonloppu! Maksunaiset ottaa mieluusti nuo sun rahat pois!
- Anonyymi
Nii haluaisko joku lihava nainen panna mua?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei.
Miksei koska en ole ruma mies?
- Anonyymi
En ole niin epätoivonen et halun mennä maksullisille..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole niin epätoivonen et halun mennä maksullisille..
Ja kuitenkin joka päivä sanot täällä että "menen palkkapäivänä maksulliselle"
Sun valheista ei vaan tule loppua :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuitenkin joka päivä sanot täällä että "menen palkkapäivänä maksulliselle"
Sun valheista ei vaan tule loppua :DUli uli ei tule ei koskaan.. ei kiinnosta
- Anonyymi
Haluaisin 30v lihavaa perus nättiä naista mun kainaloon jopa seksiä.. miksen kelpaa?
- Anonyymi
Mene kysymään kadulla niiltä 30v naisilta että miksi et kelpaa heille seksiin. Kukaan muu ei sulle pysty kertomaan miksi et kelpaa, joten kysy suoraan naisilta.
- Anonyymi
Äsken olin lenkillä ja otin kuvan itsestäni.. näytän komeelta ja olen pitkä mies.. miksi en kelpaa lihavalle?.. kertokaa naiset?
- Anonyymi
No mene kadulle näyttämään sitä kuvaa lihaville naisille ja kysy niiltä.
Sulle ei ole palstan naisten antamat vastaukset kelvanneet, niin mene sitten sieltä kaduilta kyselemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei ole palstan naisten antamat vastaukset kelvanneet, niin mene sitten sieltä kaduilta kyselemään.No en tiedä miksi en kelpaa. .helvetti en ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei ole palstan naisten antamat vastaukset kelvanneet, niin mene sitten sieltä kaduilta kyselemään.En ymmärrä miksi jos naiset kehuu mua olet pitkä ja kivan näköinen miten helvetissä oon aina helvetti yksin? ???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä miksi en kelpaa. .helvetti en ymmärrä
Sillähän sinä saisit tietää, kun menisit niiltä naisilta kadulla kysymään.
Miksi et siis kysy suoraan niiltä naisilta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei ole palstan naisten antamat vastaukset kelvanneet, niin mene sitten sieltä kaduilta kyselemään.No en tiedä ihan sama.. jaksa tätä ruikutusta enää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä ihan sama.. jaksa tätä ruikutusta enää..
Mene sitten kadulle kysymään naisilta että miksi et kelpaa heille. Saat sitten vastauksia suoraan niiltä naisilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sitten kadulle kysymään naisilta että miksi et kelpaa heille. Saat sitten vastauksia suoraan niiltä naisilta.
Menen kysymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle ei ole palstan naisten antamat vastaukset kelvanneet, niin mene sitten sieltä kaduilta kyselemään.Täytyypä mennä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä mennä.
Kerro sitten miten meni!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sitten miten meni!
Ehkä saan lihavan naisen pyllyä kouria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä saan lihavan naisen pyllyä kouria.
No, saitko???
- Anonyymi
Et ole komea top 10 mies ja lihavat naiset haluaa komean top 10 miehen.
- Anonyymi
olen komea mies ja pitkä.. kyllä mun pitäs edelleen saada lihava tavis nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olen komea mies ja pitkä.. kyllä mun pitäs edelleen saada lihava tavis nainen?
Mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa,, tykkään mun ulkonäöstä ja tyylistä ja oon töissä mulla menee hyvin, miksi en saa lihavaa tavis naista.. mikä naisia vaivaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ulkonäössä ei ole mitään vikaa,, tykkään mun ulkonäöstä ja tyylistä ja oon töissä mulla menee hyvin, miksi en saa lihavaa tavis naista.. mikä naisia vaivaa?
En ole nirso,, edelleen voisin ottaa masentuneen lihavan työttömän naisen, miten voin olla nirso? hä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kysymään niiltä lihavilta tavisnaisilta, miksi et kelpaa heille.
Et saa ikinä tietää vastausta, ellet käy kysymässä niiltä nimenomaisilta naisilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kysymään niiltä lihavilta tavisnaisilta, miksi et kelpaa heille.
Et saa ikinä tietää vastausta, ellet käy kysymässä niiltä nimenomaisilta naisilta.No miks kysyn, eivät he mua tunne.. pitää tutustua esti lol.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miks kysyn, eivät he mua tunne.. pitää tutustua esti lol.
No miks kyselet täältä miksi et kelpaa? Tunteeko palstalaiset sut paremmin kuin naiset kadulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miks kyselet täältä miksi et kelpaa? Tunteeko palstalaiset sut paremmin kuin naiset kadulla?
En tiedä
- Anonyymi
Ei näytä kelpaavan silti vaikka olen pitkä ja tulkaa kattoo ulkonäköö ruma en ole?
- Anonyymi
Sitä osoitetta on tässä jo moni kysellyt, mutta ei ole tarkkaa paikkaa kuulunut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä osoitetta on tässä jo moni kysellyt, mutta ei ole tarkkaa paikkaa kuulunut?
Enkä kerro.. edelleen olen pitkä tavallisen komea mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä kerro.. edelleen olen pitkä tavallisen komea mies.
No kovin on vaikea tulla kattomaan sua kun et kerro että mihin pitäs tulla.
Toki sun kuva on ollut sun profiilissa esillä ja sen on moni nähnyt.
Kauneus on katsojan silmässä. Useimpien silmään et ole komea, mutta hyvä että itsetunto on kohdillaan ja itse pidät ulkonäöstäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Useimpien silmään et ole komea, mutta hyvä että itsetunto on kohdillaan ja itse pidät ulkonäöstäsi.No mitä sitten. Olen tavallisen kome mies en ruma.. mun pitäs tällä naamalla helposti saada nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Useimpien silmään et ole komea, mutta hyvä että itsetunto on kohdillaan ja itse pidät ulkonäöstäsi.Joo mutta ne oli vanhoja kuvia. Nyt on parempia kuvia ja näytän hyvälle. ruma mies en ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmässä. Useimpien silmään et ole komea, mutta hyvä että itsetunto on kohdillaan ja itse pidät ulkonäöstäsi.En mäkään pidä kaikkia naisia nätteinä kauniina so what. Ei tarvi olla komea että saa naisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä sitten. Olen tavallisen kome mies en ruma.. mun pitäs tällä naamalla helposti saada nainen?
Mutta et kuitenkaan saa. Joten missä vika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mäkään pidä kaikkia naisia nätteinä kauniina so what. Ei tarvi olla komea että saa naisen.
Ei tarvitsekaan olla komea.
Mutta pääkoppa pitää olla terve. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitsekaan olla komea.
Mutta pääkoppa pitää olla terve.Menen kohta psykoterapiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sain nuorempana..enää en kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En saa en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menen kohta psykoterapiaan.
Olet jo vuosia sanonut että menet "kohta" terapiaan.
Mene jo, äläkä aina vaan vitkuttele sen asian kanssa. Mikään muu ei sua voi auttaa kuin se, että alat oikeasti työstää noita ongelmiasi kunnolla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo, äläkä aina vaan vitkuttele sen asian kanssa. Mikään muu ei sua voi auttaa kuin se, että alat oikeasti työstää noita ongelmiasi kunnolla.Menen kunhan pääsen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene jo, äläkä aina vaan vitkuttele sen asian kanssa. Mikään muu ei sua voi auttaa kuin se, että alat oikeasti työstää noita ongelmiasi kunnolla.Olen jo tullut hulluksi kun en saa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo tullut hulluksi kun en saa naista.
Kyllä sen kaikki näkee että olet tullut, joo.
- Anonyymi
Mitä sitten. Ihminen lihoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen kaikki näkee että olet tullut, joo.
Haluaisin puristaa naisen pyllyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin puristaa naisen pyllyä.
Mene sitten puristelemaan! Naiset tykkää kun tuntemattomat miehet puristelee kadulla niiden pyllyjä! Mene mene mene!
- Anonyymi
En vitussa ole nirso. miten voisin ola nirso jos mulle kelpaa 100 kg nainen?
- Anonyymi
Nirsoa on se, ettet huoli itsesi tasoista, kehityshäiriöistä naista. Nirsoa on se, että väkisin etsit itsellesi tavisnaista, vaikka et itse ole tavismies. Olet siis nirso.
- Anonyymi
Mä en todellakaa ole nirso. naiset on nirsoja koska mä pukeudun tyylikkäästi käyn töissä on sopivasti rahaa, rikas en ole. autoki löytyy. miksen siis kelpaa lihavalle tavis naiselle? en halua missiä edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en todellakaa ole nirso. naiset on nirsoja koska mä pukeudun tyylikkäästi käyn töissä on sopivasti rahaa, rikas en ole. autoki löytyy. miksen siis kelpaa lihavalle tavis naiselle? en halua missiä edelleen.
Edelleen voiko naiset kertoo miksen kelpaa lihavalle tavis naiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nirsoa on se, ettet huoli itsesi tasoista, kehityshäiriöistä naista. Nirsoa on se, että väkisin etsit itsellesi tavisnaista, vaikka et itse ole tavismies. Olet siis nirso.
Ei mun tarvi huolia.. mulla on aina aina aina ymmärrätkö ollut normaaleja naisia ja olen ollut normaalien kanssa parisuhteessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan tavallinen mies käyn tavallisessa duunissa palkkatyössä en missää keharitoiminnassa. ja olen pitkä normaalin näköinen mies. en siis mielestäni kuule ole nirso.?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen voiko naiset kertoo miksen kelpaa lihavalle tavis naiselle?
Sulle on se tuhansia kertoja täällä palstalla jo kerrottu.
Et usko kun sulle sanotaan. Tuhansia kertoja on sanottu täällä ne syyt miksi et kelpaa.
Mene siis kadulla kysymään niiltä naisilta miksi et kelpaa heille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle on se tuhansia kertoja täällä palstalla jo kerrottu.
Et usko kun sulle sanotaan. Tuhansia kertoja on sanottu täällä ne syyt miksi et kelpaa.
Mene siis kadulla kysymään niiltä naisilta miksi et kelpaa heille.Todellaki menen kyllä. Kysyn suoraan olenko ruma.. tietenkin naiset valehtelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellaki menen kyllä. Kysyn suoraan olenko ruma.. tietenkin naiset valehtelee.
Kas, ymmärrät siis että naiset valehtelee sanoessaan että "et ole ruma".
Hyvä, jotain kehitystä tapahtunut kun tuon tajuat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jotain kehitystä tapahtunut kun tuon tajuat!No siis oikeesti mä en ole ruma.. mutta kukaa nainen ei ole mua rumaksi sanoneet.. mut miksei ne kiinnostu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jotain kehitystä tapahtunut kun tuon tajuat!En sitte ymmärrä.. mä tiedän että en ole ruma ja näytän hyvältä piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis oikeesti mä en ole ruma.. mutta kukaa nainen ei ole mua rumaksi sanoneet.. mut miksei ne kiinnostu.
Sun pitää kysyä niiltä naisilta, jotka ei sano sua rumaksi, että miksi ne ei kiinnostu susta. Kukaan muu ei pysty sulle kertomaan mitä ne naiset miettii, kuin ne naiset itse. Siksi sun täytyy kysyä sitä heiltä suoraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun tarvi huolia.. mulla on aina aina aina ymmärrätkö ollut normaaleja naisia ja olen ollut normaalien kanssa parisuhteessa?
Olet siis nirso
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihan tavallinen mies käyn tavallisessa duunissa palkkatyössä en missää keharitoiminnassa. ja olen pitkä normaalin näköinen mies. en siis mielestäni kuule ole nirso.?
Et ole ihan tavallinen mies, olet heikkolahjainen.
- Anonyymi
Edellee nnaiset miksen kelpaa teille? olen komea pitkä mies?
- Anonyymi
Kysy niiltä naisilta suoraan, mene kadulle kysymään.
Sulle on tuhansia kertoja täällä palstalla kerrottu syyt mikset kelpaa. Et usko, joten sun täytyy mennä suoraan kysymään naisilta kadulla.
- Anonyymi
Edelleen halun lihavaa naista ja seksiä. miksi en kelpaa??
- Anonyymi
Epätoivo paistaa kauas ja oot kova jankkaamaan. Kumpikin ovat helposti karkoittavia piirteitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivo paistaa kauas ja oot kova jankkaamaan. Kumpikin ovat helposti karkoittavia piirteitä.
Asia selvä. en saa sit koskaan naista.
- Anonyymi
Mene kysymään kadulla niiltä naisilta, että miksi et heille kelpaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene kysymään kadulla niiltä naisilta, että miksi et heille kelpaa
En kelpaa piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä. en saa sit koskaan naista.
Noi on ihan työstettävissä olevia asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on ihan työstettävissä olevia asioita.
No miksi sitten vuodesta toiseen yksin? Ei pääse edes naisille juttelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten vuodesta toiseen yksin? Ei pääse edes naisille juttelee
Koska et työstä niitä asioita.
Sitten kun alat työstää ongelmiasi, niin saattaa päästä naisten kanssa juttusille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun alat työstää ongelmiasi, niin saattaa päästä naisten kanssa juttusille.Missä muka? Ei mulla ole kavereita.. ei naiset ollenkaa halua jutella koskaa mulle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun alat työstää ongelmiasi, niin saattaa päästä naisten kanssa juttusille.Työstän mutta ei naiset halus treffeille eikä ees jutella mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä muka? Ei mulla ole kavereita.. ei naiset ollenkaa halua jutella koskaa mulle..
Ensin pitää hoitaa tuo pää oikeasti kuntoon. Sitä ennen et pääse missään naisten kanssa juttusille.
- Anonyymi
Mulla menee silti saatana hyvin.. en sit naista saa. Mut mulla on työpaikka pysyvä.
- Anonyymi
Ja nousen parempaa suuntaa. Kohta alkaa terapia ja rahaaki tulee kivasti töistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nousen parempaa suuntaa. Kohta alkaa terapia ja rahaaki tulee kivasti töistä.
Noihan on hyviä juttuja. Pitää olla malttia. Kyllä vielä onnistuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noihan on hyviä juttuja. Pitää olla malttia. Kyllä vielä onnistuu.
On hyviä juttuja, mutta ei ole naista..
- Anonyymi
Panostan lisää itseeni koska en ole ruma ja olen pitkä mies. Pakko mun joskus saada tavis lihava nainen.
- Anonyymi
Ällöttävä pullanhaju ällöttää, eltaannuttaa mormaaleja ihmisiä kerrostaloissa, sikarille ja tupakan tuoksu on ok, mutta ei sokeripullan ällöttävä löyhkä.
- Anonyymi
Ei ne saatana naisetkaa mitää kaunottaria kaikki ole.. saatana lihan naisen kyllä saan. todellaki.
- Anonyymi
Lihavan tavis naisen kyllä saan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihavan tavis naisen kyllä saan.
Varmasti saan lihavan tavisnätin naisen.
- Anonyymi
Aika jännä et vielä päälle 30 sain naista ja seksiä ja pääsin treffeille..
- Anonyymi
Jännä juttu ku ennen sain. Sillo hyppäsin baareissa ja join.. enää en jaksa
- Anonyymi
Se on kumma kun menee sienimetsään keräämään sieniä, niin niitä löytyy.
Sit jos ei mene sienestämään, ei saa sieniä.
On se kumma.
- Anonyymi
Olin vielä työtön ja rahaton.. silti sain naista. tosi outoa.
- Anonyymi
Ei se ole outoa. Tasoisillesi naisille riittää kunhan mies on pitkä, olit samantasoisen naisen kanssa, parempia et tule koskaan saamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole outoa. Tasoisillesi naisille riittää kunhan mies on pitkä, olit samantasoisen naisen kanssa, parempia et tule koskaan saamaan.
Se riittää mulle kunhan saa naista.
- Anonyymi
Edelleen päälle 30 v kaljuuntuneena isomahaisena olen saanut naisia ihan hyvän näkösiä ja pannut heitä. Olin työtön ja rahaton silloin.
- Anonyymi
Rupea siis taas työttömäksi ja rahattomaksi, se varmasti oli se syy miksi sait naisia!
- Anonyymi
Oon sitte ilman naista.
- Anonyymi
Miksi sitten tämä heikkolahjainen on saanut vakituisen työn ja pärjää jos kerta olen niin tyhmä??
- Anonyymi
Hyvin näytät pärjäävän, kun raivoat vuodesta toiseen kellon ympäri keskustelupalstoilla uikuttamassa sitä miten huonosti sulla menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin näytät pärjäävän, kun raivoat vuodesta toiseen kellon ympäri keskustelupalstoilla uikuttamassa sitä miten huonosti sulla menee.
En jaksa enää mulle riittää..
- Anonyymi
Voi jeesus tää ketju on läppä!!! Nauran täälä oikeesti ihan hulluna!!! 😂😂😂 KIITOS TÄSTÄ
- Anonyymi
Eipä tuokaan kelpaa naisille..
https://terveydenasialla.com/miksi-jarkko-ei-kelpaa-naisille/- Anonyymi
"Jännä"
- Anonyymi
"Voi jeesus tää ketju on läppä!!! Nauran täälä oikeesti ihan hulluna!!! 😂😂😂 KIITOS TÄSTÄ"
Joo, kuule, nauraa tälle saa kyllä jos vielä jaksaa.
Tätä samaa tämä tyyppi suoltanut kaksi-kolme vuotta, yötä-päivää. Kuin rikki mennyt papukaija.
Ja kun pysyisi YHDELLÄ palstalla hokemassa mutta kun tunkee joka aloitukseen näitä omia valituksiaan. Ja ylläpito ei välitä vaikka valitettu on monta kertaa. Jos joku muu kuin tämä puupää tekisi tätä samaa, poistettaisiin heti. Sitä ihmettelen mikä etuoikeus on tukkia joka ketjuun ja joka aiheeseen omia älyttömyykisään ja häiritä ja ärsyttää keskustelua!?
Säälistäkö sitten antavat jatkaa?- Anonyymi
Ei tämä enää jaksa naurattaa. Ikuiset bannit ansaitsisi jo vihdoin.
- Anonyymi
En vain jaksa enää. Hajoo pää.
T. allu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vain jaksa enää. Hajoo pää.
T. alluJoo sen näkee kyllä kaikki että hajoaa. Ei ole jäänyt epäselväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sen näkee kyllä kaikki että hajoaa. Ei ole jäänyt epäselväksi.
Niinpä antaa ne naiset olla ku ei edes pitkä mies kelpaa lihavalle.
- Anonyymi
Allun ketjuissa on eniten kommentteja, allu itse ei kommentoi lainkaan. Naiset vain tarjoavat seuraansa allulle.
- Anonyymi
Hallah hallah ovat osa likasia ja syövät paskaa ja tuo kieli hajoo pää toho sönkötyksee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallah hallah ovat osa likasia ja syövät paskaa ja tuo kieli hajoo pää toho sönkötyksee..
Perkele niitä täälä töissäki on ihan liikaa..
- Anonyymi
olen yrittänyt perus lihavaa nättiä naista. mut ei sitä kiinnosta olkoot ne naiset.
- Anonyymi
edelleen ihmiset lihoo, edelleen miehet vanhentuu,, edelleen ihmiset miehet kaljuuntuu mitä vittua.. on ne naiset saatanan nirsoja sit jos ei kelpaa
- Anonyymi
Eihän sulle itsellesikään kelpaa sun itsesi tasoinen nainen, eli nirsoilet ja etsit normaalia naista, vaikka et itse ole normaali. Olet sinä saa-anan nirso kun ei sinuntasoiset naiset sulle kelpaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sulle itsellesikään kelpaa sun itsesi tasoinen nainen, eli nirsoilet ja etsit normaalia naista, vaikka et itse ole normaali. Olet sinä saa-anan nirso kun ei sinuntasoiset naiset sulle kelpaa!
Edelleen edelleen edelleen edelleeb 100 kg lihava kaunis nainen kelpaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen edelleen edelleen edelleeb 100 kg lihava kaunis nainen kelpaa.
Edelleen edelleen edelleen lihava kaunis nainen on korkeatasoisempi kuin sinä.
Lihava kaunis nainen ei siis ole sinun tasoa.
Sinun tasoa on heikkolahjaiset naiset. Ei kauniit normaalit naiset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tasoa on heikkolahjaiset naiset. Ei kauniit normaalit naiset.Ei tarvi olla kaunis.. tavis nätti lihava on hyvä. en ole vammainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tasoa on heikkolahjaiset naiset. Ei kauniit normaalit naiset.Juurikin lihava nainen olisi hyvä pano aah.
- Anonyymi
On se kumma juttu kun ei naista saa joo
- Anonyymi
Edelleen tavis lihavalle pitäisi kelvata, ja hoidan kyllä päätäni kuntoo piste.
- Anonyymi
Saatat joskus kelvata lihavalle tavikselle, KUN se pää on ENSIN kunnossa.
Ensin se pää oikeasti kuntoon.
- Anonyymi
ei oikein ymmärrä tavis pitkä mies hyvällä palkalla ja palkka vaan nousi ei kelpaa naisille..
- Anonyymi
Kai olet kertonut kaikille naisille, että saat nyt JO 15,10e/ h palkkaa kun liksa tänään nousi? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai olet kertonut kaikille naisille, että saat nyt JO 15,10e/ h palkkaa kun liksa tänään nousi? :D
Voi helvetti.. silti se nousi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti.. silti se nousi..
Niin, koeajan loputtua useimmissa töissä nousee se koeajan palkka normaalipalkan tasolle :D
Luuletko että sait korotuksen hyvintehdyn työn takia?? :D :D :D
- Anonyymi
Kannattaa vilkaista ensin ylipainoisten ja lihavien ihmisten tilastoja. Sen jälkeen voi miettiä, kuinka moni vähintäänkin ylipainoinen on heistä kuitenkin suhteessa ja etenkin toisen vähintäänkin ylipainoisen kanssa (tilastollisesti ihan väistämätöntä). Sen jälkeen kannattaa vasta nillittää asiasta, kun on ottanut oikeasti faktat haltuun.
https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleisyys - Anonyymi
voi tulla kattoo tänne vantaalle.. naiset.. oonko mä ruma?
- Anonyymi
Osoitetta on moneen kertaan kyselty, että mihin tullaan kattomaan ja kertomaan että olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osoitetta on moneen kertaan kyselty, että mihin tullaan kattomaan ja kertomaan että olet.
Mielellään naiset saisi tulla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielellään naiset saisi tulla..
Vieläkään ei sitä osoitetta kuulu että voitais tulla kattomaan miten ei-ruma olet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkään ei sitä osoitetta kuulu että voitais tulla kattomaan miten ei-ruma olet :D
Edelleen en ole ruma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen en ole ruma
Osa miehistä on rumia. Mä en ole.
- Anonyymi
Edelleen mulla menee paremmi ku ennen, eilen pomo sanoi hän nosti mun palkkaa.. aah oon hyvä mies käyn töissä ja pitkä. possu en ole.. vähä lihonut vaan, ihmettelen jos ei naiset alkaa kiinnostuun
- Anonyymi
Luulet siis olevasi "hyvä mies" sillä perusteella että käyt töissä? Sittenhän lähes kaikki miehet ovat hyviä miehiä, sillä lähes jokainen aikuinen ihminen käy töissä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet siis olevasi "hyvä mies" sillä perusteella että käyt töissä? Sittenhän lähes kaikki miehet ovat hyviä miehiä, sillä lähes jokainen aikuinen ihminen käy töissä :D
Monet on työttömiä ei kaikki saa töitä.. ja osa ei halua tehdä töitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet on työttömiä ei kaikki saa töitä.. ja osa ei halua tehdä töitä
Jos työssäkäynti on naisten mieleen, niin miksi sulla ei sitten vieläkään ole naista, kun kerran käyt "hyväpalkkaisessa työssä"? :D
- Anonyymi
No kyllä mä vielä naista saan ei siinä sen kummempaa..
- Anonyymi
edelleen en voi mitenkää ymmärtää naisia en mitenkää.. lihavaakaa tavis naista
- Anonyymi
Ei oikein ymmärrä mitä noi naiset meinaa.. ei kovin moni nainen ole missi ja ei kovin moni mies ole komistus... eikö ne helvetti ymmärrä.
- Anonyymi
Kaikki tavikset ja rumatkin naiset sekä miehet haluaa täysipäisen kumppanin. Ulkoisilla seikoilla ei ole merkitystä. Pääasia on että pääkoppa on terve.
Etkö vieläkään tätä ymmärrä? Vuosia sitä on sulle jankutettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tavikset ja rumatkin naiset sekä miehet haluaa täysipäisen kumppanin. Ulkoisilla seikoilla ei ole merkitystä. Pääasia on että pääkoppa on terve.
Etkö vieläkään tätä ymmärrä? Vuosia sitä on sulle jankutettu.Sä et vissiin tajua et olen hakenut apua. saanu hyvä palkkaisen vakituisen työn ja kokoajan paranee asiat.. ihmettelen missä se lihava tavis nätti nainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et vissiin tajua et olen hakenut apua. saanu hyvä palkkaisen vakituisen työn ja kokoajan paranee asiat.. ihmettelen missä se lihava tavis nätti nainen on.
Luulisi että.hän olis jo mun kainalossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et vissiin tajua et olen hakenut apua. saanu hyvä palkkaisen vakituisen työn ja kokoajan paranee asiat.. ihmettelen missä se lihava tavis nätti nainen on.
Millään muulla ei ole parin etsimisessä väliä, kuin sillä että pääkoppa on kunnossa.
Sulla ei ole, mistä todistaa nämä tuhannet vuosien mittaan kirjoittamasi kommentit näillä palstoilla.
Hyvä jos olet vihdoin ottanut askelen kohti mielenterveyttä, ja oikeasti käyt siellä terapiassa. Mutta se on pitkä prosessi ennen kuin tuo sun pääsi on niin hyvässä kunnossa, että joku nainen voisi susta kiinnostua. Vuosien työ sulla vielä sen kanssa edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millään muulla ei ole parin etsimisessä väliä, kuin sillä että pääkoppa on kunnossa.
Sulla ei ole, mistä todistaa nämä tuhannet vuosien mittaan kirjoittamasi kommentit näillä palstoilla.
Hyvä jos olet vihdoin ottanut askelen kohti mielenterveyttä, ja oikeasti käyt siellä terapiassa. Mutta se on pitkä prosessi ennen kuin tuo sun pääsi on niin hyvässä kunnossa, että joku nainen voisi susta kiinnostua. Vuosien työ sulla vielä sen kanssa edessä.Aika törkeetä,haen kyllä apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika törkeetä,haen kyllä apua.
Sitoudu jo viimein hyvä mies siihen hoitoon kunnolla. Kerran vuodessa lääkärissä käynti ei auta mitään. Sun pitäisi sitoutua käymään jatkuvasti hoidoissa, jotta tuo pää tulisi kuntoon.
- Anonyymi
Minkälaista apua tällä kertaa?
Miksi ne aiemmat kerrat eivät ole tuottaneet mitään tulosta?
Heikkolahjaisuudelle tai siis nykyisen termin mukaan laaja-alaiselle oppimishäiriölle ei voi tehdä mitään. Se on ja pysyy.
Tässä hieman faktaa:
-Laaja-alaisista oppimisvaikeuksista puhutaan, kun yleinen kykytaso on keskimääräistä matalampi. Silloin vaikeuksia ilmenee yleensä monenlaisissa tiedonkäsittelyn ja oppimisen taidoissa.
-laaja-alaisista oppimishäiriöistä puhutaan kun älykkyystaso mitattuna on 70-75.
Vrt. normaaliälykkyden raja 90 ylöspäin.
Väestötasolla laaja-alista oppimishäiriötä esiintyy noin 7 %. Arviolta kaksi kolmasosaa näistä on poikia ja meihiä.
Diagnoosiin liittyy paljon eritasoisia ongelmia mm. työelämään soputumisessa, ihmissuhteissa, arjessa pärjäämisessä jne. Diagnoosin perusteella ei myönnetä eläkettä koska sitä ei lasketa mt-ongelmaksi.
Mutta koska vaikuttaa sille että Allulla on myös muita ongelmia ja haasteita on avun hakeminen ja SEN VASTAAN OTTO sekä SIIHEN SITOUTUMINEN todellakin tärkeää. Näitä muita ongelmia voidaan varmasti ainakin lievittää, mutta se vaatii sitä omaa motivaatiota.- Anonyymi
Edelleen edelleen. Noille asioille ei voi mitään. silti olen kivan näköinen pitkä mies joka käy töissä ja menee hyvin. Edelleen mä kelpaan kyllä tavis lihavalle naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen edelleen. Noille asioille ei voi mitään. silti olen kivan näköinen pitkä mies joka käy töissä ja menee hyvin. Edelleen mä kelpaan kyllä tavis lihavalle naiselle.
Nimenomaan voisit noille asioille tehdä vaikka mitä.
Esim sitoutuisit siihen pään hoidattamiseen ja oikeasti hoidattaisit sen KUNTOON AST - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan voisit noille asioille tehdä vaikka mitä.
Esim sitoutuisit siihen pään hoidattamiseen ja oikeasti hoidattaisit sen KUNTOON ASTOlen toivon mukaan menossa terapiaan nyt.. työ auttaa jo paljon.
- Anonyymi
Edelleen unohdan diagnoosit ja nyt työtä ja menee hyvin.. ajattelen hyviä asioita. Toiv naiset vaan alkais kiinnostuu. se tavis nätti lihava nainen.koska ennenkin oli naisia. Mut nyt mened paremmin ja haluan naisen.
- Anonyymi
No miksi et sitten toimi samalla tavalla kuin ennen, kun sait naisia?
Jos kerran tiedät miten sait ennen naisia, niin miksi kuvittelet että eri tavalla toimimalla voisit saada samat tulokset kuin ennen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi et sitten toimi samalla tavalla kuin ennen, kun sait naisia?
Jos kerran tiedät miten sait ennen naisia, niin miksi kuvittelet että eri tavalla toimimalla voisit saada samat tulokset kuin ennen?En tiedä... ennen onnistui paremmin.
- Anonyymi
Mussa on hyviä asioita ja haluaisin sen naisen.
- Anonyymi
"Edelleen mä kelpaan kyllä tavis lihavalle naiselle."
Edelleen edelleen ja edelleen: mistä lähtien olet kelvannut?
Kun ihan vasta pari-kolme vuotta olet täällä tuota samaa uikuttanut eikä näytä mitään edistystä tapahtuvan......- Anonyymi
2 v sitten seurustelin kyllä.
- Anonyymi
Ennen kelpasin tavis naisille ja lihaville...
- Anonyymi
Kerro myös ne hyvät asiat?
Minkälaiset asiat painavat vaakassa enemmän kuin terve pää, ihmissuhdetaidot, normaali älykkyys, kyky hoitaa ja pitää työnsä joitakin mainitaksemme?
Pituus? Ja mitä sillä tekee kun pää on puuta.
Niin että annahan tulla niitä hyviä asioita.- Anonyymi
Hyviä asioita. Sain työpaikan minkä aion pitää. En kuse työpaikkaa koska vakituinen työ ja hyvä palkka. Lisäks oon aikustunu.. heitin hullukaverit elämästä.. en ole 2 kk juonut enkä juo.. agressiivisuus parantunut.. en ole ruma ja olen tavallisen näkönen mies ja olen pitkä..
- Anonyymi
No kyllä mä onneksi vielä naisen saan. Ja asennoidun myös niin. Ennenkin sain parisuhteen.
Ketjusta on poistettu 112 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187