Ensin tuli omiin tietoihin ilmoitus eläkevakuutusyhtiön sivuille pysyvästi myönnetystä eläkkeestä. Sitten tuli tekstiviestissä eilen (viikonloppuna!) samalta yhtiöltä ilmoitus, että määräaikainen eläke on päättymässä, toimita uusi B-lausunto.
Jos lausunto on toimitettu, ei aihetta toimiin.
Kai se on toimitettu (lääkärin toimesta), jos eläkekin on myönnetty. Automaattiviestejäkö nuo tekstiviestit on, kun eivät ole ajan tasalla? Vai mikä ei ole ajan tasalla?
On ja ei ole?
Anonyymi
1
107
Vastaukset
- Anonyymi
Sinne saattaa jäädä kaikenlaista päivittämätöntä tietoa.Minullaki näkyi eläkeyhtiön sivulla monta kuukautta tk-eläkkeen myöntämisen jälkkeen tieto,että voisin hakea ammatilliseen kuntoutukseen eläkeyhtiön piikkiin.Ajan kans se sitten häipyi sieltä.Eihän sulla ole mitään hätää jos toistaiseksi voimassaoleva eläke on jo myönnetty allekirjoituksineen.Minun tapauksessa lääkäri ei lähetellyt minun puolesta mitään todistuksia,kyllä ne piti itse hoitaa hakemuksien liitteeksi,toki ne tuli mulle postissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269