Onko kokemuksia ala-ja yläluomien plasma pen- hoidosta?
Oletko tyytyväinen/onko hoito epäonnistunut?
Missä olet laittanut/ketä tehnyt?
Viekö toipuminen enemmän aikaa kuin viikon?(arpien lähtö)
Plasma pen
5
1509
Vastaukset
- Anonyymi
Klinic estetikassa
- Anonyymi
Klinic Estetic-ssa on hyvä pistäjä
- Anonyymi
Hei. En todellakaan suosittele. Kävin plasmakynä hoidossa yläkuomille ja minulle jäi pysyvät kuoppa-arvet. Luomien tekstuuri muistuttaa siis lähinnä golfpallon pintaa. Yritän parhaillani selvittää, että miten toimia ja hakea korvauksia vahingosta.
- Anonyymi
Miten sun kävi? Kävin plasmapen hoidossa melkein vuosi sitten silmänalusiin ja jäi kuopat. Juuri kuten sanoit, kuin golf pallo.
- Anonyymi
Olen käynyt plasmapen yläluomissa ja hyvin onnistui. Ei nyt ihan leikkaukseen voi verrata mutta lörppäluomet nousi kyllä ok ja en voi valittaa. Ei jäänyt arpia kun sain voiteen mukaan jolla piti hoitaa pari viikkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111