Mistä saan elämänhalun oon vasta 16 :))))))))))
Elämänhalun puute:)
8
89
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko ensin kertoa syyn miksi sinulla on elämänhalun puute. Oon itse oppinut kovimman kautta että elämä ei ole reilua. Voi mennä mahdollisesti vuosia kun siihen tottuu ja taistelee pahuutta vastaan, niin kaikki on hyvin.
- Anonyymi
henkilöllä on elämänhalun puute mutta hymynaama.Onko se niin hauskaa sun mielestä?
- Anonyymi
Minunkin elämän halyni laskee tällä hetkellä nopeammin kuin pisan kalteva torni,minua surettaa,pystytkö auttamaan minua?? en tiedä mitä tekisin ,tunteeni kiehuvat ne kiehuvat kovemmin kuin sinä,aarrggh ihan kuinjoku sisäinen demoniohjailisiminua t petri 67;)
- Anonyymi
Minä voin olla se sinun sisäinen demonisi Petri ;)))) t. Nainen (kirsi) 70 v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä voin olla se sinun sisäinen demonisi Petri ;)))) t. Nainen (kirsi) 70 v
oih tämähän passaa,oikein hyvin(kirsi) en ole sitten rakkautta kokenut kuin viimeksi vuonna 89,silloinkin se kesti vain pari minuuttia;);) t petra 67 ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oih tämähän passaa,oikein hyvin(kirsi) en ole sitten rakkautta kokenut kuin viimeksi vuonna 89,silloinkin se kesti vain pari minuuttia;);) t petra 67 ;)
No voi juupelis sattui tämmöiunen kirjotusvirhe ja tarkoitin petriä,toki jos haluat serkkuni petraakin nniin sekin käy vallan mainiosti ,ilmoitathan vain sitten ajoissa niin petra tietåä tulla(luoksesi) t petr i 67;)
- Anonyymi
Olet näköjään päässyt jo jyvälle tästä elämästä. Mitään muuta on turha edes odottaa, elämä on pelkkä huono vitsi. Päätään kemiallisesti sekoittamalla voi saada hetkellisen elämänhalun, mutta siihen se sitten jääkin. Tervetuloa todellisuuteen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742992
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241657
- 261632
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279