karsittua lapsentauteja jos heti kun sen sais niin itse kokeilis onko mikään löysällä kiristelis ruuveja jos löysällä ja sitten kun sähköt voi olla mitä on ja siitä johtuen voi olla häiriöitä niin sumuttas kosteudenestoa jne.. liitoksiin ja kontaktin parantajia? Kiinnostas kovasti laittaa mutta tuo laatu arveluttaa ja varsinkin suuri laadun vaihtelu. Olen lukenut kokemuksia sammysatv.comista ja näyttää että osalla on aivan hyvin pelannut ja jollain on ollut ihan katastroofeja mitä ei toivois että itselle tulee. Johtuukohan tuo käytöstä ja käyttäjästä vai onko tosiaan laatuvaihtelu noin suurta?
Saiskohan nuista kiinan mönkkäreistä
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän seuraavaksi?
Ennen ainakin nuo laitettiin varmoiksi vähän samaan tyyliin kuin Ural-harrastajat tekivät omilleen. Eli vaihdetaan vähän laakereita ja sitä rataa, sillä kai ne pahimmat källit saa pois.
Mutta ei ne silti mitään Japanin tai muidne merkkien lippulaivoja vastaa.- Anonyymi
Hintahan sen kertookin. Mutta meitä on moneen junaan jollekin ei ole ongelma heittää reipas 10k mönkijään mutta kaikilla ei ole sama tilanne. Nyt ollut tarjouksessa linhain ja keewayn 60kmh traktori mönkkäreitä semmonen kiinnostas ja nimenomaan siksi että saa ajaa tielläkin laillisesti ja pienet vakuutusmaksut eikä tarvi katsastaa. Sais kohtuu hintaan hupia arkeen mikäli nuo toimii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034