Tilasin tuotteen aliexpressistä ja noin 3viikkoa sitten tuli viesti jossa luki "your order has arrived on local post office, mutta postilta ei ole tullut mitään vahvistusviestiä ja en saa tilaustani noudettua. Onko muilla ollut samankaltaisia ongelmia?
Aliexpress tilaus
2
160
Vastaukset
- Anonyymi
Expressin tilaukset toimii moitteetta ja asikaspalvelu on parempaa ns. suoraan myyjälle viestit.
Wish kannattaa kiertää kaukaa.
Joskus toimitukset ovat kummitelleet kuukauden tilassa saapuneet maahan ja tulevat Postiin kuukauden myöhässä. Voi olla jopa että valtiovalta on määrännyt tekemään hallaa Kiinalähetyksille ns. viivyttämään niitä. - Anonyymi
Mulla on 5 pientä tilausta jäänyt tulematta. Seurantakoodin mukaan ovat saapuneet maahan tammikuun 8. päivä. Varastoiko Posti näitä jonnekin ja lajittelu kestää ? Vai mikä tässä mättää? Yksi samaan aikaan tehty tilaus tuli kuitenkin läpi jo kolme viikkoa sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174