Totta, lapsiystävällisessä Forssassa.
https://www.forssanlehti.fi/mielipiteet/surkeita-tulevaisuudennakymia-talsoilan-koulun-lakkauttaminen-jalkeen-956459
Surkeita näkymiä, Talsoilan koulun lakkauttaminen
7
265
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, Talsoilan koulu kannattaisi jättää toimintaan.
- Anonyymi
Rupeaa kokoomuksen monumentin hinta näkymään.
- Anonyymi
·uɐɐʇᴉɯ nʇʇᴉdo ᴉǝ ɐʇsǝsᴉɯɐʇuǝʞɐɹ uǝɯๅǝɥᴉsǝꓥ
- Anonyymi
Saihan Kepu koulun Kojolle, kuskataan oppilaat sinne, hyvät liikenneyhteydet, Kukkapäänpaikkeilla katuvalotkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saihan Kepu koulun Kojolle, kuskataan oppilaat sinne, hyvät liikenneyhteydet, Kukkapäänpaikkeilla katuvalotkin.
Tuohan onkn hyvä idea, olisi katuvaloillakin hyödyllistä käyttöä..... jatkoon! :)
- Anonyymi
4500 neliömetriä poistuu tilaa kun monikylä valmistuu. Siitä seuraa ikäänkuin Forssan kaupungin uusi nousu.
- Anonyymi
Enpä paljon ihmettele Talsoilan koulun lopetusta. Koko seutu on ollut alasajossa jo vuosia. Nelikaistainen Turuntie, minä vuonna on kaista maalaukset tehty. Yhtään ei näe kaistamaalauksia, eikä edes Keskiviivaa.
Vilkasliikenteinen väylä eikä tiellä ole yhtään keski koroketta.
Aikoinaan kun oli vielä Siwa, katselin usein pelokkaita lapsia jotka odotti kadun ylitystä. Nyt voisitte vaaleissa vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813