Olen 68v ja jätän AstraZenecan kokonaan ottamata jos sitä minulle tarjotaan, jos en saa parempaa niin olen sitten ilman. Euroopassa maa kun maa ei rokota yli 65v AstraZenecalla, mutta Suomessa se näköjään päättäjien mielestä toimii.
koronalääke jää ottamatta
Anonyymi
4
80
Vastaukset
- Anonyymi
En ole vielä edes 65v, mutta en siitä huolimatta huoli kyseistä piikkiä .
- Anonyymi
Saksassa ihmiset ei huoli AstraZenecan lääkettä.
- Anonyymi
Se on jokaisen oma päätös ottaako rokotteen vai ei. Saahan muut halukkaat rokotteen nopeammin.
- Anonyymi
Ei ota rokotetta, miksi? Ei siitä mitään haittaakaan ole ja antaa kuitenkin edes jonkun suojan, eli on tyhjää parempi. Korona virus on kuitenkin kuin Putin, joka tappaa tehokkaasti sisällä ja puutarhassa, eikä kunnioita ihmisoikeuksia, eikä mitään perustuslakia. Onko tämä niin vaikea ymmärtää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881557
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla111435- 981380
- 691250
- 1161140
- 901086
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 36882