Ajattelin kysyä teiltä kun eilen paransin omaa ennätystäni 244 pisteeseen,olen harrastanut Keilailua tosiaan harrastus mielessä pari kertaa viikossa tunti kerralla noin 5 vuotta.
Onko tuo tulos mitä tasoa näissä puitteissa tiedän toki että 300 0n maksimi joka tulee 12 kaadolla itselle tuli tuohon sarjaan 8 kaatoa ja yksi paikko kymppi ruutu jäi vaajaaksi kun ei aivan tullut toisella heitolla paikkoa,jäi yksi.
Pannaan vähän eloa tällekkin saitille !!!
Ompa täällä hiljaista !!
4
731
Vastaukset
- make
Pisteet...auttais ymmärtämään tota sun tekstiä. Pisteet erottavat virkkeet toisistaan, ja pilkut jaksottavat tekstiä erottaen lauseet toisistaan.
244 on mun mielestä huikee tulos, onnittelut! Ite oon keilannu 15 vuotta todella satunnaisesti. Joskus oon saattanu käydä kuukauden sisällä muutaman kerran, toisaalta onpa ollut parin vuoden taukojakin. Keskimäärin ehkä muutaman kerran vuodessa käyn heittelemässä.
Viime lauantaina heitin henk. koht. parhaani, 176 pinnaa. Ikinä en oo niin kännissä heittäny, varmaan oli yli 2 promillea. Eli kuulun kännikeilaajien (suureen) joukkoon. Toki silloin tällöin käyn firmaa edustamassa jossain firmasarjassa, ja silloin tulee käytyä autolla. Mut pienessä hönössä jopa keilaaminen on mukavaa puuhaa ;) - harrastelija....
Mukava ja vaikea harrastus, äläkä välitä noista pilkkujen sun muiden merkkien puutteesta. Kyllä viestin sisältö on tärkeämpi, kuin oikeinkirjoitus,,,,,,....vai mitä ;-)
Tsemppiä harrastukseen ja kyllä tää foorumi on tosi hiljainen ???? )(#£ @ {¬ tuossa vielä kaupan päälle muutama merkki, jos joku niitä kaipailee :-)- Ekitalo
Kyllä itsekkin tiedän,että en ole mikään kirjailija ja on vähän vaikea sovittaa sanoja jotka sopisivat toisiinsa enkä oikein hallitse noita merkkejä mutta yritän kuitenkin.
Ja kuuleppa kun heitin tuon sarjan niin kymppiruudun paikkoheitto heilutti sitä pystyyn jäänyttä keilaa mutta ei kaatunut,tulos olisi ollut vielä 20 pistettä parempi riippuen tietysti viimeisestä heitosta.
Jäipähän vielä parannettavaa huomenna yritetään uudelleen.
Tsemppiä myös sinulle kirjoitellaan kuulumisista.
- juu
Onhan tuo 244 ihan hyvä tulos... ite olen vähän yli vuoden keilannut ja oma henk. koht. ennätys on yhteen sarjaan 255 ja 6:een sarjaan 1235.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738