Anteeksi ngt-forumin hyäksikäyttö, mut mitä mieli immeiset ngt-fanit ja muut on otsikon bändistä?
Bloodpit
7
991
Vastaukset
- xD...
Bloodpit on MYÖS todella hyvä...
Matthau siis Bloodpitin laulaja on Sir Christuksen veli xD
Ja kummatkin on ihania!- -Ana-
Oon ihan samaa mieltä.
-Ana- kirjoitti:
Oon ihan samaa mieltä.
..enemmän tätä bändiä kuuntelee sitä enemmän siitä tykkää...
Christianhan soitti tässä bändissä bassoa ennen negativea... Näitten veljesten yhdennäköisyys on muuten hämmästyttävä..- jessica
Protulainen-f kirjoitti:
..enemmän tätä bändiä kuuntelee sitä enemmän siitä tykkää...
Christianhan soitti tässä bändissä bassoa ennen negativea... Näitten veljesten yhdennäköisyys on muuten hämmästyttävä..on matthaun isoveli. ikäeroa on kolme vuotta.
- Lost-Soul
Bloodpit on kans tosi hyvä..Muttei parempi kun Negative
- nenne
jessica kirjoitti:
on matthaun isoveli. ikäeroa on kolme vuotta.
voisko viel tarkentaa et minkä ikäisiä matthau ja christus on? entä muut negativen pojat?
- mine
minusta tämä on kamala bändi :/ tai siis en tykkää heidän musiikistansa... tähän tulee varmaan tuhat vasta väitettä, mutta luulen että
bändi on saanut ainakin osan kuulijoistaan juuri tuon takia kun söörin veli on bändissä, mutta mikäs siinä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319