Ennen oli Riihimäen kaduilla ja puistoissa koirien ulosteita ja kännisten oksennuksia, nyt niiden lisäksi on tullut käytettyjä suojamaskeja, joita näkyy muutaman metrin välein pitkin jalkakäytäviä ja katuja.
Mihin käytetyt maskit pitäisi laittaa?
11
604
Vastaukset
- Anonyymi
päästään kohta eroon niiden käytöstä, koeta selvityä siihen asti tavallisilla roskiksilla
- Anonyymi
Ei taidettu päästä eroon.
- Anonyymi
Sähän voit kerätä ne pois ja nuoleskella niitä.
- Anonyymi
No olipas taas älykäs kommentti.
Itse kait edustat sitä ääliöporukkaa, joka viis veisaa yleisistä käyttäytymissäännöistä.
Se on kait joku rohkeuden ja vapauden osoitus tietyissä aatepiireissä.
- Anonyymi
Parkkipaikat näyttävät olen myös yleinen maskinhylkäyspaikka.
- Anonyymi
Mihin käytetty kondomi laitetaa??
- Anonyymi
Roskiin.
Oliko sinulla vielä muita yhtä tärkeitä tiedon puutteita? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskiin.
Oliko sinulla vielä muita yhtä tärkeitä tiedon puutteita?Siis ROSKIIN, ei vessanpyttyyn.
- Anonyymi
näköjään maahan saman tien
- Anonyymi
Roskiin laitetaan
- Anonyymi
Käytetyt maskit tiputetaan äitisi postiluukusta, joista hän ompelee nätit jouluverhot ensi kesäksi sinun kotiisi. Kuminauhoista hän tekee suosittua pizzaraastetta eräälle firmalle. Mennään aatonaattona äitisi kanssa katsomaan sinulle toppahousuja, sillä osallistut paikallisiin luistelukilpailuihin helmikuussa. Lihot aina joulun jälkeen, joten luistelukilpailu on sinulle hyväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041781
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421514
- 991445
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751148- 691031
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään171009Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181005