Nuori rottweilernarttu etsii pikaisesti uutta kotia. Koira on hyvin peruskoulutettu, muttei valitettavasti sovellu lapsi-, eikä koiraperheisiin. Kun sille antaa aikaa tutustua kunnolla, se on hyvin voimakkaasti kiintyvä ja rakastettava ystävä. Koska koira on melko suojeleva se sopisi parhaiten maaseudulle, vaikka on hyvin tullut toimeen kaupungissakin. Voimakas koira tarvitsisi mieluiten jämäkän isännän tai pariskunnan uudeksi perheekseen. Kiitoksia mahdollisista yhteydenotoista jo etukäteen. :)0503709662
Rottweilernarttu etsii kotia
Koira-etsii-kotia
6
2142
Vastaukset
- Koira-etsii-kotia
Halusin vielä tarkentaa, että koira lahjoitetaan uuteen kotiinsa rokotettuna ja madotettuna.
- kiinostaa...
luovut koirasta, onko sillä paperit, mistä kennelistä se on?
- Koira-etsii-kotia
niin soita ylläolevaan numeroon. :)
- .....
Koira-etsii-kotia kirjoitti:
niin soita ylläolevaan numeroon. :)
asutteko missä päin????
- ~t~
..... kirjoitti:
asutteko missä päin????
Onko koira löytänyt itselleen jo uuden kodin ?
ja siis maallekko tämän koiran olet sitten mieluiten antamassa ?
- Anonyymi
Olen kiinnostunt. Jouduin puol vuotta sitten lopettaa mun rakkaan xenan 11v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 681226
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33833