Onko kanini kipeä?

Anonyymi

Mulla on vajaa 6kk ikäinen kani ja ENNENKUN KUKAAN SANOI "VIE LÄÄKÄRIIN" NIIN VIEN. Pupulle on siis varattu aika tarkastukseen viikon päähän mutta tänään kuulin pupuseni yskivän tai sellaista vinkumisen tapaista mietin että olisikohan tarvetta varata huomiselle aika? Teki kaksi vinkumisen ja aivastuksen sekoitukselta kuulostavaa yskäisyä. Normaali ruokavalio, saa ananasmehua 10ml päivässä (mietin voisiko tämä aiheuttaa sen),papanat pienentynyt, juominen vähentynyt, heinänsyönti vähentynyt ja nukkuu enemmän. Jos joku tietää mitään mistään joka liittyy näihin niin KERRO! Kotona melko paniikissa ja googlaillut koko päivän mikä aiheuttaisi tämän mutta ei löydy. AUTTAKAA♡

3

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No siis mulla on kääpiöluppa ja ei sekään paljoo heinää syö. Onko sulla heinäpallo koska jos ei oo kanttii ostaa koska kanit syö siitä paremmin heinää. Ja vesikupin vois vaihtaa pulloon kun ainakin mun pupu tykkää enemmän pullosta.

• Anonyymi

Sillon sun kanilla ei oo kaikki hyvin. Kanin ruokavalion tulisi koostua pääosin heinästä. Onko heinäsi huonolaatuista vai saako kanisi liikaa muuta ruokaa?

• Anonyymi

Jos kani yskii harvoin, ei tule huolestua. Se voi johtua esim pölystä tai kuivasta ilmasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe