Olen 40-vuotias mies Kuopiosta ja kolmen lapsen isä. Pitkä parisuhde päättyi 6kk sitten ja nyt olen sinkku. Olen luonteeltaani huumorintajuinen, empaattinen sekä ulospäinsuuntautunut ihminen. Harrastuksiini kuuluu, kävelylenkit, pleikkarin peluu sekä ihan vaan kotona olostelu. Teen tällä hetkellä ruoka-aputyötä vapaaehtoisena. Toivoisin löytäväni juttuseuraa sillä olen tällä hetkellä erittäin yksinäinen. Myös kävelylenkit yhdessä olisivat ihania.
IG hardepadre
Juttukumppani hakusessa
2
110
Vastaukset
- Anonyymi
Heippa...
Täällä toinen, perheellinen tosin, mutta myös kaipaisin juttelukaveria ja vaikka sitä lenkkiseuraakin.
Harmi vain, että olet sieltä yli sadan kilsan päästä.
Ehkä oletkin jo löytänyt samanhenkistä seuraa itsellesi.
Tsempit sulle! 👍🏻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337