Sillä lailla

Anonyymi

Siellä Kittilässä ei ole vieläkään saatu sutkeja kaltereiden taakse.

7

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olin näkevinän TV uutislähetyksessä, että siellä se tämä Kittilän kansanedustaja kyky elvisteli eturivin taavina jossakin oikeudessa, ilmeisesti oli jonakin kuunteluoppilaana ja ihan näytti olevan vapaallajalalla.

• Anonyymi

Oli se niin väärin siirtää jutun käsittely Ouluun, kun Roissa olisi ropsittu
      asiasta pienet sakot, - ymmärtämättömyydestä johtyneista muotovirheistä.

• Anonyymi

Katsellessa tämän rikollisluonteisen mafiosoporukan mellastusta takavuosina Kittilän luottamustehtävissä ei voi kuin hämmästellä Suomen oikeusjärjestelmän heikkoa päätöksenteko kykyä. Luonnollisesti on tärkeää että asiat tutkitaan. Kuitenkin päivän selvissä tapauksissa pitää pystyä myös päättämään. Sutkutusta sutkutuksen perään ja loppua ei näy.

Tilanne on kohtuuton rehellisen Kittiläläisen veronmaksajan kannalta. Kukkulan kuningatar on ilmeisesti saanut sen verran siipeensä että on ymmärtänyt vetäytyä takavasemmalle. Vai onko?

Veronmaksajat varmasti tiedostaa että vaalit on ihan tuota pikaa!!!

• Anonyymi

onhan epärehellisiä kuntapäättäjiä ja minua on ihmetyttänyt kuinka siellä syytettyjen joukossa on yksi vanha tuomarimies joka teki pitkän uran valtiohallinnossa ja eläkepäivillään nyt sitten on muiden mukana ollut syytettynä rikoksista ym. Olin henk. koht. pitänyt tätä ihmistä lain ja oikeuden miehenä ja hämmästykseni oli suuri ja vieläkin olen ihmetellyt kuinka on tämä varatuomari- juristi erehtynyt sutkien ja rikollisten joukkoon ja nyt sitten syytteessä muiden mukana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onhan epärehellisiä kuntapäättäjiä ja minua on ihmetyttänyt kuinka siellä syytettyjen joukossa on yksi vanha tuomarimies joka teki pitkän uran valtiohallinnossa ja eläkepäivillään nyt sitten on muiden mukana ollut syytettynä rikoksista ym. Olin henk. koht. pitänyt tätä ihmistä lain ja oikeuden miehenä ja hämmästykseni oli suuri ja vieläkin olen ihmetellyt kuinka on tämä varatuomari- juristi erehtynyt sutkien ja rikollisten joukkoon ja nyt sitten syytteessä muiden mukana

Touhukas kaveri tämä lakimies ja kuntapäättäjä on sikanaan ollutkin. Kävikö Kittilässä vain niin että eksyi väärään lasketteluporukkaan. Eikä pääsyt sutkisakista enää irti. Mafioosot ovat mafioosoja Kittilässäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Touhukas kaveri tämä lakimies ja kuntapäättäjä on sikanaan ollutkin. Kävikö Kittilässä vain niin että eksyi väärään lasketteluporukkaan. Eikä pääsyt sutkisakista enää irti. Mafioosot ovat mafioosoja Kittilässäkin.

Hmm. Kun on lukenut lakikirjan, voi palata hieman enemmän asioden juurille.
        Nikan kirjoittama Kittilää kehittämässä kertoo myös uskomattomia tarinoita kunnan ja Sirkan historiasta. Em henkilö löytyy myös Nikan kirjasta ja tapahtumia kuvataan aika värikkäästi.

• Anonyymi

Muistutukseksi! Lukekaa Kittilän laki -kirja. On täyttä totta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe