Olen tällä hetkellä suunnittelemassa ja kehittämässä fanidubbiryhmää saman kaltaisen kuin Dubbinaattorit ja HeiMeDubataan, joten tarttisin vinkkejä että mistä aloittaa, miten kutsua ihmisiä mukaan ja niin edelleen
Miten alkaa perustaa oma fanidubbiryhmä?
2
205
Vastaukset
- Anonyymi
No siis yleensä siihe riittää vaan kaveriporukka. Itel on iha mukavasti kokemusta fanidubbauksesta ku fanidubattii yhtä sarjaa nettikaverien kaa. Ja siis tää fanidubbitiimi koostui tän sarjan faneista niin oli aik yksinkertaista. Fanidubbaukseen riittää vaa kaveriporukka, melkee jokaisen pitäs pystyä fanidubata, kuha motia riittää. Motivaatio fanidubbauksessa on oleellinen asia. Sillä jos ei ole motia jokaisella fanidubbaajalla nii tää fanidubin valmistumisessa voi kestää. Ja mitä enemmän aikaa kuluu fanidubbaajat laiskistuvat enemmän ja enemmän.
- Anonyymi
Lähipiiristä siis kannattaa etsiä ihmisiä mukaan fanidubbaukseen ensisijaisesti, ja jos on jonkin tietyn sarjan fanidubbaus mielessä nii kannattaa liittyä sen suomenkieliseem communityyn jos sellainen on, ja itse kysyä olisiko halukkaita tälläiseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259