Olen seurannut muutamia viikkoja espanjalaisia medioita pakolaisiin liityen. Aivan kamalaa kuvaa sekä muutakin viestiä näistä veneentuomista kunniakansalaisista.
Eri uutistoimistojen välittämissä kuvissa en ole havainnut naisia enkä lapsia. Kaikki tulijat työikäisiä nuoria miehiä. Missä kaikki todeliiset avun tarvitsijat?
Olen todella kanarianystävä. Viimeksi puerto ricossa tammikuussa. Taidan jättää nämä matkat tekemättä, mikäli saaret eivät voi luvatonta matkailua rajoittaa tavalla tai toisella. Tunnen oloni todella turvattomaksi
tämän ilmiön valitessa.
Venepakolaiset
Anonyymi
1
111
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla Kanaria jo pilattu. Loppuu törkeä ahneus hotellienkin hinnoittelussa. Ei tee nyt yhtään mieli matkustaa. Koronakin on pahassa tilanteessa. Kun näitä pakolaisia aletaan karkoittaa niin riittää, että vaikka 5 prosenttia ajattelee, ettei ole mitään menetettävää ja toimivat sitten sen mukaisesti. Mikä osuus pakolaisista on jo ennestään pahoja rikollisia, raiskaajia ym? Kaikki pääsee ja kukaan ei tiedä mitään taustoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319