Moi! Onko monikin hakenut nyt keväällä teakiin tai näyttelijäntyöhön? Millaisia kokemuksia aikaisemmilta vuosilta? Itse haen ekaa kertaa eikä näyttelijän taustaa löydy, mut motivaatio on super kova! Ois kiva kuulla muitten fiiliksiä ja kokemuksia ja saada vähän keskustelua aikaan.
Teakin haku 2021 kevät näyttelijän työ
Anonyymi
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Itekki hain ekaa kertaa ja vähän arvelluttaa että tekeekö asiat oikein, kun ei ole aikaisempaa kokemusta pääsykokeista yms :D Ite oon ollut mukana harrastajateatterissa ja ollut musiikillisesti aktiivinen, jonka puolesta on tullut esiintymiskokemusta. Mietin vaan, että pitäiskö "ylinäytellä" hakuvideossa vai vetää luonnollisemmin kuten elokuvissa, kun ei tiedä mitä kriitikot on hakemassa..
- Anonyymi
Moikka etsin elokuvaan näyttelijöitä minkä ikäinen olet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823