Kertokaa onko isot reidet ja jonku verran vatsaa turn off tytöissä? Ja saa toki kertoa mitkä asiat on turn off ja mitkä turn on
Kaikki tytöistä ja miks ei pojistakin tykkäävät
2
66
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisella on omat mielipiteet. Eli riippuu iha ihmisestä onko turn off tai on. Mut siis ite oon poika ja tykkään tytöistä ja sit nää isot reidet ja/tai 'jonku verran vatsaa' on iha fine, ite en oikee ees kiinnitä huomiota oikeen tytöil niihin, ei ne oo mulle oleellista. En kyl kato naisten (enkä kyl miestenkään) takapuoliakaan. Mut hyvät naisten takapuolet on tosi monille naisista tykkääville pojille turn on. Mut siis siinki jokasel omat mielipiteet et mikä luokitellaan hyväks takapuoleks mut niih... Idk oliks täst mitää mut ihan sama
- Anonyymi
Tyttö joka on brunette ja sil on hyvä peppu hyvät tissit on itelle turn on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012